Taas tuli paha mieli, vituttaa
Meillä on huono seksielämä. Mies tuossa aamulla yritti houkutella mua takas sänkyyn, ei huvittanut. Se huusi muutaman kerran, että kyllä mä elän pelkällä leivälläkin, eikä nyt sitten enää puhu minulle mitään, ehkä koko päivänä.
Nyt mietin, että oisiko vain pitänyt taas tehdä vasten tahtoa ja säilyttää sopu? Miksi se oon aina minä, joka sen tekee. Ja sen jälkeen on aina hyväksikäytetty olo...ja sitten jos en halua seksiä, tulee toiselle paha mieii. Aarrgghh!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmat parisuhteessanne ovat muualla kuin seksielämässä.
Minusta näyttää, että tuossa on kyllä seksielämässäkin ongelmia.
Minä luulen, että ongelmat ovat muualla, mutta ne projisoituvat seksiin. Kun puoliso tympäisee muutenkin, ei seksikään huvita.
Kiukutteleva mieslapsi. Ei mikään ihme, ettei AP halua seksiä tuollaisen kanssa. Kukapa haluaisi.
Aikuinen mies ei saa mitä haluaa ja alkaa huutelemaan ja mököttämään? En katselisi päivääkään tuollaista vastenmielistä tolloa.
Juuri tämän takia seksin antaminen velvollisuudesta ei toimi. Ennen seksiä molempien pitäisi kiihottua, aktin pitäisi kestää kauemmin kuin minuutti, että nainenkin saa nautintoa. Liukkari ei ratkaise ongelmaa, koska liukkari ei kiihota. Ei mieskään pysty naimaan ilman erektiota, sama juttu naisella, pitää kiihottua, kostua ja pimpin turvota ja "vaatia" sitä vastinkappaletta sisäänsä. Sen jälkeen seksi tuntuu hyvältä.
Parisuhteen ongelmat ilmenevät seksielämässä esim ap on väsynyt, koska hoitaa lähes kaiken.