Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: Huolisitko tällaisen miehen?

Vierailija
03.03.2017 |

Pian 46 v, eronnut, hylännyt kaksi poikaansa, katkeroitunut äidilleen ja ex-rouvalleen kun epäonnistui omassa elämässään ihmissuhteiden saralla. Rahaa on, muuta hyvää sanottavaa ei juuri. Purkaa vihaansa ja katkeruuttaan haukkumalla ja nöyryyttämällä päivästä toiseen. Olistko yhdessä rahan takia? Sairas mies, ehkä 20 v, huonolla tuurilla 30 v elinikää jäljellä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan huolisi.

Vierailija
2/10 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolis. Tienaan itse omat rahani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ko. miehellä mitään hyviä puolia? Aika ikävältä ihmiseltä kuulostaa, eikä raha ole mikään syy kenellekään kituuttaa huonossa suhteessa. Nykypäivänä on muitakin vaihtoehtoja kuin myydä itsensä rahasta tai kuolla nälkään.

Vierailija
4/10 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-eurooppalainen 18v pimu ehkä kiinnostuu, kun ei ymmärrä ukon solvauksia? Tai ei vaan välitä? 

Vierailija
5/10 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
6/10 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ko. miehellä mitään hyviä puolia? Aika ikävältä ihmiseltä kuulostaa, eikä raha ole mikään syy kenellekään kituuttaa huonossa suhteessa. Nykypäivänä on muitakin vaihtoehtoja kuin myydä itsensä rahasta tai kuolla nälkään.

En oikein keksi, vaikka yritän. Kaksi maine coon kissaa, kai se niitä hoitaa hyvin? Tosin kissat eivät pääse ikinä ulos. Miehellä ei ole kovin hyviä perhesuhteita. Omat lapset ei kiinnosta, isukki miettii lähinnä miten saisi elarien maksun vältettyä. Vanhemmat asuvat lähellä, mutta ei pidä yhteyttä. Sisaruksia ei näe juuri koskaan. Ystäviä ei ole. Mikähän siinäkin on? Jakelee kyllä mielellään diagnooseja muista. Päähänpinttymä rahasta ja ihmisten pahuudesta. Ehkä kertoo kaiken olennaisen? 

Vierailija
7/10 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo lasten hylkääminen on pahin. Itsekin olen katkera ja vihainen ämmä ja voisin tuollaisen miestyypin kanssa ehkä löytää yhteisen sävelen ja haukkua maailmaa yhdessä, esimerkkitapauksen kanssa kyllä en.

Vierailija
8/10 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan av-mamman aviomieheltä.

Vierailija
9/10 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihan jo sen takia että uskontoni kieltää aviotumasta eronneen kanssa ja olet mua 26v vanhempi. Mutta en kyllä muutenkaan huolisi miestä joka haukkuisi ja nöyryyttäisi ja muutenkin kohtelisi huonosti. Ei vaan nappaisi.

Minkä ikäisiä poikasi ovat?

Vierailija
10/10 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ihan jo sen takia että uskontoni kieltää aviotumasta eronneen kanssa ja olet mua 26v vanhempi. Mutta en kyllä muutenkaan huolisi miestä joka haukkuisi ja nöyryyttäisi ja muutenkin kohtelisi huonosti. Ei vaan nappaisi.

Minkä ikäisiä poikasi ovat?

Ei ole minun penskat... -06 ja -08 syntyneet.