Miten on mahdollista, että minusta ei saa oikeasti onnistuneita kuvia...
Nyt ei ole kyse mistään neitien turhasta ininästä, että tukka on vähän sotkunen ja naamassa pieni varjo.
Kyse on siitä, että silämäni luonnollisina kuvassa näyttää siltä, kuin olisin kännissä ja sammumassa.
Jos taas yritän pitää silmäni oikein auki niin kuva näytän kuvassa aivan sekopäältä.
Näkee että jännitän kasvoja.
Olet näyttänyt näitä kuvia muille ja useinhan saa vastauksia että ei se nyt niin...
Mutta mun kuvissa kellään ei ole riittänyt pokka siihen on tullu ihan suoria vaatauksia, että onhan se nyt vähän...
Mitä ihmettä tälle voi oikein tehdä?
Kommentit (27)
Mulla on toinen silmä suurempi kuin toinen kuvissa. Ja tarkoitan, että toinen on siis oikeasti puolet pienempi. Menee heti kun hymyilen, näyttää kuin posket nostaisivat alaluomea silmän eteen ja tämä on vain toisessa silmässä. Samassa silmässä kulmakarvat ovat silminnähden alempana kuin toisessa, tämän huomaa ihan peilistäkin.
Näytänkö livenäkin hymyillessä aina silmäpuolelta... Hymyilen suht paljon.
Katsopa Huippumalli haussa -ohjelmaa ja ota siitä vinkkejä oikeasta kuvakulmasta. On niin monta erilaista asentoa ja kuvakulmaa miten voi kuvassa olla.
Itse välttelen kameroita, koska kuvissa kasvojeni epäsymmetrisyys korostuu, minulla on myös kaksoisleuka vaikka olen hoikka. Silmäni ovat lähellä toisiaan, ja katsovat kieroon, suuni sellainen pieni viiva. Voit vain uskoa miten ruma olen..
Minulla se on niin että omaan aivan hirveän sivuprofiilin, ja jokakerta joku onnistuu kuvan juuri siitä pahimmasta kulmasta nappaamaan.
Minulla sama ongelma. Luulen asian johtuvan siitä, että olen todella ilmeikäs. Siis elehdin voimakkaasti ja kamera ikuistaa sitten juuri sen hetken, kun ilme on vaihtumassa toiseen. Jos joku toinen ottaa minusta kuvaa, jännitän ja tulee just se "Chandler" kuva. Jos taas itse voin vaikka puhelimella nappaista kuvan, niin onnistuu paremmin. Videolla taas näytän mielestäni itseltäni.
Eihän kitkerästä teestäkään hyvää saa vaikka miten vedellä jatkaa.