Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksellani on suhde kollegaamme ja silti hän käyttäytyy myös minua kohtaan ihastuneenoloisesti

Vierailija
04.03.2017 |

En ole koskaan ennen törmännyt vastaavaan mieheen, en ota hänestä mitään selvää. Olen ollut häneen jo pidemmän aikaa ihastunut ja luulin, että hänkin olisi minuun. Jokunen aika sitten minulle kuitenkin selvisi, että hänellä onkin ilmeisesti suhde toiseen työkaveriimme. Kun kuulin siitä, lopetin kaiken yhteydenpidon ja nyt mies vaikuttaa todella loukkaantuneelta minua kohtaan. Olen tässä ruvennut lämmittelemään tilannetta yhden toisen miespuolisen työkaverini kanssa, jotta pystyisin unohtamaan ihastukseni. Mutta wtf, tämä ihastukseni vaikuttaa todella mustasukkaiselta nähdessään minut yhdessä tämän toisen miehen kanssa (vaikka en edes oikeasti ole yhtään kiinnostunut tästä miehestä).
Nyt olen aivan hukassa, mitä ihmettä minun oikein pitäisi tässä tilanteessa tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä virittelet suhteita työkavereihin? Eikö sinulla ole työpaikan ulkopuolista elämää?

Kuka haluaa olla töissä, joka on täynnä exiä, ja nyxän exiä 😂

En ole ap., mutta samalla tavalla pyörii suhderuletti minunkin työpaikallani. Kun tekee pitkää päivää eikä sen jälkeen ole enää aikaa eikä energiaa jäljellä, niin muuta elämää ei tosiaankaan ole. Missä minä edes tapaisin ketään? Sukulaiset pois lukien, en edes tunne muita kuin oman ammattikuntani edustajia. Ihmekö silloin, jos nyxä ja exät ovat kaikki toistensa tuntemia.

Eikö tuo ole jo ahdistavaa?

Onhan se. En vain tiedä mitä asialle pystyisi tekemään, ammatinvaihtoa ja täydellistä elämäntapamuutosta lukuunottamatta.

En mitenkään tarkoituksellisesti viritellytkään mitään. Ihastuin vaan työkaveriini tahtomattani. Ja työpaikan komistuksen kanssa juttelen vaan siksi, että saisin tehtyä tämän ihastukseni mustasukkaiseksi.. En todellakaan olisikaan tarkoituksellisesti halunnut tällaisia tunteita elämääni..

Ap

Vierailija
22/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä virittelet suhteita työkavereihin? Eikö sinulla ole työpaikan ulkopuolista elämää?

Kuka haluaa olla töissä, joka on täynnä exiä, ja nyxän exiä 😂

En ole ap., mutta samalla tavalla pyörii suhderuletti minunkin työpaikallani. Kun tekee pitkää päivää eikä sen jälkeen ole enää aikaa eikä energiaa jäljellä, niin muuta elämää ei tosiaankaan ole. Missä minä edes tapaisin ketään? Sukulaiset pois lukien, en edes tunne muita kuin oman ammattikuntani edustajia. Ihmekö silloin, jos nyxä ja exät ovat kaikki toistensa tuntemia.

Eikö tuo ole jo ahdistavaa?

Onhan se. En vain tiedä mitä asialle pystyisi tekemään, ammatinvaihtoa ja täydellistä elämäntapamuutosta lukuunottamatta.

En mitenkään tarkoituksellisesti viritellytkään mitään. Ihastuin vaan työkaveriini tahtomattani. Ja työpaikan komistuksen kanssa juttelen vaan siksi, että saisin tehtyä tämän ihastukseni mustasukkaiseksi.. En todellakaan olisikaan tarkoituksellisesti halunnut tällaisia tunteita elämääni..

Ap

Varsin aktiivisesti kuitenkin virittelet draamaa 🙄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi