Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuksellani on suhde kollegaamme ja silti hän käyttäytyy myös minua kohtaan ihastuneenoloisesti

Vierailija
04.03.2017 |

En ole koskaan ennen törmännyt vastaavaan mieheen, en ota hänestä mitään selvää. Olen ollut häneen jo pidemmän aikaa ihastunut ja luulin, että hänkin olisi minuun. Jokunen aika sitten minulle kuitenkin selvisi, että hänellä onkin ilmeisesti suhde toiseen työkaveriimme. Kun kuulin siitä, lopetin kaiken yhteydenpidon ja nyt mies vaikuttaa todella loukkaantuneelta minua kohtaan. Olen tässä ruvennut lämmittelemään tilannetta yhden toisen miespuolisen työkaverini kanssa, jotta pystyisin unohtamaan ihastukseni. Mutta wtf, tämä ihastukseni vaikuttaa todella mustasukkaiselta nähdessään minut yhdessä tämän toisen miehen kanssa (vaikka en edes oikeasti ole yhtään kiinnostunut tästä miehestä).
Nyt olen aivan hukassa, mitä ihmettä minun oikein pitäisi tässä tilanteessa tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä tiedät että sillä on suhde toiseen työkaveriin?

Vierailija
2/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule,olet törmännyt pelimieheen,joka pelaa lähes jokaisen normaalin tai kauniin naisen kanssa.NÄYTTELEE vain mustasukkaista,jotta voisi pitää haaremiaan=ihastuneita naisia.Ja haluaakin jotain actionia työpaikalle.Parempi olisi vaan tylysti sivuuttaa tuollainen tyyppi,säästyt itse silloin helpommalla ja näkeehän sen,ettet ole se ainoa ja tuollaiselle tyypille kukaan ei ole ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ilmeisesti suhde? Pitäisikö tuo asia ensin selvittää?

Vierailija
4/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensiksikin lakkaat lämmittelemästä sitä toista miestä kun et ole hänestä kiinnostunut, jätä hänet leikkiesi ulkopuolelle. Sitten voisit vaikka keskustella tämän ihastuksesi kanssa ja ottaa selville onko tällä suhde jonkun toisen kanssa ja onko hän ylipäätään ihastunut sinuun. Näillä pääset jo alkuun.

Vierailija
5/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on teihin kumpaankaan ihastunut. Haluaa pillua.

Vierailija
6/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä virittelet suhteita työkavereihin? Eikö sinulla ole työpaikan ulkopuolista elämää?

Kuka haluaa olla töissä, joka on täynnä exiä, ja nyxän exiä 😂

Vierailija
7/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä oot töissä kun on aikaa tuollaiseen suhdepelleilyyn?!

Vierailija
8/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaremi, nyt kutsuu sua haaremi... *laulaa* :D

Vierailija
9/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä virittelet suhteita työkavereihin? Eikö sinulla ole työpaikan ulkopuolista elämää?

En ole ap., mutta samalla tavalla pyörii suhderuletti minunkin työpaikallani. Kun tekee pitkää päivää eikä sen jälkeen ole enää aikaa eikä energiaa jäljellä, niin muuta elämää ei tosiaankaan ole. Missä minä edes tapaisin ketään? Sukulaiset pois lukien, en edes tunne muita kuin oman ammattikuntani edustajia. Ihmekö silloin, jos nyxä ja exät ovat kaikki toistensa tuntemia.

Vierailija
10/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap., mutta samalla tavalla pyörii suhderuletti minunkin työpaikallani. Kun tekee pitkää päivää eikä sen jälkeen ole enää aikaa eikä energiaa jäljellä, niin muuta elämää ei tosiaankaan ole. Missä minä edes tapaisin ketään? Sukulaiset pois lukien, en edes tunne muita kuin oman ammattikuntani edustajia. Ihmekö silloin, jos nyxä ja exät ovat kaikki toistensa tuntemia.

Kyllä nainen miehen löytää muualtakin.Nuo ovat vain tekosyitä.

Vierailija
11/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nainen miehen löytää muualtakin.Nuo ovat vain tekosyitä.

Minä olenkin mies ja tällä palstalla on jo riittävän selvästi kerrottu, että kumppanin saaminen on miehelle aika paljon isomman työn takana kuin naiselle.

Vierailija
12/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole jo ahdistavaa?

Vierailija
13/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme työpaikka kun kaikki seukkailevat ristiin rastiin. Missä on aikaa tuollaiseen, jossain perähikiän hoivakodissa?

Vierailija
14/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos keskittyisit työaikana ihan vain työntekoon?

Vierailija
15/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me naiset olemme tyhmiä. Olisiko kysymyksessä työpaikanne axl smith?

Vierailija
16/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti naimisissa oleva mies hakee helppoa panoseuraa ja mieluusti useammalta. Olisko duunipaikka vaikka rautakaupassa =D

Vierailija
17/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tiettyjä todisteita heidän suhteestaan, vaikka hyvin sen peittävätkin. Tämä mies ei ole mikään player, enemmänkin aika ujo tapaus. Olen yrittänyt ajatella asiaa juuri tuolta kannalta, että hän vaan nauttii siitä, kun saa pitää minut ihastuneiden naisten haaremissaan. Mutta, hän on vaikuttanut aidosti todella surullisen oloiselta, kun on nähnyt minun juttelevan tämän toisen miehen kanssa. Lisäksi kun en lähtenytkään hänen kanssaan perjantaina lounaalle (yleensä käymme samalla porukalla), niin tämän jälkeen hän vaikutti todella loukkaantuneelta koko loppupäivän. Toisaalta tuntuu, että ainut oikea tapa on ruveta välttelemään tätä miestä, mutta kun se tuntuu vaan niin pahalta, kun mies aidosti vaikuttaa siltä, että pahoittaisi siitä mielensä.. Niin kummallinen tilanne ja olen aivan hukassa, että mitä tehdä..

Ap

Vierailija
18/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän ihmetellyt samaa. Kun tuntuu, että nää toistuvat melko lapselliset ihastumisjutut työpaikalla, on yhden ja saman ihmisen kirjoittamia. Ihan kuin jossain ala-asteella, että kuka nyt onkaan  kehenkin ihastunut tänään.

Vierailija
19/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän ihmetellyt samaa. Kun tuntuu, että nää toistuvat melko lapselliset ihastumisjutut työpaikalla, on yhden ja saman ihmisen kirjoittamia. Ihan kuin jossain ala-asteella, että kuka nyt onkaan  kehenkin ihastunut tänään.

Olen varmaan kyyninen paska, mutta kyllä useampi miespuolinen thökaveri on ilmaissut kiinnostusta panna minua. En liene kovin ihastuttava, sillä minusta nämä ihastumisjutut kuuluvat lähinnä ala-asteelle. Jos aikuinen mies heittelee verkkoja usean työkaverinsa suuntaan, minulle ei ainakaan tule mieleen, että tämä olisi ohastunut heistä yhteenkään.

Vierailija
20/22 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole jo ahdistavaa?

Onhan se. En vain tiedä mitä asialle pystyisi tekemään, ammatinvaihtoa ja täydellistä elämäntapamuutosta lukuunottamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän