Lähtisittekö yrittämään?
Suoraan asiaan, eli tapasin nuorehkon naisen erään suosikkibändini keikalla viime syksynä. Hiton hyvännäköinen pakkaus. Sellainen vähän pyöreämpi, mutta ei ollenkaan ruma. Virnuilevat silmät ja hassu hymy. Juttelu hänen kanssaan vähän takeltelee. Hän ei vaikuta ujolta vaan epävarmalta. Oleminen hänen kanssaan oli kuin saisi kylmää ja kuumaa vettä niskaan vuorotellen. Lisättiin toisemme facebookissa illan päätteeksi.
Ollaan molemmat opiskelijoita, joten olen tuota naista nähnyt kampuksella ja naamalleni puskee aina sellainen juntti-hymy, kun hänet nään.
Nyt pari päivää sitten kaverini synttäreiden kunniaksi lähdettiin baariin ja tämä nainenkin oli siellä. Heti hän huomasi minut, hymyili ja vilkutti. Kävin hänen luonaan vähän juttelemassa ja tutustuin vähän kavereihinsakkin. Joku mies ja muita luokkalaisiaan, joita olin nähnyt jo kampuksella. Edelleen keskustelu takeltelee ja vieressään istuva mies tuijotti kyllä siihen malliin, että ei minun olisi tarvinnut istua siinä. Painelin takaisin kavereideni luo. Sovittiin kuitenkin naisen kanssa, että pidetään enemmän yhteyttä.
Miten voisin lähestyä tuota naista? Tai kannattaako? Hän vaikuttaa hyvin nuorelta ja en ole varma oliko tuo toinen mies hänen deittinsä tai jotain. Opiskellaan kuitenkin ammattikorkeassa, että ainakin täysi-ikäinen hänen täytyy olla.
On se nyt saatana, kun kerrankin tapaa naisen, niin se onkin näin vaikeaa!
Kommentit (5)
Miten vanha sä oot?
Mun kanssa juttelu oli alkuun ainakin aika vaikeeta miehelleni, mut sitte ku pääsin vauhtiin ni nyt se varmaan jo toivoo et olisin välillä hiljaa. Meillä on kans reippaasti ikäeroa, mut ei oo menoa haitannut.
Eikun matoa koukkuun! Voi olla että tyttö on itse liian ujo tehdäkseen mitään asian eteen. Mä ainakin olin.
Kyllä kannattaa! Ja nimenomaan suoraa toimintaa sitten eikä mitään epäämääräistä tommosta mistä ei ota mitään tolkkua kukaan ;) Itse kun sinkuksi päädyin 3v sitten, ihmettelin miten avuttomia ja arkoja miehet olivat näissä asioissa, itse piti melkein aina se ratkaiseva liike tehdä tai siis tyyliin kysyä että no tuletko mun luo tms,ihan ihme touhua mun mielestä. Itse siis hyvinkin sen voin tehdä mutta monet naiset on kyllä sellaisia että odottavat sitä miehen aloitetta joten kannattaa varmaan semmoinen tehdä :D
Juuri tuo aiemmin mainittu SUORA PUHE. Laitat viestiä sille tytölle ja kerrot mitä on meneillään. Riskin otto on joskus tarpeen. Onnea matkaan!
Miehekkäästi rinta rottingille ja pyydät, että tapaisitte jossain. Lähtisitte vaikka syömään tai pyydät hänet luoksesi. Tapasitte bändin keikalla, saisiko siitä hyvän "tekosyyn" tehdä jotain yhdessä?
Yritystä vaan! Ehkä tuo tyttökin innostuu höpöttelemään <3
Oletan, ettei kannata. -AP