Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö taloyhtiön lenkkisaunassa?

Vierailija
03.03.2017 |

Muutettiin uuteen taloyhtiöön, ja tässä talossa olisi nyt sitten sauna kellarissa, varattiin sieltä vuoro. Kerran viikossa olisi sellainen lenkkisauna, naisten vuoro ja miesten vuoro. Miesten vuoroilla kai on väkeä, mutta entä naisten... Uskaltaakohan sinne mennä? Ja käykö noissa lenkkisaunoissa yleensä paljon ihmisiä? En ole kovin sosiaalinen mutta tykkään käydä saunassa. Ja miten varmistetaan, että kukaan ei pukuhuoneesta varasta kännykkää ja avaimia samalla kun on löylyssä? Onko kellään kokemuksia (naisten vuoron) lenkkisaunasta?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mee yksin siellä on HÖÖÖÖ mies kytiksessä

Vierailija
2/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mee yksin siellä on HÖÖÖÖ mies kytiksessä

Voi ei! Mietin sitä, että jos olen siellä yksin ja jostain kuuluu HÖÖÖ niin saan jonkun kauhukohtauksen! En tunne vaan tästä talosta ketään naista, niin en voi pyytää mukaan. Jos kuitenkin  oletetaan, että HÖÖÖÖ kuuluu vain harvoissa saunoissa, eikä se satu olemaan meidän sauna, niin onko lenkkisauna muuten kiva ja onko siellä usein paljon väkeä? Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä lenkkisaunassa saunoo 70v. Mummo 100-vuotiaan äitinsä kanssa. Muut ei sinne kerran/parin jälkeen enää mene. Mummot määrää paljonko löylyä heitetään ja valittaa sairauksistaan. Saunovat sen koko vuoron ajan. Pari kertaa kokeilin, mutta ei vaan ole nautinto se saunavuoro.

Vierailija
4/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka viikko lenkkisaunassa. Max 4 henk käy yleensä. Välillä ei ketään. Saat selvitettyä monelta porukka käy sielä. Jos muut käy klo18-20 nii mene sinä 20-22.00

Lenkki saunassa tehnyt naapureista hyviä ystäviä. Suosittelen.

Vierailija
5/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän taloyhtiössä lenkkisaunassa saunoo 70v. Mummo 100-vuotiaan äitinsä kanssa. Muut ei sinne kerran/parin jälkeen enää mene. Mummot määrää paljonko löylyä heitetään ja valittaa sairauksistaan. Saunovat sen koko vuoron ajan. Pari kertaa kokeilin, mutta ei vaan ole nautinto se saunavuoro.

:D kauheita saunavaraajamummoja :D . Kyllä pitäisi vaan rohkeasti mennä ja esittää muunmaankielistä. Viskoa kamalasti vettä kiukaalle ja ähistä kuumassa löylyssä. Jos mummo sanoo että "voi luoja ota tämä löyly jo pois täältä. minä en aina jaksa katsoa tätä löylyä, täällä ei saa heittttäääääää - ännngggghh" , niin mummolle voi vastata kauniilla saksalla että ihmöhteleedeshoosenundvieletyrkissemenner". Mummohan se säikähtää ja lakkaa varaamasta saunaa!

Vierailija
6/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap muista otta oma dildo mukaan naapuri ei välttämättä lainaa omaansa.

Vierailija
7/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap muista otta oma dildo mukaan naapuri ei välttämättä lainaa omaansa.

Älä tule pilaamaan minun ketjua! Haluan asiallista keskustelua lenkkisaunasta! Ap.

Vierailija
8/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt sauna HUUTONAURUA

Vierailija
9/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naisten vuoron voisi muuttaa naisen vuoroksi kun olen siellä aina yksin. Pari kertaa joku toinenkin tullut tai ollut edeltä mutta muuten saanut olla ihan rauhassa.

Vierailija
10/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän naisten vuoron voisi muuttaa naisen vuoroksi kun olen siellä aina yksin. Pari kertaa joku toinenkin tullut tai ollut edeltä mutta muuten saanut olla ihan rauhassa.

Tämä olisi paras vaihtoehto minulle! Toivottavasti saisin saunoa yksin. Miten järjestät ne avaimet ja kännykät, ettei kukaan varasta pukuhuoneesta?

Vierailija
11/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän avaimet ja kännyn saunatakin taskussa tai pöydällä. Ei ole kadonnut 6 vuoden aikana.

Vierailija
12/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi paras vaihtoehto minulle! Toivottavasti saisin saunoa yksin. Miten järjestät ne avaimet ja kännykät, ettei kukaan varasta pukuhuoneesta?

Miksi saunareissulle pitää ottaa kännykkä mukaan? Kotiavaimen voi vaikka ripustaa narusta kaulaan, jos pelkää, että se varastetaan pukuhuoneesta.

Vierailija
13/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi saunareissulle pitää ottaa kännykkä mukaan? Kotiavaimen voi vaikka ripustaa narusta kaulaan, jos pelkää, että se varastetaan pukuhuoneesta.

Kännykkä varmuuden vuoksi. Jos kotona tulee jokin "hätä" sillä aikaa kun rentoudun saunassa, niin saavat minut kiinni. Tai jos se avain varastetaan, niin voin soittaa miehelle töihin että tule kotiin avaamaan minulle ovi.

Vierailija
14/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamaan selkään ukkelille saunan lauteiden väliin koska ei jätä toistuvista kehotuksista naapuriaan rauhaan.

Vierailija
15/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kännykkä varmuuden vuoksi. Jos kotona tulee jokin "hätä" sillä aikaa kun rentoudun saunassa, niin saavat minut kiinni. Tai jos se avain varastetaan, niin voin soittaa miehelle töihin että tule kotiin avaamaan minulle ovi.

No eihän se kännykkä,sitten olen ongelma, jos se sulla siellä saunassa mukana, että kotiväki saa sut kiinni, jos tulee hätä. Tosin minä en lähtisi koko saunaan, jos en uskoisi, että kotona pärjäävät ilman minua sen tunnin verran.

Vierailija
16/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn lenkkisaunassa. Meidän taloyhtiössä naisten puolella käy vain muutamia tyyppejä. Innokkaimmat mummot menee heti vuoron alussa joten meen yleensä keskivaiheilla ja yleensä saan saunoa yksin. Mä laitan avaimen saunatakin taskuun pikkareiden alle, ei oo kukaan pöllinyt 😃

Vierailija
17/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lenkkisaunassa tapana olla alasti vai pyyhe ympärillä? Kysyn siksi, että kävin kerran yhden hotellin naisten vuorolla saunassa (ihan suomessa), ja minä olin ainoa siellä alasti. Muut istuivat lauteilla pyyhkeeseen verhoutuneina. Noloa.

Vierailija
18/33 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako mennä jos on tosi ujo?

Vierailija
19/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloyhtiössämme on lenkkisauna tänään Tiistaina,joten sinne siis lähden klo 20,Taloyhtiössämme asuu paljon ulkomaalaisia miehiä jotka käyvät lenkkisaunassa,olen gay mies,on ihanaa salaa katsella ulkomaalaisten kalujen eri kokoja,mustilla on isoimmat salaa ihailen ja yritän peittää omaa puoli jäykkää penistäni 20cm t Mikko

Vierailija
20/33 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy taloyhtiön saunassa. Lehdessä oli, että ne jotka käy jakavat samat bakteerit ja taudit.

Uimahallissa sentään on siivooja koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän