Miksi kaikki punapäät on aina laihoja?
Kommentit (29)
Ei ne kyl oo kaikki laihoja. Varsinkin väripurkista punapään hankkineet ovat lihavia.
Kaikki kenellä on punaiset värjätyt hiukset on aina olleet lihavia kenet oon koskaan nähnyt...
Ei oo. Mun työkaveri on punapää ja läski.
Mä olen aito punapää, ja normaalipainon ylärajoissa. Joten ei ihan kaikki.
Minä olen aito punapää ja 12 kiloa ylipainoinen. Tunnen myös toisen punatukkaisen, jolla ylipainoa on noin 30 kiloa. Sitä paitsi useimmat punapäiksi luulemasi naiset ovat värjänneet hiuksensa.
Moni aito ginger, jonka oon tavannu ja tuntenu, on kyl ollu aika laiha :O
Minäkään en muista lihavaa aitoa punapäätä. Tapasin nuorempana aivan ihanan hoikan ja mukavan punapään, mutta kun kuulin, että hän on liian nuori, niin olin hänelle tyly. En muista enää mitä tuolloin ajattelin, mutta harmittaa vielä vuosien jälkeenkin. Ei kuulu edes yhtään luonteelleni.
Mä oon aito (joskin sävytän vielä kuparisemmaksi) ja olen hoikka, paljon hoikempi kuin näillä terveystottumuksilla ansaitsisin.
Minulla on kaksi punahiuksista työkaveria. Molemmat todella laihoja, joten ihan tuulesta temmattu väitteesi ei ole. Itselläni on paljon punapigmenttiä mutta hiukset ovat vain punertavat. Olen normaalipainoinen.
Tiesitkö muuten että punapäät polveutuvat kissoista ja muut ihmiset apinoista. Tämä ei kyllä mitenkään liity aiheeseen.
Kaikki punapäät on rumia. Erityisesti purkkipunapäät. Hyi.
Miksi suomessa on keski-ikäisillä naisilla ihme villlitys leikata hiukset lyhyiksi sekä värjätä punaisiksi? Miksi ette voi pitää hiuksia pidempinä ja omanvärisinä? Punaiset lyhyet hiukset ovat rumat.
Hmm totta, aidot gingerit tuntuvat olevan todella hauraan näköisiä - ohut, vähän kelmeä ja herkän näköinen iho, ohuet hiukset ja tosiaan rasvaprosentti alhainen. Pieniä keijuja.
Sitten värjätyt punapäät ovat nyt kaikkea maan ja taivaan väliltä
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aito (joskin sävytän vielä kuparisemmaksi) ja olen hoikka, paljon hoikempi kuin näillä terveystottumuksilla ansaitsisin.
Voinko tulla pussaamaan napaasi?
Ei ole. Kaupungilla muutaman kerran nähny. Yks kyllä ois ollu tosi nätin näköinen hoikempana
Voi vitsi, käyn ihan kuumana noihin aitoihin punapäänaisiin enkä tiiä miks :D
-heteronainen(?)
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsi, käyn ihan kuumana noihin aitoihin punapäänaisiin enkä tiiä miks :D
-heteronainen(?)
Niin minäkin!
-heteromies 25v.
Mä tunnen vaan lihavia punapäitä.
Valaiskaa minua arvon mammat!