Miksi 150km päässä olevat miehet tykkää Tinderissä?
Eikö ole aika pitkä matka lähteä treffeille. Ja kuitenkin tuntemattoman ihmisen takia ajella 300km kahville ja tunniksi juttelemaan ja katsomaan onko kemiaa.
Profiilissani kerron kyllä paikkakunnan, ja haku on 40km säteelle mutta silti tulee superlikejä ja matcheja kaukana olevilta. Muutamien kanssa olen jutellut sitten kuitenkin ja moni on valmis ajamaan tänne treffeille.
Ja ihan päivällä ja sovittu että kahville mennään, mitään viittausta että homma jatkuisi yöhön ja/tai seksiin ei ole ollut ilmassa.
Tosi kivan oloisia miehiä ja hyvät kuvat profiilissa jne, luulisi että seura löytävät lähempääkin.
Kommentit (31)
Melkein kaksi viikkoa ja neljä mätsiä ihan lähialueelta... tosin heistä vain yksi on potentiaalinen oikeasti. En jaksaisi treffailla monen kanssa, enkä varsinkaan matkustaa enää kauas niin kuin nuorena.
Itse en tinderiä käytä mutta mulla on paljon miespuolisia kavereita jotka käyttää ja reissaa paljon esim. töiden takia tai ovat kuljetusalalla töissä ja ovat tottuneet ajelemaan, niin heillä on paljon matcheja ympäri Suomea. Ja kyllä yksikin herrasmies lähti tarjoamaan sunnuntailounasta 200km päähän tindernaisen perään.
Ai pillun perässä ollaan. Hyvä että en ole tindessä.
Kun ei omasta kaupungista matcheja tule niin pakko klikkailla muitakin. Itselleni lähes poikkeuksetta on kaikki matchit tulleet joko Kuopiosta tai Joensuusta, asun Savonlinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoja nämä etäisyydet, kun tinderissä maksimietäisyys on 160km.
Silti se välillä ehdottelee ihmisiä jostain 3000km päästäkin.
Jos mä tykkään susta vaikka 20km päästä, mutta ehdin lentää Roomaan ennen kuin avaat tinderin seuraavan kerran niin sulle tosiaan suurella todennäköisyydellä vastaan se mun profiili jossa on melko rutkasti kilsoja.
Turun suunnalla asuva pariskunta ajoi kerran autollaan harhaan, kunnes liikennemerkissä luki "Helsinki 100 km". Päättivät käydä siellä, kun olivat jo niin lähellä.
Ei tuo minusta kummoinen välimatka ole. Itse tutustuin aikoinaan netin kautta ulkomailla asuvaan mieheen eikä sekään suhde välimatkaan sitten aikanaan kaatunut vaan ihan muihin ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoja nämä etäisyydet, kun tinderissä maksimietäisyys on 160km.
Joo, mutta nuo henkilöt ovat olleet lähelläsi lähiaikoina. Joko fyysisesti tai sitten ovat feikanneet sijaintinsa, jota voi tehdä esimerkiksi Tinder plussan avulla tai muilla ohjelmilla.
Vierailija kirjoitti:
Ai pillun perässä ollaan. Hyvä että en ole tindessä.
Yleensä joo jos on heteromies ja etsii seuraa nimenomaan naisista, eikä myös miehistä. Se pillu kun on olennainen osa myös tavallista parisuhdetta.
Jos kaikki lähempänä asuvat ihmiset on jo klikkailtu, niin ei muukaan auta. Kyllä jos jokusenkin tunnin käyttää tinderin naputteluun päivässä, niin ei mene kovin kauaa, että kaikki käyttäjät 50 kilometrin säteellä on jo käyty läpi.