Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HAAVEILIJAT VIIKKO 12***

20.03.2006 |

Huomenta huomenta!

Aattelin, et laitan pinon pystyyn ku kukaan ei vielä ollut kerennyt.. :) Tätiä ei tosiaan näy vieläkään..Tää on tosi rasittavaa ootella. Tiedän, etten voi olla raskaana niin millään, mut silti kaikenlaisia ajatuksia on alkanut pyöriin päässä. Nyt tosiaan laskujen tarkistusten jälkeen oon puolitoista viikkoa myöhässä. Et silleen.

No se siitä omasta navasta. :) Onko kellään muuten moottoripyöräkuume vauvakuumeen lisäksi? Mulla on! Aivan kamalaa.. :)

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenhän tulikin suora linkki... ;)

-S-

Vierailija
22/55 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vielä sellanen mieleen, et mitäs mieltä ootte, millon mun kannattais testata uudelleen? Siis jos menkat nyt ei ala yllättäen. Eiks se näin kuitenki oo, et raskaustestit on niin herkkiä nykyään, et niiden kyllä pitäis näyttää jos on raskaana vai vaatiiko tilanteen toteaminen useammankin testin?

Miimulle pahoittelut negasta.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Paljon sulla on menkat myöhässä? Onko mitään oireita? Mulla ei oo minkäänlaisia, ei menkka- tai niitä kuuluisia raskausoireita. Tänään ja eilen on ollut aika huono-olo, mut uskon, et se johtuu vaan siitä, et viikonloppu meni töissä pitkiä päiviä painaen ja syöminen+nukkuminen on nyt ollu vähän niin ja näin.

Vierailija
24/55 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinttunen: Mulla on menkat nyt 7 päivää myöhässä. Oireina on pahoinvointi, ainakin tietyt hajut pistävät pahasti nenään esim. kahvi. Haju aisti mulla on jotenki herkistyny, haistan kaikki asiat paremmin. Sitten on mahanippailuja.

Vierailija
25/55 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonnai; Kyllä mäkin täällä vahvasti ja toivottomasti vaan haaveilen..piinailusta ei oo tietookaan..:) Tasit kysyä, minkä ikäinen meidän esikoinen on, mut en muista joko vastasin..Hän on pian 11kk eli ens kuussa on ekat synttärit:)

Testasin aamulla, mut selkeää negaa näytti, mikä ei kyllä yllättänyt. Silti menkatkaan ei oo alkanut, mikä lie niitäkin viivyttää. No, ehtiihän nuo vielä alkaa, jospa kierto ois vaan tasaantumassa, se 24:n päivän kierto oli vähän liian lyhyt, kun siitäkin ajasta n.2vk vuosi:(..ei oo kivaa..Tosin nyt on jo kp32..

On tääkin naisen kroppa aika mysteeri. Nyt pitää taas rientää, tyttö vaatii huomiota:)

Vierailija
26/55 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuvasti sanottu. Naisen kroppa on kyllä ikuinen mysteeri ja se ei oo mulle kyllä vielä aukeemassa! :) Hirveesti tekis mieli jutella asiasta äidin kans, mut ei olla niin hyvissä väleissä, et tällanen ois mahdollista.. :(

Vierailija
27/55 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..en kerkiä nyt kirjotella, mut nostanpa pinoa! :)

Vierailija
28/55 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihme turvotus munasarjojen kohalla!Molemmilla puolilla kunnon möykyt?Ajattelin sen olevan tyrä,tai kysta mutta eihän ne molemmin puolin voi tulla ja tyrä jos ois niin ois tosi kipeet.Ne on vaan kosketus arat ja pömpöttää hassusti.Pitäsköhän soittaa gynelle ja kysäsätä?Ettei ois munasarjat tulehtunu tjtn.Jooh kyl mä soitan kun se puhelin aika alkaa=)Viime yön nukuin tosi huonosti=/oli hiki ja ahisti kuumuus vaikka patteri oli 15 asteella(tykkään nukkua viileässä)Mutta palaan myöhemmin kun lähen hoitelee asioita...

Kinttunen:Siskokin teki negan mutta oireet vaan kun yltyy ja menkat ois 10 päivää sitten pitäny alkaa viimestään....se odottaa nyt seuraaviin kuukautisiin ja jos sillonkaan tätiä ei kuulu ja testi näyttää negaa niin lääkäriin.

Vierailija
29/55 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin gynelle ja se sano tosta munasarjojen turvotuksesta 2 eri juttua.Eli sillon kun/jos on raskaan niin voi munasarjat turvota hormonaalisista vaikutuksista(kiinnittyminen)Mutta on tapaus kohtasta ja harvoin turpois näin paljoa kun mulla....Sitten tulehdus tai jopa kuukautiset/ennakoi tulevia kuukautisia.(olipas nyt huonosti selitetty...Nooh nyt otettiin 3 eri viljelyä ja raskaustesti otetaan huomen aamuna=)Ihan siksi koska on muitakin raskauteen viittaavia oireita kun kauhian useasti pisu hätä=),pahoinvointi,lämmöt,paineentuntu alavatsassa jne.Mutta voi olla jotain muuta...huomenna se selviää.Toivottavasti ei mitää vakavaa...Ja sit kerroin tosta oviksesta niin sano että voisi olla myös mahollista että jos olen raskaan niin olisin niin alkuvaiheessa koska menkatkaan ei vielä ole myöhässä joten testi näyttää negaa.Jos ei löydy tulehdusta ja menkat on myöhäässä niin sitten uusinta testiin...Tulipas sitä nyt pitkä sepustus=)

Missäs muut ovat?Me oltiin ulkona ja siellä on ihanan lämmintä ja aurinkoista!

Vierailija
30/55 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saletisti ihq=)hauskoja noi testit=)Ja täytyy myöntää että niitä tulee tehtyä aika paljon=9

Vierailija
31/55 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki on!hohoi!Nyt kyllä jännittä pikkasen se labra vaikka en ole ajatelleeni edes että voisin olla raskaana...mutta mulla on sellanen tunne että en ole=/taas alavatsaa nipistää ja on sitä paineen tuntua just munasarjoissa...Olin ottamas panadolia mut sit en halunnukkaan jos vaikka oiskin tärpänny ja se häiritsis sitä kiinnittymistä=)Olen vähän ylivarovainen=)No hyvää yötä ja huomenta kaikille!Tulen huomen ilmottaa miyen kävi!

Vierailija
32/55 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas! Töissä on taas vaihteeks kiireitä, ei oo oikeen riittäny energia netissä surffailuun. Huomenna ajattelin tehdä aamupissasta raskaustestin. Voipi olla että mulla on menkat siirtyny lääkekuurin ja stressin takia. Kävin tänään kaupassa kattomassa ihania pikku vauvan vaatteita. Voi ku niitä sais ruveta ostelee ;)

Snowflake: Toivottavasti sulta ei löydy mitään vakavaa.

Vierailija
33/55 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pojan nukkuu ja nyt on aikaa kirjotella jotain..Eipä tosin mulla taida olla vähään aikaan mitään kerrottavaa. Mutta mukava lukea toisten edistymisistä. Pitäiskö meidän muuten tehdä sinne esittelyyn joku lisäys, vaikka et piinailevat ja plussanneet haavelijat? Kuka niitä taas päivitteli?

KINTTUSELLE: Mulla oli menkat tasan viikon myöhäs, kun testasin esikkoa. Sillon oli jo niin paljon raskaus hormoonia, et tuli heti tumma viiva. Mutta sehän on ihmisestä ja raskaudesta kiinni kuinka paljo sitä hormoonia on.

Eipä muuta taas tälläkertaa...

Vierailija
34/55 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava keli ulkona. :) Mä joudun kyllä nököttään sisällä kun illalla on tentti, johon pitäs vielä vähän lukasta. Tätiä ei näy edelleenkään, eli nyt ollaan jo roimasti myöhässä..Ei edes mitään hajua mikä kp on.. Mitäs muille?

Vierailija
35/55 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs kaikki on? Onkohan toi mahtava kevätpäivä vaikuttanut siihen, et kukaan ei oo koneella..? Miten sulla snowflake? Valottuko asiat labrassa? Mä päätin mennä maantaina meidän koulun terkkarin juttusille, siis olettaen ettei täti porhalla nyt loppuviikosta kyläileen. :) Ukko ilmaisi tänään asiasta huolensa, ei sillä, et hermoilis siitä, et onko tässä käynyt vahinko deluxe vai ei, vaan sillä, että ei oo normaalia, et ne on näin paljon myöhässä. On kuulemma oppinut tunteen mun kiertorytmin.. ;) On se niin hellunen aina välillä. :)

Vierailija
36/55 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on niin ihana ilma!Ihana kinttunen toi että ukkosi on huolissaan=)

Elikkä labrasta:ei ole virtsatientulehdusta ja huomenna saan vasta tietää sen raskaustestin tuloksen,mikä on mulle uutta!Kun viimeksi tehtiin labrassa testi niin meni puolituntia ja sain vastauksen!Nyt joudun odottamaan päivän!?Soitin ko.testistä ja lääkäri sanoi " kyllä se näkyy että testi on tehty ja olet tuonu sen labraan+se on tutkittu mutta vastausta ei olla saatu" Arvaatkaa kuule kun oon nyt ihan kauhean piinallisessa olotilassa!!Kääkh!Ja huomenna saan sen toisen tulehus jutun kans tietää...mutta ketuttaa toi raskaustesti...

Vierailija
37/55 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin vaan pinoa!Missäs kaikki muut ovat??

Vierailija
38/55 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä silmät ristissä kirjoittelen, tytsi päätti herätä jo heti kuuden pintaan..No, nukahti illalla jo ennen puol 9 niin oli kyl arvattavissa.

Toivottavasti sekä Snowflaken että Kinttusen asiat selkenee, tosi ikävää olla epätietoisuudessa..

Mistä pääseekin aasinsiltaa omaan napaan:)..

Mullakaan ei oo menkkoja vieläkän, en tiedä mistä tämmöinen voi johtua:( Eilen jo luulin että ne ois alkanu, kun veskissä käydessä tuli vaaleanpunertavaa vuotoa pyyhkiessä, mut eikä mitä, seuraavalla veskikäynnillä sekin oli poissa. No, pitänee ootella vaan rauhassa, mitäs tässä muutakaan.

Miehenkäännytyssäteitä~~~ ja tietty ++plussaussäteitä++ teille joilla käännytys onnistunut:)

Vierailija
39/55 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

milenna:Onko sulla millanen tilanne?Onko menkat myöhässä?Oireita?Anteeksi kun en yhtään muista onko näistä ollut jo puhetta=/lAHOPÄÄ KUN OON;)

No nyt enää pari tuntia pitäs kestää tätä piinausta,ihme kyl nukuin yön tosi hyvin=)Kohta lähen vähän soppaileen meikkejä ja pojalle sormikkaat että ois helpompi leikkiä hiekkaleluilla.

Kinttunen.Mikä on vointi?Piti jo eilen tulla kertomaan että tuli äitini kanssa keskusteltua raskaustesteistä ja sitten se kerto että mun isosiskoa kun odotti niin jouduttiin raskaustesti ottaan verestä.Sillä ei testi näyttäny positiivista apteekin testeillä....

Mitäs suunitelmia viikonlopuksi?

Vierailija
40/55 |
24.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Snowflake; Niin siis mulla nyt kesti näiden toisien menkkojen tulo, mut just tänään alkoivat..ja semmoinen on tilanne että raskaus on tosi ei-toivottu nyt, kun on lääkitys päällä..eka kierto oli vain 24 päivää ja nyt olikin 34..vähän mietitytti et mitäs tapahtuu, mut alkoihan nuo sit..outo olo on kylläkin, maha sekaisin ja turvoksissa..en enää kunnolla musita miltä menkkojen kuuluis tuntua, kun nyt siis synnytyksen jälkeen vasta alkoivat tammikuussa:)