Purra on ihanan pippurinen ja säkenöivä nainen!
Kommentit (108)
Kaunotar paremma näköne ja kroppane ko Sanna,aiva upee!
Mut aika surkea valitsemaan ministereitään.
Kaunotar paremma näköne ja kroppane ko Sanna,aiva upee!
Vierailija kirjoitti:
Persut herättää tunteita ja politiikasta ollaan montaa mieltä niin sehän on ihan selvää että kohusta otetaan kaikki irti ja Riikkaa savustetaan ulos. Olen pahoillani jos jonkun herkkätunteisen varpaille on astuttu mutta ei ole muutakaan vaihtoehtoa äänestää ja Persut ajaa oikeita asioita.
Kai ymmärrät että olet pahuuden puolella??
Riikka on ihana. Periksi ei kannata antaa. Tämä on linja mitä äänestäjät halusivat, muuten ei oltaisi tultu toiseksi.
Kaunotar? Ihan taviksen näköinen.
Ville Ranta kiteyttää Purran hyvin
https://www.iltalehti.fi/villeranta/a/12067e6a-99f9-4631-8b34-7c795a964…
Kukkahame täti. Naama samanmallinen kuin Tarja Halosella.
Ärri-Purri, jonka toimiala on kaikkinainen lietsonta mahdollisimman monialaisesti ja globaalisti. Politiikan poltergeist.
Vierailija kirjoitti:
Ärri-Purri, jonka toimiala on kaikkinainen lietsonta mahdollisimman monialaisesti ja globaalisti. Politiikan poltergeist.
Politiikan Justiina Puupää.
Voisikohan mode poistaa Riikan haukkumisviestit? Rasisminvastustajat menee liian pitkälle kun yllyttävät väkivaltaan suomalaisia päättäjiä kohtaan.
Visitoristi kirjoitti:
Voisikohan mode poistaa Riikan haukkumisviestit? Rasisminvastustajat menee liian pitkälle kun yllyttävät väkivaltaan suomalaisia päättäjiä kohtaan.
Missä näistä postauksussa tällainen yllytys löytyy. Laitapa sitaatti. Nyt ei ihan osu silmään.
Voin olla rauhallisemmassa mielellä kun tiedän että maan johdossa on ihmisiä jotka eivät halua tänne esim jengirikollisuutta, ääripään uskonnollisuutta ja muita haitallisia juttuja joista kärsimme me suomalaiset. Minulle nämä ovat suuria asioita ja siihen nähden on ihan sama mitä joku on puhunut 15 v sitten. Haluan vastuullista politiikkaa jossa suomalainen on aina ensimmäisenä.
Pienituloisilta ei leikata, kun se ei meille nyt vaan käy.
Riikka Purra, patologinen valehtelija. T, ex-äänestäjä
Persut herättää tunteita ja politiikasta ollaan montaa mieltä niin sehän on ihan selvää että kohusta otetaan kaikki irti ja Riikkaa savustetaan ulos. Olen pahoillani jos jonkun herkkätunteisen varpaille on astuttu mutta ei ole muutakaan vaihtoehtoa äänestää ja Persut ajaa oikeita asioita.