Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Danske ID sovellus yhä viallinen?

Vierailija
15.08.2024 |

Kuten eilen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään vikaa ei ole ikinä minulla ollut tuossa sovelluksessa 

Vierailija
2/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on toiminut ihan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään vikaa ei ole ikinä minulla ollut tuossa sovelluksessa 

Valehtelet.

Vierailija
4/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Pyytää ihme lupia uudelle laitteelle vaikka ihan sama puh on jolla käytän ..

Vierailija
5/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut vikaa

Vierailija
6/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Pyytää ihme lupia uudelle laitteelle vaikka ihan sama puh on jolla käytän ..

Älä anna lupaa. Se laite voi olla vaikka Nigeriassa, joku on saanut sun tunnukset ja tarvii enää oikeuden tunnistukseen.

Vierailija
7/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ID päästä eteenpäin kun meinaat hyväksyä verkkopankkiin kirjautumisesi vaan pyytää lupaa uuden laitteen käyttöönottoon (lisäksi alla lukee, että jos en itse ole ottanut käyttöön uutta laitetta, voivat tietoni olla väärissä käsissä ja pitää soittaa pankkiin).

Kellään muulla ollut tällaista?

Vierailija
8/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kellää'n.

Vierailija
9/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska myivät

Vierailija
10/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut vikoja tällä viikolla. Tarkista oma puhelimesi tjsp. 

Vierailija
11/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii myös nicaraguassa.

Vierailija
12/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ID päästä eteenpäin kun meinaat hyväksyä verkkopankkiin kirjautumisesi vaan pyytää lupaa uuden laitteen käyttöönottoon (lisäksi alla lukee, että jos en itse ole ottanut käyttöön uutta laitetta, voivat tietoni olla väärissä käsissä ja pitää soittaa pankkiin).

Eli jos et ole itse ottanut käyttöön uutta laitetta soita pankkiin.

Mikä tässä on vaikee ymmärtää? Soita!

Vierailija
13/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos et ole itse ottanut käyttöön uutta laitetta soita pankkiin.

Mikä tässä on vaikee ymmärtää? Soita!

Itse soitin. Sanoivat että vika on heidän päässään, eivätkä osaa sanoa milloin korjaantuu. Katsoivat kyllä ettei sivullinen ole tileillä käynyt.

Vierailija
14/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho

Vierailija
15/16 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

skeidaako on

Vierailija
16/16 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, huomasin torstaina tällä viikolla, ei ollut alkuviikosta vielä. Eli kun mobiilipankilla yrittää kirjautua, Danske id ehdottaa "hyväksy mobiilipankin aktivointi" ja varoittelee turvallisuudesta. Tämä kai olisi ok käytös, jos olisin todella asentanut mobiilipankin uudelle laitteelle, mutta kyseessä on vanha sovellus, joka on ollut jo pidemmän aikaa asennettuna.

Vika ilmeisesti on mobiilisovelluksessa, ei varsinaisesti Danske ID:ssä, joka on kaikkein tärkein ja sillä kirjaudutaan myös verkkopankkiin ja tunnistautumista vaativiin palveluihin.

Olen ns. ratkaissut tuon asian niin, että toistaiseksi käytän myös puhelimella selainverkkopankkia, en siis mobiilisovellusta. Selainverkkopankki toimii ok, eikä varoittele, vaikka puhelimella sen käyttö onkin vähän hankalaa. Ehkä mobiilisovellustakin voisi todellisuudessa käyttää turvallisesti, mutta en halua ainakaan vielä kokeilla, vaan seurailen tilannetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän