Minkälainen ihminen ottaa töihin evääksi tölkkilihapullapurkin, tonnikalaa metalliastiassa tjms?
Varmaankin sinkkumiehet, joille vaimo einoo kotona tekemässä kunnon ruokaa. 😳
Kommentit (29)
Mulla on varmaan joskus ollut eväänä tonnikalaa purkissa eli minä, yläasteen erkkaope, kolme lasta, naimisissa, omistusasunto Helsingissä. Mitä muuta haluat tietää?
Ihan normaali mies, joka tienaa n. 80k vuodessa. Salaatin tekee illalla itselleen valmiiksi Tupperware-kippoon ja kippaa tonnikalat metallipurkista siihen päälle. Säästöä n. 200€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varmaan joskus ollut eväänä tonnikalaa purkissa eli minä, yläasteen erkkaope, kolme lasta, naimisissa, omistusasunto Helsingissä. Mitä muuta haluat tietää?
Syötkö sen sinällään vai laitatko esim leivän päälle? Onko se riittävä eväs sinällään syötynä? Ap
Pankin kiinteistövälittäjän päivittäinen lounas oli kaamealle haiseva chilitonnikalapurkki ja tölkillinen valkopapuja. Hän oli yh, jolla oli paljon velkaa ja kaksi lasta.
En oikein jaksa laittaa eväitä, vaikka muuten olenkin kova tekemään ruokaa. Työni fyysisyydestä huolimatta en oikein jaksa panostaa eväisiin ja niissä ratkaisee helppous/halpuus. Vanhustenhoidossa meillä ei syömiseen ole mitenkään erityisesti aikaa, joten paras eväs on sellainen, joka ei jäähdy kun ruokavartti keskeytyy melkein poikkeuksetta.
Vau, olen siis sinkkumies! Tästä se sit vissiin lähtee.. T. Nainen 50v
(Oikeasti otan töihin mitä sattuu kaapista löytymään, koska syön mielummin sitten kotona kunnollista, vastavalmistettua ruokaa ihan ajan kanssa nauttien.)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein nötköttiä eväänä, koska sitä saa ilmaiseksi EU-ruokakasseista. Saan usein monta purkkia kerralla, koska ruoka-apua hakevat muslimit ei niitä huoli vaan jättää ne muille.
Töissä on outoja miehiä kun perheellisinä ei koskaan ole eväitä mukana, aina hakevat kaupasta tai grilliltä roskaruokaa. Epäilyttää syövätkö kotonakin yhtä huonosti. Toinen vielä kehtaa valittaa rahan puutetta.
En syö koskaan ruokalassa, hirveän hintaista ja laatu kenhoa. En harrasta tölkkilihapullia, mutta välillä kun en jaksa väsäillä illalla seuraavan päivän evästä heitän vaan riisit keittimeen ja otan seuraksi tonnikalapurkin. Tykkään ruuanlaitosta ja yleensä panostankin siihen ihan kunnolla, mutta ihan aina ei tosiaan ehdi eikä viitsi.
Olen nainen ja naimisissa, talousasiatkin ihan mukavalla mallilla. Ja näkyypä moni muu pariutunut ja samaa sukupuolta oleva harrastavan purkkitonnikalaa lounaalla kun taukohuoneessa ympärilleen katselee.
No voi kyynel. Millainen ihminen ottaa evääksi säilyketölkkiruokaa? Huono ihminen. Sellainen, joka kärventyy helvetissä. Tämänkö halusit kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali mies, joka tienaa n. 80k vuodessa. Salaatin tekee illalla itselleen valmiiksi Tupperware-kippoon ja kippaa tonnikalat metallipurkista siihen päälle. Säästöä n. 200€/kk.
Että minä vihaan tuota K:n käyttämistä. Se ei kuulu suomenkieleen mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
No voi kyynel. Millainen ihminen ottaa evääksi säilyketölkkiruokaa? Huono ihminen. Sellainen, joka kärventyy helvetissä. Tämänkö halusit kuulla?
Tämä! Niin tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*suomen kieleen
Ihan kuka vaan, joka hitot piittaa kyttäävästä itusalaattihörhöstä.
Minä voisin ottaa, olen viisikymppinen rouvasihminen. Sehän on helppo, mättää lautaselle, lämmittää, syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*suomen kieleen
Minua se ei häiritse. Porukka muutenkin lyhentelee täällä. Tosin suomen kielessä käyttäisin pientä k-kirjainta. Vai etkö hyväksy suomen kieleen lyhenteitä kg, km? Miten lyhentäisit sanan kilotavu? Vai pitäisikö aina kirjoittaa tuhat tavua?
Minulla ei ole koskaan ollut vaimoa eikä tyttöystävää, homomies kun olen. Koskaan en ole tölkkilihapullia syönyt, ja tonnikalastakin teen vain pitsaa, leivänpäällistä, voileipäkakun täytettä ja salaatteja.
Mihin aloittajan käsitys siitä, että sinkkumiehet, naisettomat miehet tai muutoin yksinasuvat miehet eläisivät eineksillä, pussi/purkkiruoalla, pakasteilla tai roskaruoalla perustuu? Ja toisekseen, kuka hitto jaksaa kytätä muiden syömisiä, missään?
Jaa että naisen tehtävä on kokata? Hyvä kun itselleni jaksan laittaa ruokaa. Välillä on eväänä nuudeleita tai mannapuuroa. Terkut sinne 50-luvulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on usein nötköttiä eväänä, koska sitä saa ilmaiseksi EU-ruokakasseista. Saan usein monta purkkia kerralla, koska ruoka-apua hakevat muslimit ei niitä huoli vaan jättää ne muille.
Taidat olla persu tai trolli, kun et osaa ruotsia tai tiedä, että muslimit kyllä syövät naudanlihaa.
Siis vaimo ei oo...