60-luvun esikot: vk 12
Hyvää kevätpäivän tasausta, tytöt! Ulos kun katsoo, näkee sen, minkä kalenterikin todistaa: kevät tulee!
Aloitanpa taas tämän viikkopinon, vaikka itsellä ei olekaan mitään
erikoista kerrottavaa. Ovista ei käsittäkseni sitten tosiaan tullut, joten piinattavaa ei ole. Menkkojen pitäisi alkaa ensi viikonloppuna.
Mitenkä Teti? Joko testasit? -paide-
Kommentit (24)
Hoitoaikataulu saatiin selvitettyä. Mitä ilmeisemmin meillä ehtii olla vielä yksi yrityskierto näiden menkkojen jälkeen. Kiva, että saan loivasti laskeutua tähän asiaan.
Meillä on täällä työpaikalla Suuri Muutto käynnissä, joten pakkailen ja teippailen laatikotia tänään. Viikonloppu menee sitten mutsia eskoteeratessa. Hyviä viikonvaihteita kaikille ja erityisesti Tetille peukutuksia! Tule heti kertomaan, jos testaat!
-paide-
Täytyy minunkin käydä teille toivottelemassa viikonloput. Nyt täällä töissä, hyvä näin öiseen aikaan kirjoitella. Tänään on siis kp6 joten ensi viikon loppuna kun lähdetään sitten lomalle niin voisi olla vaikka tärppipäivät lähellä jos laskut pitää paikkansa. Vietetään (toivottavsti) romantillinen lomanen kaukana kaikesta muusta hälinästä ja jospa vaikka tärppäis joku muukin samalla tavalla kuin ahvenet pilkkiin:)
Sonjaemmalla onkin painon suhteen sama tavoite kuin minulla ja samaan on jäänyt minunkin painoni, neljä kiloa putosi ja sihen jämähti. Olen ajatellut että josko tässä saisi hylätä tuon painon pudottamisen kivempien asioiden tiimoilta mutta ei niin ei.
Aurinkoista ja lämmintä viikonloppua!!
Trattishan se testailee nyt viikonloppuna eikä Teti. Tulethan siis raportoimaan.
Mulla kp 23/23, menkat ei vielä alkaneet, mutta merkit on semmoiset, että illalla tai viimesitään huomenna täti saapuu. Voikaatten hyvin!/
-paide-
Ja kohti viikonloppua!
Tuli tässä mieleen painonpudotusasiaa eli taidetaan olla samassa sopassa kaikki. Aamulla kävin vaa' alla ja on paino sen muutaman kilon tippumisen jälkeen jämähtänyt taas paikoilleen. No 4 kiloa on lähtenyt, mutta pitäisi saada vielä tippumaan vaikkapa 6 niin olisi sitten yhteensä 10 pois.
Toivottavasti paide nyt saatte pian selville sen miehesi hoitoaikataulun.
Nyt on liikaa liikennettä, täytyy yrittää myöhemmin uudestaan. Mutta jos ei ehdi kirjoittelemaan niin oikein romanttista ja mukavaa viikonloppua hyvät naiset!