Onko väärin kysyä tyttären poikaystävältä onko hänellä nälkä
kun tulee meille suoraan treeneistä? Mielestäni kohteliasta, tyttären mielestä tungettelevaa. Kysyisin tosin keneltä tahansa meille yllättäen tulevalta, että onko nälkä. Olen intohimoinen ruuanlaittaja ja todella pettynyt jos joku vieras ei ole nälkäinen.
Kommentit (9)
Teinit vaan ajattelee että vanhemmat ovat noloja. Normaalia on kysyä, onko nälkä, mutta teinisi ei halua että he viettäisivät poikaystävänsä kanssa aikaa teidän kanssanne. Sekin on normaalia
En kysyisi, onko nälkä, vaan että maistuisiko ruoka.
Niin. Samaa mieltä olen, mutta ota näistä teineistä nyt selvää. Kysyin tyttäreltä että haluaako x syödä tätä, niin ei. Kysyin x:ltä suoraan, joo on kova nälkä. Mikähän juttu tämäkin on?
Tekisin jotain tarjottavaa, ja kutsuisin nuoret syömään. Halutessaan saisivat syödä ihan kahdestaan.
Sanoisin tytölle, että tarjoaisi itse pojalle ruokaa.
Ehkä poikaystävä on lihava ja tyttäresi haluaa hänen laihtuvan?
Vierailija kirjoitti:
Tekisin jotain tarjottavaa, ja kutsuisin nuoret syömään. Halutessaan saisivat syödä ihan kahdestaan.
Keskenään saavat syödäkin toki, emme ole tulevan appiukon kanssa tunkemassa mukaan, se on selvä. Mutta ihmetyttää tämä välttely ja kuitenkin on pojalla nälkä.
Vierailija kirjoitti:
kun tulee meille suoraan treeneistä? Mielestäni kohteliasta, tyttären mielestä tungettelevaa. Kysyisin tosin keneltä tahansa meille yllättäen tulevalta, että onko nälkä. Olen intohimoinen ruuanlaittaja ja todella pettynyt jos joku vieras ei ole nälkäinen.
Tunkkettelevaa tuosta tekee se että petyt jos hän ei ole nälkäinen... etenkin jos näytät ja/tai annat pettymyksen kuulua ja näkyä.
Ei ole väärin.