Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiira Korven ääni

Vierailija
04.03.2017 |

Eikö ärsytä muita. En tiedä miksi mutta ärsyttää aika paljon. Onko se joku nasaali nenä-äänne vai mikä. Vähän puuromaista sössötystä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen outo pidättelevä robottiääni

Vierailija
2/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ajatellut, että sillä on sellainen ääni haastatteluissa. Ja että normaalisti se puhuu normaalisti.

Mutta luulisi, että se olisi jo antanut niin paljon haastatteluja, ettei se enää niitä jännitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni on todella ärsyttävä, kuin 5-vuotiaalla pikkutytöllä.

Vierailija
4/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo nainen ei hakeudu puheterapiaan. Ihan kivan näköinen, mutta kun avaa suunsa, sieltä tulee rumaa humalaisen sössötystä. Sisältöön en ota kantaa.

Vierailija
5/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole täydellinen. Kiira on kyllä lähellä.

Vierailija
6/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina kuunnellut sitä ääntä niin että ihan kuin yrittäisi esittää miestä. Puhuu jotenkin hassusti kurkusta kauhean matalalla ja vähän aina sillä tavalla hitaasti että samalla muistelee vuorosanoja että mitä piti seuraavaksi sanoa. Puhe ei kuulosta kovin spontaanilta vaan harjoitellulta, mutta sekin etenee takellellen. Kiira on kyllä kiva ja positiivinen tyttö noin muutenkin!

Vierailija
7/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aina kuunnellut sitä ääntä niin että ihan kuin yrittäisi esittää miestä. Puhuu jotenkin hassusti kurkusta kauhean matalalla ja vähän aina sillä tavalla hitaasti että samalla muistelee vuorosanoja että mitä piti seuraavaksi sanoa. Puhe ei kuulosta kovin spontaanilta vaan harjoitellulta, mutta sekin etenee takellellen. Kiira on kyllä kiva ja positiivinen tyttö noin muutenkin!

Eli hänen puheensa on kivaa ja positiivista? No makunsa kullakin.

Vierailija
8/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hänen puheensa on kivaa ja positiivista. Ei kiroile, haistattele tai uhoa. Puhuu kauniisti kun antaa palautetta esim. tanssijoille. Kiira on myös itse kiva ja positiivinen. Jatketaanko vielä ystäväni?

Vierailija
9/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina menee TV mutelle kun KK avaa suunsa. Hirveää ohutta narinaa vuodesta toiseen. Lepistöllä oli sama ongelma mutta ehkä vähän siedettävämpää.

Vierailija
10/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Lepistö matki aikoinaan Kiiraa ja alkoi puhua samalla tavalla.

Sittemmin on alkanut puhua ihan normaalisti.

Vierailija
11/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö kompensoi 12-0.

M

Vierailija
12/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hänen puheensa on kivaa ja positiivista. Ei kiroile, haistattele tai uhoa. Puhuu kauniisti kun antaa palautetta esim. tanssijoille. Kiira on myös itse kiva ja positiivinen. Jatketaanko vielä ystäväni?

Emme ole ystäviä ollutkaan.

Vierailija
13/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura Lepistö matki aikoinaan Kiiraa ja alkoi puhua samalla tavalla.

Sittemmin on alkanut puhua ihan normaalisti.

Kuulostaa aivan Kiiralta. Mikä juttu tuo oikein on, että halutaan kuulostaa humalaisilta?

Vierailija
14/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olleetkaan...

Vierailija
15/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olleetkaan...

Opettele sinä vain käyttämään kin-päätettä oikein.

Vierailija
16/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olleetkaan. Oltais nyt, mä voisin opettaa sinulle vähän äidinkieltä.

Vierailija
17/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääntä voisi luokitella luistelutermillä kuolemanspiraali.

Vierailija
18/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olleetkaan. Oltais nyt, mä voisin opettaa sinulle vähän äidinkieltä.

Suomi ei ole äidinkielini. Tuliko juntille yllätyksenä, että jotkut osaavat useita kieliä?

Vierailija
19/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä kommenteista tulee hyvin esille, miten ihmiset hakevat suositusta / pidetystä ihmisestä väkisin vikoja. Mutta sellaisihan me olemme, mieletään ammutaan alas , ne jotka ovat meitä taviksia suositumpia. Vähän kuin Raamatussa , missä Jumala käänsi katseensa Abelin hyvään rasvantuoksuiseen käristykseen, ja jätti Kain uhrilahjan noteeraamatta. Voi, että kyllä tämä elämä on sitten kauheaa. Kiira on kaikin puolin ihastuttava nainen ja se siitä. Hän ei ole kuitenkaan mikään puhetyöläinen, joten se on aivan sama miten puhuu. Jos pääministerisi kuulostaisi Kiiralta, niin sitten ehkä voisi jotain kommentoida.

Vierailija
20/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ihan normaali helsinkiläistyttöjen puhetapa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi