Lahden MM - Miesten viesti KISAKATSOMO
Kommentit (29)
Itse tykkään hiihtäjämiesten pitkänsolakoista vartaloista. Namskis!
N23
Vierailija kirjoitti:
N23
Minä taas katsomon pulskista tytöistä, sillä niitähän riittää, riittää, riittää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Minä taas katsomon pulskista tytöistä, sillä niitähän riittää, riittää, riittää..
Jokaiselle jotain, hyvä hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N23
Mitä TV-kuvassa näkyi, niin siellä oli lähinnä yli 60-vuotiaita mummoja ja paappoja tuulipuvuissaan ja karvahatuissaan.
Hyvin hyytyi. Kazakstanin lammaspaimen näyttää suomalaisille, miten hiihdetään.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Olin eilen paikanpäällä Lahdessa ja itkin Siiri Rantasen hiihtoa. Siellä oli upea tunnelma!
Mikäs tässä aiheutti alapeukun? Itku, Siiri vai hieno tunnelma?
Pronssia taitaa tulla, ellei ihmeitä tapahdu suuntaan tai toiseen. Hyvä Suomi! Iivolta hieno hiihto.
Hui että mua jännittää!! Olin viikonloppuna katsomassa skiatlonia ja parisprinttiä, oli aivan mahtava tunnelma katsomossa! Nyt Larille vielä tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Hui että mua jännittää!! Olin viikonloppuna katsomassa skiatlonia ja parisprinttiä, oli aivan mahtava tunnelma katsomossa! Nyt Larille vielä tsemppiä!
Täälläkin oltiin sunnuntaina katsomassa, parisprintti oli kyllä huikea ja se loppumetrien kaatuminen tapahtui aivan silmien edessä. Huh! :D
Hui miten jännää! Harmittavasti saivat Larin kiinni 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin oltiin sunnuntaina katsomassa, parisprintti oli kyllä huikea ja se loppumetrien kaatuminen tapahtui aivan silmien edessä. Huh! :D
Hah, oltiin sit lähekkäi katsomossa! Me meinaan kanssa oltiin kans ihan kolaripaikan kohdalla! Se oli kyllä kyllä jännä kun kahee melu stadionilla ja sitten kaikki vaan hiljeni muutamaks sekunniks.
Voi ei Lari väsähti :( Toivottavasti Matti pelastaisi tilanteen!
Tuo kuvan jumittuminen :D mulla on ilman selostusta ja sieltäkin kuuluu nyt selostusta kaikuvana :D
Lehtonen on kyllä onneton. Näyttääkin ihan tunarilta, jotenkin yksinkertaiselta.
Voittaja saa olla vaikka afrikan alkuasukas, kunhan ei ole norjalainen.
Jep. Olin eilen paikanpäällä Lahdessa ja itkin Siiri Rantasen hiihtoa. Siellä oli upea tunnelma!