Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö taloyhtiön lenkkisaunassa?

Vierailija
03.03.2017 |

Muutettiin uuteen taloyhtiöön, ja tässä talossa olisi nyt sitten sauna kellarissa, varattiin sieltä vuoro. Kerran viikossa olisi sellainen lenkkisauna, naisten vuoro ja miesten vuoro. Miesten vuoroilla kai on väkeä, mutta entä naisten... Uskaltaakohan sinne mennä? Ja käykö noissa lenkkisaunoissa yleensä paljon ihmisiä? En ole kovin sosiaalinen mutta tykkään käydä saunassa. Ja miten varmistetaan, että kukaan ei pukuhuoneesta varasta kännykkää ja avaimia samalla kun on löylyssä? Onko kellään kokemuksia (naisten vuoron) lenkkisaunasta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko alle pakko juosta lenkki - vai viittaako saunaevääksi otettavaan lenkkiin? Vai onko tuolla lenkki-sanalla kenties jokin alatyylinen merkitys?

Vierailija
22/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä kävi aina kolme. Jokainen meni tahallaan eri aikaan. Onnistui hyvin 2tunnin sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha tollanen vuoro, jos haluaa saunoa nii varaa vuoron. Ja sama juttu jotkut joulusaunat ym, mitään järkeä....en minä ainakaan menisi mistään hinnasta naapureiden kanssa saunaan.

Vierailija
24/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taloyhtiön saunassa tosi usein löylykauhan varsi paskassa.

Vierailija
25/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä ei ole omaa saunaa

Vierailija
26/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyn, hyvä sauna sähkösaunaksi. 2 mahtuu löylyyn kerrallaan.

Vierailija
27/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap muista otta oma dildo mukaan naapuri ei välttämättä lainaa omaansa.

Älä tule pilaamaan minun ketjua! Haluan asiallista keskustelua lenkkisaunasta! Ap.

Olen eri, mutta mulla ihan oikeasti lenkkisauna johti miestenväliseen seksiin. Ei siellä saunassa kylläkään. 

Vierailija
28/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma sauna, oma rauha.

Vierailija
29/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojaa jalkapohjasi läpsyttimillä, varvassandaaleilla. Syylät sain yleisestä saunasta.

Peppualunen mukaan.

Olen pitänyt ohutta vohvelipyyhettä edessäni saunassa.

Kerran sattui kauhee kaakattaja löylyyn, ja se kyllä häiritsi.

Avain vetskaritaskuun. Känny kotiin.Ei niitä kännyjä saunassa ennenkään ole mukaan otettu. Ja toden totta, varkaita on.

Vierailija
30/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerronpa tämän:

Naisten lenkkisaunaan menin heti sen alkaessa tasatunnilla.

Pukutiloissa oli mies. Katsoin vähän vinoon, kun hän lähti siitä kiireen vilkkaa. Pois lähtiessäni, saunan ulko-ovessa oli tyypin mälli. Siis lukon vääntimen ja rivan kohdalla. Huomasin vasta siinä vaiheessa kun tahma oli jo sormissa.

Semmonen vekkuli. Asui samassa rapussa.

Vierailija
31/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa tämän:

Pukutiloissa oli mies. Katsoin vähän vinoon, kun hän lähti siitä kiireen vilkkaa. Pois lähtiessäni, saunan ulko-ovessa oli tyypin mälli. Siis lukon vääntimen ja rivan kohdalla. Huomasin vasta siinä vaiheessa kun tahma oli jo sormissa.

Nuolitko sormet?

Vierailija
32/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerronpa tämän:

Nuolitko sormet?

En nuollut. Tyyppi sai kyllä vinoja katseita jatkossa. Hänellähän ei vuoroa ollut varattuna ennen lenkkisaunaa.

Vierailija
33/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina lenkkisaunaan suoraan lenkiltä ja olen paikalla tasan silloin kun aika alkaa.

Ratsaan siinä ovella, että muutkin saunaan aikovat ovat todellakin käyneet sen lenkin heittämässä.

Jos eivät ole, niin edes pukuhuoneeseen ei ole mitään asiaa.

Varatkoon ihan oman saunavuoron jos ei lenkkeily kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän