Mistä ruuasta/syömisestä et pidä, josta lähes kaikki muut pitävät?
Kommentit (142)
Vuohenjuusto!
Tex mex ruoka
Popcornit
Kala
Pullat ja kakut
Kypsät juurekset. Raakana syön kyllä kaikkia. Muuta inhoan keittoja, patoja, kiusauksia joissa ovat kypsinä
Ketsuppia en käytä koskaan. Inhoan sitä.
Hernekeitto ei myöskään mene mun kurkusta alas.
Mulla on kaksi: kalja ja sushi. Hyi!
Maito, jukurtti, saaristolaisleipä
Pannukakku, letut, marjapiirakat ja pullat. Teen niitä perheelle mutta en itse syö.
Vuohenjuusto, norjalainen ruskeajuusto; kamala toffeen ja juuston yhdistelmä, kesäkeitto, marjapuurot, omenat, mämmi, porkkanat kaikissa muodoissa paitsi porkkanaletut, yleensäkin kaikki liha (paitsi merenelävät) varsinkin sianliha haisee ihmisen hielle, on varmaan muitakin mutta en nyt muista.
Uudet perunat ja sipuli-voikastike. Ja se niiden jokavuotinen hehkutus "oi kun hyvää!" yäk!
Hillosipulit, silli, graavi tai kylmäsavulohi, hapankaali, jäätelö, olut, punaviini.
Vierailija kirjoitti:
Hauska, ku pullanmussuttajamammat alapeukuttelee täällä vastauksia :D Makuasioitahan nämä on.
Mä annan alapeukun jokaiselle joka määrittelee ruuan paskaksi. Todella lapsellista ja typerää.
Tofu
Keitot jossa on tarpeettomasti kasviksia
Kasvikset jotkut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska, ku pullanmussuttajamammat alapeukuttelee täällä vastauksia :D Makuasioitahan nämä on.
Mä annan alapeukun jokaiselle joka määrittelee ruuan paskaksi. Todella lapsellista ja typerää.
Minkä sille tekee, jos ei sushit maistu? Ei kaikesta tarvitse tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Maito, lopetin käytön 9-vuotiaana.
Maustetut jugurtit myös
Minulla myös nämä samat. Maito on jotain hirveää, lopetin sen käytön hieman sinuakin nuorempana. Teini-iässä, 20 vuotta sitten, yritin juoda lusikallisen maitoa mutta en voinut nielaista sitä. Ja maustetut jugurtit, hyhhyh miten ällöttävän makeita ja keinotekoisen makuisia ne ovat. Syön maustamatonta ja sellaista kiinteää jugurttia jos jugurttia tahdon syödä.
- Sushi
- Kaikki hapanmaitotuotteet
- Etikka, jopa pieni määrä vinegrettessä suorastaan oksettaa
- Merilevät
- Monet keitetyt pavut, haisevat pierulta ja maistuvat pahvilta
- Soijarouhe ja tofu
- Lehmänmaito (kovissa juustoissa menee, muuten ei)
- Punainen liha (koostumus lähinnä inhottaa, jauhelihana menee)
- äyriäiset