Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö sokerittomat, gluteenittomat ja vegaanit?

Vierailija
04.03.2017 |

Ärsyttääkö ketään muuta tämä jatkuva hössötys sokerittomasts, vegaani- tai gluteenittomasta ruokavaliosta? Joka lehti on pullollaan jotain härkis-ruokaohjeita, juttuja siitä kuinka elämänlaatu on parantunut, kun ei enää syö grammaakaan sokeria! Mitä tapahtui normaaliudulle? En jaksaisi kuunnella päivästä toiseen joka tuutista jonkun ruokavalion koostumuksesta.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä...? Luen lehtien sijasta kirjoja.

Vierailija
2/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki safka joka tuodaan ulkoa lisää Valtion velkataakkaa. Itseasiassa Suomessakin kasvatettu sillä ei safkaa tule ilman öljyä. 60-140 litraa per hehtaari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vauvapalstaa? :D Ei sekään kovin fiksua ole. Ap

Vierailija
4/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, ei. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Jopa eritavalla syöviä ja eläviä kuin minä. Miksi heidän valintansa minua ärsyttäisi? Mikä on normaali, sokeria ja viljaa puputtava lihansyöjäkö?

Vierailija
5/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnekas jos ei tarvitse. Riittää että suljet lehden. Itselläni on ärtyvänsuolen oireyhtymä + ruoka-allergioita, joten on vähän väkisin luettava noita juttuja.

Vierailija
6/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia mitä syö kunhan ei mulle tuputeta kaikenlaista moskaa.

Vierailija
7/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en syö sokeria paitsi harvoin, enkä myöskään viljoja. En tosin tee tätä siksi että se olisi jotenkin trendikästä vaan siksi että saan molemmista terveysongelmia, sokeri pahentaa PCO:n oireita ja samoin pikahiilarit muutkin, viljoista saan järkyttäviä mahavaivoja joten ihan on perusteet tähän mulla. 

Vierailija
8/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Se ärsyttää, että joku puhuu itsestään vegaanista, mutta silti käyttää eläinperäisiä tuotteita joko ruuassaan tai käyttötavaroissaan, kuten esimerkiksi vaatteissaan.

Vierailija
9/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää. Syön itsekin tosin viljattomasti ja sokerittomasti terveyssyistä, ja sekin ärsyttää. Olisi helpompaa jos ei tarvitsisi.

Vierailija
10/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. On hyvä, että valikoima lisääntyy. Keliaakikon kanssa liikkuessa on kiva, että toiselle löytyy gluteenitonta ja minulle vegaanista vaikka kahvilasta. :)

Vierailija
11/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihan vitusti keliaakikko mieheni jolle pitää aina tehdä gluteenitonta, kun ei voi muka syödä normaalia -.-

Vierailija
12/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mulla on isompiakin murheita mietittävänä kuin se, mitä joku muu syö. Maailma on täynnä ruokaohjeita, joita en tarvitse, mutta en koe tarvetta ärsyyntyä niistä. 

Vierailija
13/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja samoin jotkut allergiset! Ei muka voida syödä pähkinäkakkua.. Valehtelen seuraavaksi ettei siinä ole pähkinää!

Vierailija
14/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Olisi hienoa, jos itsekin osaisin jättää sokerinsyönnin ja prosessoidun vehnän minimiin. Elämästä ja ruuasta voi nauttia ilmankin.

Vierailija
15/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vauvapalstaa? :D Ei sekään kovin fiksua ole. Ap

Täällähän keltaisen lehdistön edustajat käyvät provosoimassa ja repivät sitten artikkelinsa.

Vierailija
16/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ärsyttää ne itse itsensä diagnosoineet keliaakikot sekä ne jotka ei voi syödä mitään missä on vähääkään sokeria. Ymmärrän ettei karkkia tai herkkuja halua syödä ,mutta että ei voi syödä ruokaa jossa on hitunen sokeria niin menee jo yli.

Vierailija
17/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä. Se ärsyttää, että joku puhuu itsestään vegaanista, mutta silti käyttää eläinperäisiä tuotteita joko ruuassaan tai käyttötavaroissaan, kuten esimerkiksi vaatteissaan.

Mä olen kasvissyöjä ollut jo pitkään. Ja käytän hyvällä omallatunnolla nahkakenkiä ja -takkia. On parempi, että eläin käytetään kokonaan hyväksi, eikä oteta vaan pihvilihoja ja jätetä muuten mätänemään.

Vierailija
18/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämästä voi nauttia ilman mitään. En edes kaipaa aikoja, jolloin ystävät kutsuttiin päivälliselle tai käytiin kylässä ja leivottiin viemisiä. Turhaa mikä turhaa.

Vierailija
19/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän sokeria ja valkoisia vehnäjauhoja ihan vain siitä syystä, että en kestä niiden aiheuttamaa valtavaa ilmapallomahaa ja hillittömiä pieruja. Vatsani turpoaa muutamassa tunnissa kuin pullataikina ja aamulla mukavilta tuntuneet vaatteet kiristää. 

Jos sinua ärsyttää se, että en syö sinun leipomaasi sokeriunelmaa ja vehnäleipää, niin ilmeisesti haluat nautiskella minun piereskelystä?  

Vierailija
20/58 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ihan vitusti keliaakikko mieheni jolle pitää aina tehdä gluteenitonta, kun ei voi muka syödä normaalia -.-

Vierailija kirjoitti:

Joo ja samoin jotkut allergiset! Ei muka voida syödä pähkinäkakkua.. Valehtelen seuraavaksi ettei siinä ole pähkinää!

Joo ja sit näitä draamailijoita pitää koko ajan olla kuskaamassa sairaalaan kun millon mikäkin anafylaktinen shokki päällä......HUOH miksei kaikki vaan vois olla normaaleja niinkun mä! Kypsyttää niin kovaa nää gluteenittomat vegaani homo biseksuaalit, nykyään pitää kaikkien olla joku uniikki lumihiutale,,