Mistä ruuasta/syömisestä et pidä, josta lähes kaikki muut pitävät?
Kommentit (142)
Härkis ja nyhtökaura. Olen vegetaristi joten olisi kiva jos olisin tykännyt. Mutta molemmat maistuvat lähinnä liotetulta koiran kuivamuonalta, yöh. Kyllähän niistä syömäkelpoista saa erittäin vahvalla maustamisella, esim. jonkun tosi tulisen tomaattikastikkeen seassa menee, mutta en oikein välitä syödä jotain mikä itsessään on pahaa.
Vierailija kirjoitti:
En keksinyt oikein mitään, mutta sitten välähti, maitoa en voi sietää, en juonut sitä edes lapsena. Mun mielestä se on ällöttävää kun aikuinen juo maitoa. :x
Kiva nähdä etten ole ainoa :D Joskus duunipaikkaruokalassa näen kun joku pukumies juo maitoa lounaan kanssa, ja mieleeni tulee kuva ko. miehestä puku päällä ja kravatti kaulassa lussuttamalla lehmän utaretta laitumella.
Makaroonilaatikko perinteisenä versiona.
Kädenlämpöinen kaalimehu ja nuoren katraan valkokastike, sanoo turkulaiset mitä hyvänsä!
En voi sietää valkosipulia enkä chiliä. Pelkät sanatkin ällöttää!
Hassua tosiaan miten täällä alapeukutetaan. Mitä väliä sillä on jos joku tuntematon ei tykkää sinun lempiruuastasi!
Siideri. En ole makeiden alkoholijuomien ystävä.
Suklaa. Tykkään esim. riisi- ja pähkinäsuklaasta, mutta esim. pelkkä Fazerin Sininen ei ole mikään makunautinto enkä ymmärrä sen hehkutusta. Olen yrittänyt syödä vieraiden tuomaa levyä pala kerrallaan päivässä, mutta tiukkaa tekee levyn loppuun saattaminen.
Maito jano-/ruokajuomana. Suosin vettä.
Ketsuppi. Liian makeaa. Tykkään sinapista enemmän.
Kylmäsavulohi, graavilohi ja säilykesilli. Koostumus ällöttää. Tykkään kyllä kaikista muista kypsennetyistä kaloista.
Keksit.
Monien aikuisten suuri herkku on maksalaatikko, kaalilaatikko ja -kääryneet. En ymmärrä :D Ehkä kouluruokailusta jäi minulle traumat. Ala-asteella noita pakotettiin syömään, vaikka oksennus tuli suuhun.
Mustamakkara. Hirveä se ryynimäinen koostumus.
Myöskään lipeäkalan suosiota en ymmärrä. Karmea haju.
Rakastan Nacho cheese ballseja, mutta silti tavalliset juustosnacks-sipsit on musta tosi iljettäviä. Haisevat hikisukilta.
Liika makeus ja maissi. Ilmeneekö makeuden suhteen eroja tyttöjen ja poikien välillä?
En keksinyt oikein mitään, mutta sitten välähti, maitoa en voi sietää, en juonut sitä edes lapsena. Mun mielestä se on ällöttävää kun aikuinen juo maitoa. :x