Mistä ruuasta/syömisestä et pidä, josta lähes kaikki muut pitävät?
Kommentit (142)
Avokado
Omenat muuten kuin tuoreina (eli en pidä omenapiirakasta, -mehusta tms)
Raparperi
Sinihomejuusto (vaikka tää kyl taitaa jakaa mielipiteitä enemmän ku kolme ylempää)
Kaikki joululaatikot
Maito on mielestäni ERITTÄIN ällöttävää!
En erityisemmin tykkää donitseista eli sellaisista kuorrutetuista, joita saa esim. Arnold'sista. Ne ovat liian makeita. Muuten kyllä tykkään makeasta. Ja tykkään niistä sokeroiduista pienistä donitsirinkilöistä sekä kuorruttamattomista kanelidonitseista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Lohikeitto ja sitä tarjotaan aina ja kaikkialla.
Pinaattikeitto tuntuu olevan monen suosikki... Mä en voi sietää. En ole kyllä syönyt sitä sitten lapsuuteni, mutta siitä jäi jonkinlaiset traumat kun se oli niin hirveän pahaa. Makeasta en myöskään tykkää, monet ihmettelee kun yleensä kieltäydyn kaiken maailman karkeista, kakuista ym.
Banaani!! Jossain kakun tms. täytteenä se menee, mutta että söisin banaanin sellaisenaan - never! Pelkkä hajukin etoo.
Vierailija kirjoitti:
Maito on mielestäni ERITTÄIN ällöttävää!
Niin on! Yritin joskus ruveta ihan terveyssyistä juomaan maitoa, mutta ei mene alas! Piimää mieluummin sitten.
Sushi, kaaliruoat, maksalaatikko, janssoninkiusaus, lihakeitto, herneet, maissi, pavut, mäti, kesäkeitto.
Majoneesipohjainen perunasalaatti, piimä, homejuustot, makea sinappi...
Semmoset valmisleivät (esim.kolmioleivät ja jotkut täytetyt patongit) joissa on majoneesia. Laittavat sitä töhnää aina liikaa sinne.
Suomuuraimet kaikissa muodoissaan!!!
Makaronilaatikko! Mautonta, yleensä kuivaa könttiä, jota maustetaan liian usein ketsupilla, josta en siitäkään juuri välitä. Miten tuo voikin olla niin monen lempiruokaa ja arkiruokien ykkönen...
Kaikkiruokaisille paha kysymys, mutta jos jotain niin mämmiä en ole ollut halukas syömään sitten lapsuuden. En kyllä tuolloinkaan siitä piitannut, mutta maistaa piti.
Leikkeleet! Hyi helvetti, eläintä en ikinä laittaisi leivän päälle!
Kaikki makea, erityisesti suklaa ja jäätelö. Ei vaan sytytä yhtään.
Ranskikset, ylipäätään melkein kaikki uppopaistettu. Pizza, ylipäätään kaikki missä on paljon (sulaa) juustoa. Juusto muutenkin.
Ja minä olen reippaasti ylipainoinen. Joskus tuntuu, ettei ihmiset usko etten oikeasti tykkää yhtään noista epäterveellisistä, vaan arvelevat minun vaan salailevan asiaa tai jotain. No, ei mahda mitään.
Lihalasagne. Syön kyllä lihaa, siitä ei ole kysymys, mutta lihalasagne tuo mieleen ala-asteen kouluruoat.
Olin töissä ravintolassa, jossa laitettiin buffettiin usein lasagnea. Jos oli naudanlihaan tehtyä, yökötti pelkkä haju vaatteissa työpäivän jälkeen. Kasvisversiot (pinaatti, soijarouhe, kidneypapu jne.) eivät aiheuttaneet tätä, niitä söin hyvällä halulla ruokatauolla. Jännä juttu!