Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on niin ajattelematon tai töykeä, että kehuu yhtenään muita naisia.

Vierailija
03.03.2017 |

Minua loukkaa ihan hirveästi, kun mies kehuu vuolaasti muita naisia. Hän tekee niin arkisilla kauppareissuilla, kuin televisiosta ja netistä. Hän puhuu näistä upeina, seksikkäinä, ja jopa niin, että sanoo; Upein, seksikkäin, mitä on ikinä nähnyt. Minulle tulee aina väistämättä tunne, että haluan pukeutua säkkiin ja painua maan alle. Eli hän talloo itsetuntoni näillä kommenteilla. Useasti olen suuttunut, mutta hänen mielestään reagointini on tietenkin täysin typerä, eikä hän mitenkään ole lopettanut tapaansa. ;( Reagoin usein niin, että laminlyön täysin itseni, ja mikään ei kiinosta. Olenko nillittävä typerys ?.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet hän kanssa syystä, että___?

Vierailija
2/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua loukkaa ihan hirveästi, kun mies kehuu vuolaasti muita naisia. Hän tekee niin arkisilla kauppareissuilla, kuin televisiosta ja netistä. Hän puhuu näistä upeina, seksikkäinä, ja jopa niin, että sanoo; Upein, seksikkäin, mitä on ikinä nähnyt. Minulle tulee aina väistämättä tunne, että haluan pukeutua säkkiin ja painua maan alle. Eli hän talloo itsetuntoni näillä kommenteilla. Useasti olen suuttunut, mutta hänen mielestään reagointini on tietenkin täysin typerä, eikä hän mitenkään ole lopettanut tapaansa. ;( Reagoin usein niin, että laminlyön täysin itseni, ja mikään ei kiinosta. Olenko nillittävä typerys ?.

San osille että tuo loukkaa ja sen on loputtava. Tai kysy haluaako hän että sinä kehut kaikkia muita miehiä? Ja jos ei lopeta niin ala tehdä niin. Ja kysy onko kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on naristinen piirre miehessä, hän pyrkii hallitsemaan sua tuolla tavoin. Älä ota siis itseesi vaan näpäytä miestä takaisin rupeamalla itse vuolaasti kehumaan muita miehiä ääneen.

Lapsellista, juu, mutta ainoa tapa jolla ehkä tehoaa mieheesi. Jos ei tehoa, sitten teillä on suhteessa suurempiakin ongelmia.

Vierailija
4/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä nillittävä typerys. Mahdollistat miehesi käytöksen ja nillität siitä ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla.

Vierailija
5/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hanki itsetunto.

Vierailija
6/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Porvoossa epäkohtelijaita miehiä.

Vierailija
7/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on naristinen piirre miehessä, hän pyrkii hallitsemaan sua tuolla tavoin. Älä ota siis itseesi vaan näpäytä miestä takaisin rupeamalla itse vuolaasti kehumaan muita miehiä ääneen.

Lapsellista, juu, mutta ainoa tapa jolla ehkä tehoaa mieheesi. Jos ei tehoa, sitten teillä on suhteessa suurempiakin ongelmia.

Mies joku välttämätön asuste joka pitää pitää tympeästä käytöksestä huolimatta?

Vierailija
8/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näin he elävät elämänsä loppuun asti onnellisena <3

Vierailija
9/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat tietysti itsekin kehumaan muita miehiä samaan malliin. Siinähän maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
10/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet tuollaisen miehen kanssa? En katselis tuollaista käytöstä hetkeäkään.

Vierailija
11/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

San osille että tuo loukkaa ja sen on loputtava. Tai kysy haluaako hän että sinä kehut kaikkia muita miehiä? Ja jos ei lopeta niin ala tehdä niin. Ja kysy onko kivaa.

Eli ongelmaa pitää lääkitä samoilla lääkkeillä mikä sen on aiheuttanutkin? Tuo kuulostaa esikoululaisten hiekkalaatikko keskustelulta, kumman isä on vahvempi.

Vierailija
12/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa "rehelliseltä" suomalaiselta mieheltä, joka pyrkii "totuudellisuuteen" kaikissa asioissa eikä voi tunteilleen mitään ja niistä kaikki on saatava sanoa ääneen. Ääliö.

Vierailija
13/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, etten oikeastikkaan näe tuola missään miehiä, joilla voisin realistisesti näpäyttää. Asutaan suht pienellä paikkakunnalla, jossa naiset kyllä laittaa itseänsä, mutta miehet Ei yhtään . :(

Ap.

Vierailija
14/14 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin särähti eilen tosi pahasti korvaan kun fuckbuddyni kertoi miten baarissa oli koittanut iskeä jotain "todella seksikästä naista" ja miten oli nähnyt ravintolassa ollessaan "tosi seksikkäitä ja kuumia teinejä". Tulee kyllä paska fiilis kuunnella tollasta... Ei mulle tulis mieleen kehua muita miehiä toiselle miehelle, mutta noh, miehet on miehiä.