Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli paha mieli, vituttaa

Vierailija
04.03.2017 |

Meillä on huono seksielämä. Mies tuossa aamulla yritti houkutella mua takas sänkyyn, ei huvittanut. Se huusi muutaman kerran, että kyllä mä elän pelkällä leivälläkin, eikä nyt sitten enää puhu minulle mitään, ehkä koko päivänä.

Nyt mietin, että oisiko vain pitänyt taas tehdä vasten tahtoa ja säilyttää sopu? Miksi se oon aina minä, joka sen tekee. Ja sen jälkeen on aina hyväksikäytetty olo...ja sitten jos en halua seksiä, tulee toiselle paha mieii. Aarrgghh!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että teillä on paljon rakkauttaa...

Vierailija
2/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain haluttomuudellesi. Seksi kuuluu parisuhteeseen ainakin miehesi mielestä, tuskin olisi sinua nainut jos olisit alun perinkin paljastunut aseksuaaliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munuata kumppanin tarpeita pitää yrittää tyydyttää kykyjen mukaan. Jos ei enää huvita, niin miksi olla yhdessä.

Enkä nyt puhu vain seksistä.

Vierailija
4/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on huono seksielämä? Ja millä tavalla huono?

Vierailija
5/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä frigiditkin voi ottaa suihin. Munan imuroinnissa menee vähemmän aikaa kuin huoneen imuroinnissa.

Vierailija
6/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä frigiditkin voi ottaa suihin. Munan imuroinnissa menee vähemmän aikaa kuin huoneen imuroinnissa.

Jep. Kokemusko puhuu. Tästä voisi kyllä tehdä jo huoneen taulun, sen verran ydintä.

Vierailija
7/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu mitä ehdotuksia.

Jos haluaa seksiä, ja toinen ei halua, niin sitten ollaan joko ilman, tai toimitaan niin että toinen haluaa.

Pari vinkkiä: esileikki alkaa kun edellinen orgasmi loppuu.

Henkilökohtainen hygienia kuntoon ennen kuin haaveillaan mistään "munan imuroinnista".

Jos ei hoida omaa osuuttaan huushollauksesta, ei pidä yllättyä jos toinen on niin väsynyt että ei huvita paneskella kun voisi nukkua.

Ja mitä mä edes yritän? Olkaa kuvosedät kuvottavia, ette te edes kuulu parisuhteisiin.

Vierailija
8/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut hakea apua ongelmaasi? Lääkäri? Psykoterapeutti? Käytätkö e-pillereitä? Ne voivat viedä halun ihan täysin. Et voi sitoa miestäsi suhteeseen, joka ei ole parisuhde.

Vierailija
9/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vittu mitä ehdotuksia.

Jos haluaa seksiä, ja toinen ei halua, niin sitten ollaan joko ilman, tai toimitaan niin että toinen haluaa.

Pari vinkkiä: esileikki alkaa kun edellinen orgasmi loppuu.

Henkilökohtainen hygienia kuntoon ennen kuin haaveillaan mistään "munan imuroinnista".

Jos ei hoida omaa osuuttaan huushollauksesta, ei pidä yllättyä jos toinen on niin väsynyt että ei huvita paneskella kun voisi nukkua.

Ja mitä mä edes yritän? Olkaa kuvosedät kuvottavia, ette te edes kuulu parisuhteisiin.

Näinhän se on, että imurointi ja seksi liittyy monen naisen mielessä yhteen, vaikka se välillä yritetäänkin kieltää. 😂

Vierailija
10/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jai vielä sanomatta, että aina lähden mukaan seksiin, koskaan en kieltäydy, koska reakio on aina tuo em. Ikinä en nauti siitä ja orgasmin saan vain itse tehtynä, yksin. Seksisuorituksemme kestää aina max 2 min, varsinainen akti alle 30 sekuntia.

Joo, ongelmia on, e-pillereitä tai muuta hormonaalista eihkäisyä en käytä. Sterilisaatio. Suuhoitoa en pysty antamaan, en sen jälkeen kun sitä on minulle joskus väkisin tehty.

Ja oon kyllä oikeasti aina liian väsynyt, teen meillä ihan kaiken. Olen yrittänyt jakaa tehtäviä mutta olen aina vaan aina, joka toimii.

Tämä on ilmeisesti eron paikka. Tosin sen jälkeen mies ei tule saamaan viikottaista panoannostansa ja minullahan ei siihen tarvetta ole.

Vierailija
11/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena ajattelin, että eihän se alapää käytössä kulu, ja että samahan tuo jos suostun seksiin, vaikka ei tekisikään mieli.

Tätä joitain aikoja toteutettuani menetin lopunkin kiinnostuksen seksiin, ei tehnyt oikeasti koskaan mieli. Seksi alkoi tuntua oksettavalta.

"Onneksi" seksistä oli kuitenkin sen verran hyötyä, että tulin raskaaksi. Loppuraskaus ja fyysisesti vaurioittanut synnytys katkaisi "pakkoseksin" kierteen, ja toivuttuani huomasin kerran, että mun tekee mieli seksiä. Hieno tunne vuosiin! Siitä lähtien seksiä on meillä vain silloin, kun molempien tekee mieli, en enää suostu menettämään halujani, vaikkei ne kovin voimakkaita olekaan.

Vierailija
12/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, jai vielä sanomatta, että aina lähden mukaan seksiin, koskaan en kieltäydy, koska reakio on aina tuo em. Ikinä en nauti siitä ja orgasmin saan vain itse tehtynä, yksin. Seksisuorituksemme kestää aina max 2 min, varsinainen akti alle 30 sekuntia.

Joo, ongelmia on, e-pillereitä tai muuta hormonaalista eihkäisyä en käytä. Sterilisaatio. Suuhoitoa en pysty antamaan, en sen jälkeen kun sitä on minulle joskus väkisin tehty.

Ja oon kyllä oikeasti aina liian väsynyt, teen meillä ihan kaiken. Olen yrittänyt jakaa tehtäviä mutta olen aina vaan aina, joka toimii.

Tämä on ilmeisesti eron paikka. Tosin sen jälkeen mies ei tule saamaan viikottaista panoannostansa ja minullahan ei siihen tarvetta ole.

Miten niin ei tule saamaan? Minä erosin seksittömästä suhteesta ja olen sen jälkeen saanut paljon useammin. Se, että olin exän mielestä huono sängyssä, ei tarkoita, että olisin sitä kaikkien mielestä. Makuja on onneksi erilaisia. 

Vierailija
13/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seksielämässä asiat tökkivät, kyse on aina jostakin muusta parisuhteen vuorovaikutusongelmasta. Pariterapiasta olisi apua, ehkä.

Vierailija
14/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen vittunaaman vaan olla naama norsunvitulla. Oppiihan vitun tuhkamuna olemaan vonkaamatta vittua! Jos vituttaa tarpeeksi voit hieroa vittuasi sille tärkeisiin esineisiin.

Vierailija
15/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mies on oppinut saamaan seksiä, kun vähän kiukuttelee. Tietää että lopulta alistut, kun et jaksa mököttävää äijääkään katsoa. Lopulta jossain vaiheessa löydät itsesi suihkusta, hinkkaamassa ihoasi sienellä lähes vereslihalle ja itkeväsi lohduttomammin kuin koskaan ennen. Sitten heräät lopullisesti 😔

Vierailija
16/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostaa siltä, ettei mies ei huomioi sinua, vaan enimmäkseen omaa etuaan.

Molemmat tulee huomioida ja kuunnella toisen tarpeita.

Pystyttekö keskustelemaan toisianne kuunnellen ja huomioiden.

Jos ette, taidat olla hyväksi käytetty.

Solmu täytyy lähteä purkamaan.

Vierailija
17/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma ettei mies tee sinun mieliksedsi jotakin, jota sinä pidät niin itsestäänselvänä että et sitä edes huomaa? 

Vierailija
18/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän tuossa käyttäytyy kuin kiukutteleva pikkukakara, mutta ei sen takia kannata omaa päivää pilata. Mene vaikka kaupungille, käy kahvilla tai syömässä, käy lenkillä ja vietä muutenkin mukava päivä.

Jos seksielämässä on ongelmia, niitä ei ratkaista lapsellisella kiukuttelulla.

Vierailija
19/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat parisuhteessanne ovat muualla kuin seksielämässä.

Vierailija
20/26 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmat parisuhteessanne ovat muualla kuin seksielämässä.

Minusta näyttää, että tuossa on kyllä seksielämässäkin ongelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan