Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥♥KESÄKERTTUJEN MAANANTAI♥♥

20.03.2006 |

huomenet kaikille!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KESTOVAIPOISTA: varattuna on seka harsoja, tayttovaippoja, AIO, kuoria, varmaan kaikkea mita voi vaan kuvitella. Niista loytaa varmaankin sitten sen mieluisimman. Olen ihan hurahtanut noihin vaippoihin.. :-)

Taalla olo ok, yolla pissattaa monta kertaa ja hiivatulehdusta tai jotakin vastaavaa pukkaa paalle. Ei kiva. Mutta silti nautin tasta kasvavasta vatsasta, on se vaan niin ihana.

Lullaby80 rv27+2

Vierailija
22/23 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykköseltä klo 19.05 kattoa Prisma-ohjelma elämästä ennen syntymää! Tänään tulee eka osa ja myöhemmin toinen. Musta se vaikuttaa ainakin mielenkiintoiselta.

Alide ja Tiiti 25+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastailenpa noihin gallupeihin. VAKUUTUS: käytiin tammikuussa Tapiolassa tekemässä vauvavakuutusvaraus kun muutenkin siirrettiin kaikki vakuutukset sinne. Mitään ei ole vielä kuulunut ja soitinkin pari viikkoa sitten siitä ja sanoivat, että nyt on niin paljon vauvoja tulossa, että heillä on ruuhkaa, mutta kyllä se sieltä sitten tulee. Toivottavasti ei hylsynä! Muuten jo ollu kauheaa vaivaa vakuutusten siirtämisen kanssa kun vanha yhtiö (If) lähettelee kaikennäköisiä uhkailuja, että laittavat ulosottoon maksut vaikka kaikki vakuutukset on irtisanottu jo aikaa sitten.

VAUNUT: tilattiin HobbyHallista ABC:n vaunut, kun täytyy miettiä hieman tuota budjettia ja sieltä kun sai halvalla ja osamaksulla. Siellä ne on kotona kanakopissa peitettynä ettei kenellekään tuu haluja murtautua sinne.

Ä-PAKKAUS: Kelan paperit on osittain täytetty, mutta täytyy odottaa ensi viikonloppuun niin voin katsoa palkkakuiteista tuloja. Mutta pian ne haluaisin postittaa. Tarviiko Kelaan muuten laittaa kopioita palkkakuiteista, kun oon ollu sekä työtön että tehnyt sijaisuuksia? Oletteko tietoisia että omaa käsittelyä pystyy seuraamaan netissä jos on jonkun pankin nettitunnukset joilla voi itsensä tunnistaa siellä. Eli etusivulta linkkiin Asiointi ja sieltä varmaan kaikki löytää itse eteenpäin. Sieltä näkee koska paperit on menny perille ja onko asia käsittelyssä vai kenties saanut jo jonkinlaisen päätöksen. Myös tulevat maksupäivät näkee sieltä.

VAATTEET: muutama body ollaan ostettu itse ja kaverilta pitäisi saada kassillinen vaatteita. Kunhan nyt saadaan kotiin Epun kaappi jota ollaan äidin kanssa entisöity ja huomenna se saadaan kasattua ja tuotua kotiin. Sitten onkin pinnasängyn vuoro... Eilen yhdessä äidin kanssa väsättiin tilkkutäkkiä Epulle. Eipä ole äiti tainnut ennen näin paljoa hössöttää, kun aiemmat lapsenlapset ovat veljien lapsia. Nyt kun oma tytär on raskaana niin se on vauhdissa. Onneksi vielä on hermot kestäneet.

Nyt täytyy mennä syömään kun Eppu kovasti muksii ja nälkä kurnii!

Venla82 ja Eppu 25+6