3. Kerta avioon. Voinko laittaa valkoisen mekon?
Ja millaisen? Pitkän vai lyhyen? Puetaanko lapset morsiusneitojen puvun väriin vai vapaasti? Häät on Juhannuksena.
Kommentit (35)
Turha naiset pitää yllä näitä "neitsyt pitää valkoista pukua ja huntua".Ei tässä missään keski-ajalla olla ja huom.eipä miesten odoteta ilmaisevan seksuaalista kokemattomuutta.
Ap.Te päätätte häistänne just kuten tykkäätte ja pue mistä pidät.Olen itsekin menossa naimisiin toooosi pitkän hunnun kera.En tosiaan ole neitsyt,mutta nyt on vuosi 2017.
Tätähän tämä ketju kaipaa eli
Aika pahaa kierrätyskamaa olet ap.
Voithan aiheuttaa myötähäpeää ja laittaa valkoista.
Toivottavasti papilla olisi selkärankaa ja ilmoittaisi, ettei vihitä enää kolmatta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kerta? Miten saat miehet kosimaan? Oon kolmannessa vakavassa suhteessa. Tällä kertaa olin jo ihan varma että on loppuelämän mies mulla. Vaan ei kosintaa .. vaan ero.
Käytä valkoista kun on kuitenkin sun häät. T. Kateellinen
Dr Phil sanoi eräässä jaksossa että why buy a cow when you get milk for free. Eli jos elät miehesi kanssa avoliitossa ja teet kotityöt, harrastat seksiä yms. niin miksi miestä kiinnostaisi avioliitto?
Ohis, mutta ovatko sinulle ainoita syitä mennä naisen kanssa naimisiin, että saisit seksiä ja joku tekisi ne kotityöt joita sinä et ilmeisesti osaa tehdä? :DDD
Missä kivikaudella sinä oikein elät? Aika heppoiset perusteet elinikäiselle kumppanuudelle....
Vierailija kirjoitti:
Tätähän tämä ketju kaipaa eli
Aika pahaa kierrätyskamaa olet ap.
Voithan aiheuttaa myötähäpeää ja laittaa valkoista.
Toivottavasti papilla olisi selkärankaa ja ilmoittaisi, ettei vihitä enää kolmatta kertaa.
Oi, totuuden torvi, siveyden sipuli ja maailman ainoa synnitön ihminen ovat ruumillistuneet palstalle! :D
Vierailija kirjoitti:
Jo toinen kerta on noloa... niin naisille kuin miehille.
Saako tiedustella tarkoititko avioliittoa vai valkoista hääpukua? Itse toki menin toisen kerran naimisiin, mutta leskimorsiamena en kokenut soveliaaksi enää valkoista pukua.
Anteeksi olemassa olo ja että kysyin. Kerroin jo miksi 3. kerta. Mutta kiitos neuvoista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä siviilivihkiminen ilman hössötystä? Jaksaako suku enää innostua häistäsi?
Ensimmäisellä kerralla olin 17v ja häät oli pienet. Pakkonainti niin sanotusti. Toisella kertaa olin 31v ja häät oli pienet mutta ihanat. Intiimit. Se onni kesti vain muutaman kk ja jouduin leskeksi. Olen nyt 38vuotias ja tuntuu että hän on se oikea. Minulla on pieni suku hänellä iso. Tämä on ensimmäinen liitto hänelle.
Lapseni on ovat 7v ja 8v. Ja tietenkin 21v mutta hän on poika. Tai mies jo oikeamin.
Nyt on pakko kysyä, että kuulutko johonkin lahkoon tms? Ei kuulosta ihan tavalliselta suomalaiselta ev.lut. menolta, että ennen täysi-ikäiseksi tuloa enää 90-luvullakaan olisi ketään pakotettu raskauden takia naimisiin. =0
3. kerta ja lapsiakin vielä? No ei todellakaan ole soveliasta käyttää valkoista hääpukua.
Mutta nykyäänhän ihmiset tekevät mitä haluavat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä siviilivihkiminen ilman hössötystä? Jaksaako suku enää innostua häistäsi?
Ensimmäisellä kerralla olin 17v ja häät oli pienet. Pakkonainti niin sanotusti. Toisella kertaa olin 31v ja häät oli pienet mutta ihanat. Intiimit. Se onni kesti vain muutaman kk ja jouduin leskeksi. Olen nyt 38vuotias ja tuntuu että hän on se oikea. Minulla on pieni suku hänellä iso. Tämä on ensimmäinen liitto hänelle.
Lapseni on ovat 7v ja 8v. Ja tietenkin 21v mutta hän on poika. Tai mies jo oikeamin.Nyt on pakko kysyä, että kuulutko johonkin lahkoon tms? Ei kuulosta ihan tavalliselta suomalaiselta ev.lut. menolta, että ennen täysi-ikäiseksi tuloa enää 90-luvullakaan olisi ketään pakotettu raskauden takia naimisiin. =0
En kuulu lahkoon. Tarkoitin että tavan mukaan mentiin naimisiin kun lapsikin tulossa ja leikittiin perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 kerta? Miten saat miehet kosimaan? Oon kolmannessa vakavassa suhteessa. Tällä kertaa olin jo ihan varma että on loppuelämän mies mulla. Vaan ei kosintaa .. vaan ero.
Käytä valkoista kun on kuitenkin sun häät. T. Kateellinen
Dr Phil sanoi eräässä jaksossa että why buy a cow when you get milk for free. Eli jos elät miehesi kanssa avoliitossa ja teet kotityöt, harrastat seksiä yms. niin miksi miestä kiinnostaisi avioliitto?
Nyt oli semmonen silta et aasikin hukku
Naurettavaa pelleilyä mennä avioon kolmatta kertaa. Joko saa olla aikamoinen tuuliviiri tai musta leski, jos näin käy.
No en ees kehtais. Kerran eronnut ja aika kaukaselta tuntuu ajatus, että toista kertaa menisin naimisiin.
Olen ollut kerran naimisissa... jos tulisi toinen mahdollisuus, pitäisin pienet häät tyyliin pariskunnan lapset ja todistajat ja viettäisin upean häämatkan.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaisi pitää tuollaisia häitä kolmatta kertaa. Yksi kerta riitti, toisella kerralla tajusin jo käydä maistraatissa vähin äänin.
Valkoinen sopii. Rakkaus on aina puhdasta, siihen siinä viitataan, kaikillahan on perisynti. Miksi Jeesus teki ensimmäisen ihmetekonsa juuri häissä, jos ei olisi tarkoitettu Jumalan tarkoittaneen hienoa ja kaunista?
Onko Apn ketju myös tuo 44v ja raskaana? Aika hyviä provoja tänään.