Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tiedän onko nainen kiinnostunut..

Vierailija
03.03.2017 |

Olen kiinnostunut töissä eräästä naisesta ja kun olen hänen seurassaan niin luulen että hänkin on kiinnostunut minusta. Hymyilee koko ajan, katsoo silmiin ja vitsailee paljon. Minusta tuntuu että meillä on yhteys.
Kuitenkin mietityttää hänen käytöksensä muiden työkaverimiesten seurassa.. Hän vitsailee myös heille ja en voi olla varma että kuvittelenko vain päässäni meidän välisen yhteyden vai onko hän kaikille samanlainen vai mikä tämä juttu on. Miten voisin testata varovaisesti että onko hän oikeasti kiinnostunut? En haluaisi kysyä suoraan ettei sitten olisi kiusallista jos tulisikin pakit..

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kahville/kaljalle ym töitten jälkeen ja tee selväksi, että olisitte kaksin. 

Vierailija
2/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N41 kirjoitti:

Pyydä kahville/kaljalle ym töitten jälkeen ja tee selväksi, että olisitte kaksin. 

Tämä. Ei treffeillä käyminen ole niin vakava juttu, eli vaikka nainen ei lähtisi, niin turha vaipua maan alle. Ja vaikka lähtisi ja tilanteessa kävisi ilmi, ettei naisella ole AP:ta kohtaan kuin kaverillisia tunteita, niin ei sekään maailmaa kaada. Sittenpähän ainakin tiedät, että missä mennään, eikä tarvitse enää jossitella eikä arvailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyily ja silmiin katsominen on peruskohteliaisuuksia. 

Vierailija
4/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea feissariksi. Ota kansio käteen, pysäytä hänet käytävällä ja sano "Hei, olisiko hetki aikaa, kiinnostaisiko tällainen mies?".

Vierailija
5/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naisella tee mitään jossei sitä voi panna.

Vierailija
6/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi pyytää kahville tms koska se vaikuttaisi jo treffeille pyytämiseltä. Haluaisin selvittää paikkani ihan turvallisessa työympäristössä. Töissä olen kyllä pyytänyt häntä kahville ja hänkin minua. Mutta kahvittelee kyllä muidenkin kanssa. -Ap

Vierailija
7/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nainen voisin olla minä. Olen liian ujo näyttämään ihastukselle todelliset tunteet, vaikka harmiton flirtti sujuukin lähes kaikkien kanssa. Itse toivoisin hänen kysyvän suoraan, mutta ymmärrän sen olevan poissuljettu vaihtoehto. Ihastukseni pystyisi paljastamaan minut sillä, etten peräänny jos hän tulee henkilökohtaiselle alueelleni. Reaktio kosketukseen on myös hyvä merkki; en kiusaannu tai kavahda. Se on tosin vaikea erottaa ujoudesta johtuvasta säpsähdyksestä.

Sanon siis, että mene istumaan aivan hänen viereensä ja katso näyttääkö ilahtuneelta vai ahdistuneelta.

Vierailija
8/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta, että se ihminen, johon on ihastunut tai joka on muuten läheinen, saa tulla lähemmäksi kuin kuka tahansa työkaveri. Varovaisella kosketuksella voit testata reaktiota.

Ihastunut nainen myös hakeutuu seuraasi. Jos siis näet häntä yllättävissä paikoissa ja usein, todennäköisyys ihastumiselle kasvaa.

Tarvitsetko naisen apua jossain työprojektissa? Ihastunut auttaa varmasti, vaikka hänellä olisikin kiire. Tai lähtee lounaalle kanssasi.

Jos lähetät naiselle viestin työasioissa, hän luultavasti huomaa sen nopeasti ja vastaa heti.

Vierailija
9/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut nainen myös tulee sinun lähellesi ns henkilökohtaiselle alueelle. Itse en ainakaan voi sille mitään, että eräs mies vetää minua puoleensa magneetin lailla ja huomaan usein, että keskustellessamme seison todella lähellä häntä. Ei ole vielä tyrkkäissyt poiskaan, mutta pitää vähän skarpata.

Vierailija
10/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuneen katseen tunnistaa kyllä. Kuvaile naisen ulkonäköä?

Vierailija
11/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun ihastukseni kohde tulis istumaan ihan kiinni muhun tai muuten  yllättäin henkilökohtaiselle alueelle niin mä ainakin voisin reagoida vaivaantuneesti. Ihan vaan koska jos pidättelee tunteita ja sitten tulis tällainen lähentyminen niin voisin mennä "lukkoon".  Kun taas jos joku josta en kaverillisuutta enempää välitä, koskettaa mua ohi mennen vaikka olkapäähän, voin reagoida positiivisemmin koska hänen kosketuksensa ei aiheuta mitään fiiliksiä.

Itsekin haluaisin testata työkaverini kiinnostusta:)

Vierailija
12/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi pyytää kahville tms koska se vaikuttaisi jo treffeille pyytämiseltä. Haluaisin selvittää paikkani ihan turvallisessa työympäristössä. Töissä olen kyllä pyytänyt häntä kahville ja hänkin minua. Mutta kahvittelee kyllä muidenkin kanssa. -Ap

Tämän takia tulet olemaan sinkku hamaan tappiin saakka. Analysoit täällä asiaa, mutta sulla ei ole munaa kysyä suoraan naista kahville/kaljalle ja siinä kahdestaan selvittää oisko teistä enempään. Mielestäni et ansaitse tätä naista tai ketäään muutakaan naista jos ei pokka riitä edes siihen että pyydät häntä johonkin kahdestaan 'turvallisen työympäristön' ulkopuolelle.

Vierailija
13/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista ei voi tietää ennen kuin kysyy ja mahdollinen erehdys on aina miehen vika. Minulla on ap:n kuvailemalla tavalla käyttäytyvä ystävä töissä. Onneksi hän on näkyvästi naimisissa, niin minun ei tarvinnut harkitakaan oman kiinnostukseni osoittamista. Siinä vaiheessa kun olimme paremmin tutustuneet, nainen harmitteli miten miehet aina ymmärtävät hänen ystävällisyytensä väärin. Saatoin vain olla tyytyväinen että en tehnyt samaa erehdystä. Toisaalta mietin montako oikeasti minusta kiinnostunutta naista olin sivuuttanut luullen heidän käytöstä pelkästään ystävällisyydeksi. 

Vierailija
14/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia tulet olemaan sinkku hamaan tappiin saakka. Analysoit täällä asiaa, mutta sulla ei ole munaa kysyä suoraan naista kahville/kaljalle ja siinä kahdestaan selvittää oisko teistä enempään. Mielestäni et ansaitse tätä naista tai ketäään muutakaan naista jos ei pokka riitä edes siihen että pyydät häntä johonkin kahdestaan 'turvallisen työympäristön' ulkopuolelle.

Naista on luvallista pyytää heitä treffeille vain jos vastaus on myöntävä.

Vierailija
15/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä treffeille mutta kysy seuraksi tyyliin: "Olen menossa x-ajankohtana x-toimintaan (katsomaan leffan tai näyttelyn joka kiinnostaa, testaamaan uuden kiinnostavan ruokaravintolan, johonkin liikuntajuttuun, mitä nyt ikinä tykkäät tehdäkin vapaa-aikanasi), kiinnostaisiko sinua lähteä mukaan?"

Vierailija
16/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pyydä treffeille mutta kysy seuraksi tyyliin: "Olen menossa x-ajankohtana x-toimintaan (katsomaan leffan tai näyttelyn joka kiinnostaa, testaamaan uuden kiinnostavan ruokaravintolan, johonkin liikuntajuttuun, mitä nyt ikinä tykkäät tehdäkin vapaa-aikanasi), kiinnostaisiko sinua lähteä mukaan?"

Iso riski joutua friendzonelle.

Vierailija
17/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se on valitettavasti tehtävä. Sorruin nuorempana samaan virheeseen kuin ap eli pelkäsin julkisia pakkeja ja mitä lähipiiri ajattelee. Sitten lopulta ryhdistäydyin. Mutta ei se helppoa ole vieläkään.

Tämä foorumi on täynnä viestejä, joissa naiset pohtivat onko työkaveri kiinnostunut. Noissa viesteissä kirjoittavat etteivät ikipäivänä kehtaa tehdä aloitetta, koska eivät halua olla tyrkkyjä ja olisi kiusallista tehdä töitä yhdessä jos tulee pakit. Ilmeisesti sen oletetaan olevan jotenkin sosiaalisesti hyväksytympää työkaveruuden jatkon kannalta että mies saa ne pakit.

Vierailija
18/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh ei sitä "paikkaa" voi testata työympäristössä, siellä ollaan työkavereita... Pyydät sitä ulos treffeille tai et saa koskaan tietää, näin se vaan usein naisten kanssa on.

Vierailija
19/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä,  treffipyyntöä menemään jos olet AP oikeasti kiinnostunut, ei mitään nyhverömeininkiä!

Vierailija
20/36 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä,  treffipyyntöä menemään jos olet AP oikeasti kiinnostunut, ei mitään nyhverömeininkiä!

Jos nainen on vähänkin epävarma vaikka orastavaa kiinnostusta olisikin, hän tulee vastaamaan treffipyyntöön kieltävästi. Treffeille lähtö työkaverin kanssa on NIIN iso juttu. Mutta jos työkaveri olisi lähdössä kaljalle ja kysyisi puolihuolimattomasti mukaan niin tilanne olisi ihan toinen. Ei tarvitsisi pelätä joutuvansa vastaamaan, onko itse kiinnostunut tai haluaako alkaa tapailla työn ulkopuolella vaan saisi tutkailla ihan rauhassa omia fiiliksiä.