Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kuvia tuoreen miesystäväni exästä, kamala alemmuuskompleksi tuli D:

Vierailija
03.03.2017 |

Siis aivan järkyttävää, tuskin ikinä pystyn näyttäytymään miesystävälleni alasti tämän jälkeen.

Hänen exänsä on aivan mielettömän kaunis ka seksikäs. Isot rinnat, hoikka ja timmi kroppa, todella pitkä ja paksu tukka, pitkät ripset, täyteläiset huulet, kapeat kasvot ja pyöreä pylly.

Itse olen laiha ruikku, ohut tukka, vähän roikkuva naama ja roikkuva löysä pylly ja tissejä ei ole nimeksikään :( mitähän tuo mies ees kanssani tekee kerran on noin paljon parempaa saanut :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä eksä on eksä juuri kuvailemiesi asioiden takia. Eli jos mies kyllästyi näihin ominaisuuksiin (=nainen liian pinnallinen) ja mies etsii nyt tästä nykyisestä suhteesta täysin päinvastaisia ominaisuuksia.

Ei kai ulkonäöstä voi päätellä, että ihminen on pinnallinen?

Vierailija
22/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

LO-PE-TA!!!

Ex on ex syystä.

Sinä olet nykyinen johon hän on mieltynyt. Parisuhteessa ollaan muittenkin asioiden takia kuin vaan pelkän ulkonäön perusteella. Tollaset puheet on just parhaimpia parisuhteen tappajia.

Pää pystyyn ja uuteen päivään. Menneet on menneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Nainen oli kaunis, mutta suhde ei kestänyt. Voisiko tuosta päätellä jotain? Parisuhteessa on merkitystä muillakin asioilla kuin ulkonäöllä.

Koeta ajatella jotain muuta oman tai muiden ulkonäön murehtimisen sijaan.

Vierailija
24/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinustakin sellaisen sexykuvan saa, ne kuvathan tehdään kuvankäsittelyllä. Jos on ollenkaan kuva exstä, voi olla kuka vaan netistä.

Vierailija
25/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt viitsikö. Tää aloitushan oli ihan selvästi lähtöisin jonkun miehenkutaleen näppäimistä.

Vierailija
26/26 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta.

Mieheni ex on missitasoa ja minä tooodellakaan en. Mies kuitenkin oli kyllästynyt exän tyhmyyteen ja heidän luonteensa eivät olleet sopineet yhteen. Hän etsi ja kuulemma löysi minusta sopivamman matchin.

No oltuamme yhdessä pari vuotta mies aloitti projektin minun muuttamisekseni paremman näköiseksi ja yritti jopa saada minua (täysin meikkaamatonta ihmistä) laittamaan tekoripset ja vihjaili implanteista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä