Näin kuvia tuoreen miesystäväni exästä, kamala alemmuuskompleksi tuli D:
Siis aivan järkyttävää, tuskin ikinä pystyn näyttäytymään miesystävälleni alasti tämän jälkeen.
Hänen exänsä on aivan mielettömän kaunis ka seksikäs. Isot rinnat, hoikka ja timmi kroppa, todella pitkä ja paksu tukka, pitkät ripset, täyteläiset huulet, kapeat kasvot ja pyöreä pylly.
Itse olen laiha ruikku, ohut tukka, vähän roikkuva naama ja roikkuva löysä pylly ja tissejä ei ole nimeksikään :( mitähän tuo mies ees kanssani tekee kerran on noin paljon parempaa saanut :(
Kommentit (26)
LO-PE-TA!!!
Ex on ex syystä.
Sinä olet nykyinen johon hän on mieltynyt. Parisuhteessa ollaan muittenkin asioiden takia kuin vaan pelkän ulkonäön perusteella. Tollaset puheet on just parhaimpia parisuhteen tappajia.
Pää pystyyn ja uuteen päivään. Menneet on menneitä.
Okei. Nainen oli kaunis, mutta suhde ei kestänyt. Voisiko tuosta päätellä jotain? Parisuhteessa on merkitystä muillakin asioilla kuin ulkonäöllä.
Koeta ajatella jotain muuta oman tai muiden ulkonäön murehtimisen sijaan.
Kyllä sinustakin sellaisen sexykuvan saa, ne kuvathan tehdään kuvankäsittelyllä. Jos on ollenkaan kuva exstä, voi olla kuka vaan netistä.
Älkää nyt viitsikö. Tää aloitushan oli ihan selvästi lähtöisin jonkun miehenkutaleen näppäimistä.
Ymmärrän ap:ta.
Mieheni ex on missitasoa ja minä tooodellakaan en. Mies kuitenkin oli kyllästynyt exän tyhmyyteen ja heidän luonteensa eivät olleet sopineet yhteen. Hän etsi ja kuulemma löysi minusta sopivamman matchin.
No oltuamme yhdessä pari vuotta mies aloitti projektin minun muuttamisekseni paremman näköiseksi ja yritti jopa saada minua (täysin meikkaamatonta ihmistä) laittamaan tekoripset ja vihjaili implanteista.
Ei kai ulkonäöstä voi päätellä, että ihminen on pinnallinen?