Oletko koskaan sanonut itseäsi irti
ilman tietoa uudesta työpaikasta? Jos, niin mikä oli syy?
Kommentit (12)
Olen. Sain vaan tarpeekseni firman toimintamalleista. Olisi pitänyt lähteä jo aiemmin.
En, mutta mieheni on. Kuulemma saadakseen enemmän vapaa-aikaa. (Huom, hän ei nostanut påivärahoja, eli elettiin mun tuloilla ja säästöillä kunnes mies vuoden kunnon loman jälkeen perusti yrityksen ja jonkin verran pitemmän ajan kuluttua sai sen kannattamaan.)
Kyllä. Ekalla kerralla lähdin opiskelemaan, toisella ja kolmannella vihasin työtä (puhelinmyynti ja videovuokraamo).
Olen. Kyllästyin huonoon palkkaan ja yrityskulttuurin muutokseen niin että entinen kutsumus ei silloisessa työssä enää toteutunut. Hyppäsin tyhjän päälle mutta sain jopa karenssin vältettyä selvitykselläni työkkäristä. Olin puolisen vuotta ansiosidonnaisella kunnes aloitin omaehtoisen opiskelun uuteen ammattiin, joka työllisti jo ennen valmistumista.
Joo, muuttaessamme miehen työn perässä ulkomaille.
Toki, sain karenssinkin. Pomo oli täys kusipää mikään ei kelvannut ja huusi kaikesta. Kerran melkein löi, joten lähdin.
Joo. En kestänyt enää sitä pskaa. Opintovapaalla olin niin pitkään kuin mahista ja sit sanoin itseni irti. Riski kannatti, ja 3 päivä työttömyyden jälkeen sain unelmieni työpaikan. Nelikymppisenä alanvaihtajana!!!
Olen. Ensimmäisellä kerralla lähdin opiskelemaan. Toisella kerralla perhetilanteen vuoksi oli pakko hoitovapaan loppuessa irtisanoutua. Nyt suunnittelen kolmatta irtisanoutumista puhelinmyyntityöstä josta ei palkkaa saa kuinka monta tuntia päivässä istuisi siellä soittelemassa ja lehtiä kaupittelemassa.
Olen, en kestänyt enää sen firman toimintaa, soitin pomolle, et nyt riitti, meni maks kaks tuntii ku entinen pomo toisesta firmasta sattumalta soitteli että olisiko mulla mahkuja tehä sille vähän töitä, - no tuota itse asiassa kohta aika paljon ku just irtisanoin itteni 😜
Olen. Alle parikymppisenä lukiolaisena.
Olen. Kyllästyin asioiden muuttumattomuuteen, tai että ne muuttui ns. aina huonompaan suuntaan. Lisäksi pitkä työmatka helpotti ratkaisua.
Olen. Syy: Lähdin opiskelemaan ja jätin hanttihommat taakseni.