Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko väärin kysyä tyttären poikaystävältä onko hänellä nälkä

Vierailija
03.03.2017 |

kun tulee meille suoraan treeneistä? Mielestäni kohteliasta, tyttären mielestä tungettelevaa. Kysyisin tosin keneltä tahansa meille yllättäen tulevalta, että onko nälkä. Olen intohimoinen ruuanlaittaja ja todella pettynyt jos joku vieras ei ole nälkäinen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin.

2/9 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit vaan ajattelee että vanhemmat ovat noloja. Normaalia on kysyä, onko nälkä, mutta teinisi ei halua että he viettäisivät poikaystävänsä kanssa aikaa teidän kanssanne. Sekin on normaalia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kysyisi, onko nälkä, vaan että maistuisiko ruoka.

Vierailija
4/9 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Samaa mieltä olen, mutta ota näistä teineistä nyt selvää. Kysyin tyttäreltä että haluaako x syödä tätä, niin ei. Kysyin x:ltä suoraan, joo on kova nälkä. Mikähän juttu tämäkin on?

Vierailija
5/9 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin jotain tarjottavaa, ja kutsuisin nuoret syömään. Halutessaan saisivat syödä ihan kahdestaan.

Vierailija
6/9 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin tytölle, että tarjoaisi itse pojalle ruokaa.

Vierailija
7/9 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä poikaystävä on lihava ja tyttäresi haluaa hänen laihtuvan?

Vierailija
8/9 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisin jotain tarjottavaa, ja kutsuisin nuoret syömään. Halutessaan saisivat syödä ihan kahdestaan.

Keskenään saavat syödäkin toki, emme ole tulevan appiukon kanssa tunkemassa mukaan, se on selvä. Mutta ihmetyttää tämä välttely ja kuitenkin on pojalla nälkä.

Vierailija
9/9 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun tulee meille suoraan treeneistä? Mielestäni kohteliasta, tyttären mielestä tungettelevaa. Kysyisin tosin keneltä tahansa meille yllättäen tulevalta, että onko nälkä. Olen intohimoinen ruuanlaittaja ja todella pettynyt jos joku vieras ei ole nälkäinen.

Tunkkettelevaa tuosta tekee se että petyt jos hän ei ole nälkäinen... etenkin jos näytät ja/tai annat pettymyksen kuulua ja näkyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme