Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lapsen itsemurha.

Vierailija
04.03.2017 |

Onko teillä kokemuksia oman lapsen itsemurhasta? Oma rakas tyttäreni teki sen ja tuska sisälläni on niin raastava mitä tein väärin? Tyttäreni oli vain 15 vuotias..En osannut auttaa enkä edes huomannut mitään..Hän vaikutti hyvinvoivalta ja normaalilta. Olen aivan kamala äiti kun en edes huomaa kun jokin on pielessä...Tyttäreni kuoli koska olin huono äiti. En kestä tätä ikävää joka ikinen sekunti ja minuutti on raastavaa ja vihloo niin syvältä. En olisi uskonut ja voinut edes kuvitella että joudun oman rakkaan lapseni hautaamaan...Olen loppu..Meneekö tämä koskaan ohi? Ja tyttäreni kuolemasta vasta kuukausi...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, voimia paljon sinulle! ❤️

Vierailija
2/10 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanaton. 15 vuotias aivan liian nuori ja aivan sairasta että sen ikäinen lähtee täältä. Ennen vanhempia lapsen ei kuulu kuolla se on luonnon vastaista.. En tiedä mitä sanoa..syvimmät osan ottoni ♥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ajattelet, että olet huono äiti?

Vierailija
4/10 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita jaksaa päivä kerrallaan. Masentunut nuori voi olla todella vaikea tunnistaa.

Voi kuulostaa tylyltä, mutta ainakaan lapsesi ei enää kärsi. Kipu ja tuska on nyt sinulla ja aika auttaa ainakin vähän.

Vierailija
5/10 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin samaistua ap sinuun. Oma poikani teki sen kolme vuotta sitten ollessaan 19 vuotias. Mitään en etukäteen osannut aavistaa. Aamulla löydän poikani makaavan elottomana sängyllään...Sitä näkyä en koskaan eikä kukaan pysty unohtamaan. Osan ottoni.

Vierailija
6/10 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voi kuvitella tuskaasi. Se on varmasti kamalinta mitä vanhempi  voi joutua kokemaan..Itsellä ei ole kokemusta, mutta ystäväni lapsi kuoli 11 vuotiaana leukemiaan ja se musersi äidin. En voi muuta sanoa kuin syvimmät osan ottoni ja haleja..

Vierailija
7/10 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas ihminen,älä syytä itseäsi ❤️

Vierailija
8/10 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin lähipiirissä on kaksi nuorta tehneet tämän kamalan teon meille läheisilleen. Vintti pimenee, olen itse yrittänyt muutaman kerran ja kerran meninkin tajunnan tuolle puolen ja näin siellä kuolleet vanhempani ja vilkutin heille ja huusin mutteivat he nähneet minua eikä vilkuttaneet, istuivat suurella asemalla portailla, itse olin kuin junassa joka meni hitaasti...itsemurhan tehnyt nuori mies istui kauempana heistä kuin eri paikassa.

Vierailija
9/10 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole huono äiti. Läheisimpidn on kaikkein vaikeinta nähdä omien ahdinko. Voimia jaksaa suuressa surussasi.

Vierailija
10/10 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä niitä itsemurha-ajatuksia voi useimmiten havaita. Tiedän, että itsesyyttely ja vastauksetta jäävät kysymykset vaivaavat ikuisesti, mutta se ei ole sinun syytäsi. Ihmistä voi kasvattaa tiettyyn pisteeseen saakka. Voimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän