Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivottavasti länsimetro myöhästyy vielä lisää!

Vierailija
04.03.2017 |

Olenko ainoa, joka ajattelee näin? Syy tähän on se että tiedän metron tuovan paljon ongelmia tänne. Esimerkiksi tapiola tulee muuttumaan täysin metron aloittaessa. Nyt niin mukava ja uudistuva paikka tulee täyttymään asemalla luuhaajista ja muusta roskasakista. Voi kun saisi yksi paikka jäädä minne pääsisi vain autolla :(

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metro on ihan jees idis kunhan siihen tulisi ne portit. Samoin juniin pitäisi tulla. Laiturille ei ole mitään asiaa ilman lippua

Vierailija
42/44 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko länsimetro hankkeena vituttaa jo sen vuoksi että asun pohjois-Helsingissä enkä ole vuosiin käynyt Espoossa, mutta silti joudun länsimetron maksumieheksi HSL:n hinnankorotuksilla jotka pätevät myös Helsingin sisäiseen liikenteeseen. Siitä huolimatta että Länsimetrosta vain yksi pysäkki on Helsingin puolella. Koko hanke palvelee vain ja ainoastaan Espoolaisia ja Lauttasaarelaisia joilla oli jo valmiiksi todella hyvät yhteydet Länsiväylällä, mutta maksamaan joutuvat koko muu Helsinki sekä Vantaa, joka taas nyt ei ainakaan hyödy siitä minkään vertaa. 

Lauttasaari ja Koivusaari on Helsinkiä.

Helsinki ajoi metron väkisin Espooseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon väkiluku kasvaa 50 000 hengellä vuoteen 2030 mennessä. Suomenkielisten määrä vähenee 15 000 hengellä.

http://www.espoo.fi/fi-FI/Espoon_kaupunki/Tietoa_Espoosta/Tilastot_ja_t…

"Ennusteen perusvaihtoehdon mukaan vieraskielisen väestön määrä kasvaa Helsingissä vuoteen 2030 mennessä nykyisestä 83 000:sta 164 000:een, ja sen osuus väestöstä kasvaa 13,5 prosentista 23 prosenttiin. Espoossa määrä kasvaa 35 000:sta 84 000:aan ja osuuden ennustetaan kasvavan 13,3 prosentista 26 prosenttiin. "

Ja tämä on metron ansiota.

Vierailija
44/44 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vastustan länsimetroa siksi koska mua harmittaa se  pakkokierros Tapiolan kautta. Siinä ei ole mun kannalta mitään järkeä ja se vie vaan kallisarvoista aikaani jota en saa takas mitenkään mutta tapiolaisten egoon ei sopinut sen rapistuneen "puutarha"kaupunginosan väliin jättäminen. Mitään järkeähän tuossa asemassa ei ole Länäriä pääsääntöisesti bussilla ajaneiden kannalta.Mulla ei ole Tapiolaan muutenkaan mitään asiaa eikä  siellä ole mitään mitä ilman en tulis toimeen joten toi tekohengityksen antaminen ja eteläespoolaisten pakottaminen sinne lähentelee ihmisoikeusloukkausta.

Voiko itsekkyys paremmin tiivistyä, kuten tästä viestistä lyö läpi? Jos minä en jotakin tarvitse, ei sitä tarvitse muutkaan... Niinpä niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä