Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvani selvisi rotaviruksesta imetyksen turvin. Eikö jo se olisi hyvä syy imettää vauvaansa, jos se suinkin on mahdollista?

Vierailija
19.03.2006 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosissaan kuvittelit, että kaikilla pysyy se rintamaito masussa rotaviruksen aikana? Imetys on hyvä asia, mutta vähän järkeä mukaan siihenkin innostukseen. terv. äiti, jonka vauva ei koskaan juonut korviketta tai vellejä

Vierailija
2/35 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko se mielestäsi huono vaihtoehto?

Vierailija
4/35 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin monesti miettinyt että mitä mä sitten tekisin jos n. vuoden ikäinen olisi kipeä eikä olisi sellainen tissihirviö millasia mun lapset ovat olleet. (tissihirviö= vauva/taapero joka ei millään luopuisi tissistä ja jolle tissi kelpaa aina vaikka olisi kuinka kipeä)

Vierailija
5/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se ei kaikilta onnistu kuitenkaan se imetys... että sitähän vois jo synnärillä kattoo, että " jahas kun ei onnaa toi imetus, niin eiköhän ole parempi että varataan tämä lapsenne tuhkausaika ja hautapaikka tässä jo saman tien kun kuoleehan se kumminkin kohta... ja kyllä meiltä saa näitä armomurha-pakettejakin, että laitetaanko samantien sellainen niin säästyy yhteiskunnan rahat..."

Terveiset sulle.

Vierailija
6/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viila mitä neroja täällä on taas liikenteessä???

Ei voi ku nauraa!!!!!!!!!!!

Vierailija
7/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, jos lukisitte kuitenkin uudestaan ilman järisyttävää tunnelatausta ja puolustusasemia.

Vierailija
8/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään vaan ei kerennyt imeytyä sen rajun ripulin takia, osmosalkin jota sairaalassa ensin yritettiin antaa, tuli suoraan läpi joten vauva oli kolme päivää suonensisäisessä ruokinnassa. Joten älä ap viitsi...

Vierailija
9/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennatko.

Vierailija
10/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi tiputus ollut edessä. Tulkinta ei ole vain omani, vaan myös lääkärin. Tekisin yhä samoin, kaikista näistä haistatteluista huolimatta, ja uskon, että moni vauva on tervehtynyt imetyksen ansiosta, tai ainakin se on helpottanut tilannetta. -ap

Vierailija
11/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että imetys on pelastanu sen lapsen!?, ja nimenomaan siis rinnat/tissit!?

Ei hyvää päivää, halleluujah, ja kumarrus ap:n rintavarustukselle.. Hoh-hoijaa...

16, joka on myös ite imettäny 9kk..........

Vierailija
12/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tolla logiigalla imetys pelasti mun lapsen hengen. Ei suostunu pulloa ottamaan ensimmäiseen neljään kuukauteen, vaikka välillä yrityn tyrkyttää. Monen muun mielestä ja myös omastani, olisin varmasti saanut ruokittua lapseni myös pullosta, olisi tarvittu vaan enemmän yritystä.

Se että imettää on hienoa. Se että sillä " nostaa" itseään on säälittävää. En tiedä oliko tarkoituksesi, mutta aloitus kuullostaa juuri siltä nostamiselta.

19

Vierailija
13/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et toi ap:n helvetin pöllö mielipide tosiaan on, että vain OMASTA RINNASTA IMETETTY neste voi pelastaa lapsen!!!!!????

Vierailija
14/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osannut aavistaa, että minun imetykseni ja sen mainitseminen loukkaa näin monia. Olin iloinen, että lapseni selvisi kotihoidolla, mikä ei olisi onnistunut tämän nimenomaisen lapsen kohdalla ilman imetystä. En väitä, että imetys paransi lapsen, mutta voimissa ja hengissä se piti. Vakavimmissa tapauksissa ilman sairaalahoitoa ei selviä, aina ei mikään auta.

Vierailija
15/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis totta kai on totta, että lapsi saattaa kipeänä suostua syömään vain rintaa, eli ei mene mehut ei osmosalit eikä mikään. Ja tällöin se että rinta kuitenkin menee (on tosi tehotroppia, nopeasti imeytyvää ja ravitsevaa) pelastaa tiputukselta.

Mutta tuskin se yksinään henkeä säästää. pahemmassa taudissa tarttisi silti tiputuksen ja toisaalta ilman rintaakin jäisi henkiin (mutta joutuisi siihen tiputukseen).

Mutta olen kuullut monesta tapauksesta jossa lääkärinkin arvio on, että imetyksen takia säästyi sairaalalta ja tiputukselta (joka on kuitenkin ikävää ja lapselle traumaattinen hylkäyskokemus).

Vierailija
16/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nesteitä ja ravintoa kun voi lapsi saada muutenkin, kuin imetyksestä.

Tais yrittää sulle vihjasta, että ei se sun imetys vaan se maito ylipäätään.

19

Vierailija
17/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muu nyt vain ei tullut minun lapseni mielestä kyseeseen. Äidinmaito on kuitenkin se, josta vauva yleensä viimeisenä kieltäytyy.

Vierailija
18/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

! Ei, vaan lapsi selvisi läpi sairauden. Virukseenhan ei ole lääkettä, vaan elimistö taistelee itse virusta vastaan, jos yleiskunto on tarpeeksi hyvä.

Tarkoitatko ettei olisi selvinnyt hengissä jos et olisi imettänyt? Vai mitä?

Tuskin sentään niin hölmöjä tarkotit.

(T. 2.5 vuotasta ja 8 kuista imettävä joka ON onnellinen imetyksestään kun lukee näitä kauheuksia kuivumiseen kuolevista pikkuvauvoista...)

Vierailija
19/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva siis selvisi " vain" imetyksen turvin ja sairaalahoidolta vältyttiin tässä tapauksessa.

Vierailija
20/35 |
20.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitalliko sulle pitäs lähettää?

Olisit muotoillu asian toisin, nyt lätkähti imetysintoilija leima otsaan. Ja opettava tyyli on tosi ärsyttävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi