Mistä ruuasta/syömisestä et pidä, josta lähes kaikki muut pitävät?
Kommentit (142)
Kaikki marjakiisselit ja hillot.. Hyi hele
Oliivit
Vuohenjuusto
Valkosipuli
Ananas
Sushi, lähes kaikki liharuuat, vuohenjuusto.
Välipaloista. En syö koskaan välipalaa, en välipalapatukoita, en välipalarahkoja tai muutakaan sellaista pikkunälkään tarkoitettua teollista välipalaa. Silloin kun syödään, syödään ruokaa. Aamiainen, lounas, päivällinen.
Mun mielestä halloum juusto on kamalaa, menee alas mutta ällöttää. Mun suussa se maistuu ihan spermalta :s Kaikista muista juustoista pidän.
Makea. Töissä ihmiset villiintyvät, jos kahvihuoneeseen on ilmestynyt kakkuja, suklaata ja keksejä. Minun ei tekisi mieleni edes maistaa, mutta yleensä kohteliaisuudesta tuojaa kohtaan maistan hieman. Sen sijaan en voisi pidätellä itseäni jos tuotaisiin täytettyjä sämpylöitä, suolaista piirakkaa tai hyviä sipsejä. (Ja olen ylipainoinen, mutta en makean vuoksi).
Makkara, kananugetit, salami. Kun avaan niiden pakkaukset, niin se haju tekee jo pahaa.
Tomaatti. Kirsikkatomaatit menettelee, mutta muuten ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä halloum juusto on kamalaa, menee alas mutta ällöttää. Mun suussa se maistuu ihan spermalta :s Kaikista muista juustoista pidän.
Miten valmistat halloumin, jos se maistuu mielestäsi pahalta? Minä leikkaan sen ohuiksi viipaleiksi ja paistan hyvässä rasvassa pannulla ruskeaksi ja rapeaksi pinnalta. Sitten onkin jo kiire syödä se äkkiä pois, ettei se ehdi sitkistyä narskuvaksi purkaksi.
Pinaattiletut (ne kaupan), oliivit, fetajuusto, rosolli
Raejuusto. Menee ohi. Ja tuntuu että kaikki muut syö sitä.
Kebab. Oikeastaan se nyt ei ole edes mitään pahinta mahdollista ruokaa, mutta en ymmärrä miksi joku valitsisi jonkun kebabin ranskalaisilla kun yleensä samassa paikassa on pizzaakin tarjolla. Mielestäni se on makuelämyksenä samaa luokkaa kuin yläasteen kouluruokalan tarjoilut.
Sushi, graavilohi, falafelit, pulla(eritoten korvapuustit, hyi helv), homejuustot, fetajuusto ja mansikkajäätelö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten valmistat halloumin, jos se maistuu mielestäsi pahalta? Minä leikkaan sen ohuiksi viipaleiksi ja paistan hyvässä rasvassa pannulla ruskeaksi ja rapeaksi pinnalta. Sitten onkin jo kiire syödä se äkkiä pois, ettei se ehdi sitkistyä narskuvaksi purkaksi.
En valmista. Olen syönyt 5 kertaa toisten valmistamana, yleensä ainoana joka ei siitä pidä. En tiedä miten ovat valmistaneet. Suussani se vaan maistuu spermalta ja alkaa oksettaa..
Hesen hamppariuutuudet, kuten donitsihamppari ym.
Banaani. Se pelkkä haju on jo niin kuvottava!
Avocadoista