Mitä teette ystävän kanssa? Olen unohtanut. :D
Mitä te teette yleensä ystävän kanssa? Mitä niiden kanssa tehdään? Mitä olet tehnyt esim. tällä viikolla ystävän/hyvän kaverin kanssa?
Tiedän että on ehkä hölmö kysymys, mutta olisi kiva jos vastaisitte.
Kommentit (14)
Vertaillaan ukkokavereiden kanssa arvopaperisalkkuja ja ollaan salaa kateellisia toisillemme.
M45
Katsotaan elokuvaa, syödään, käydään lenkillä ja/tai jutellaan mukavia ja joskus vähemmän mukavia.
Vierailija kirjoitti:
Vertaillaan ukkokavereiden kanssa arvopaperisalkkuja ja ollaan salaa kateellisia toisillemme.
M45
Ja ollaan kateellisia kaikesta mahdollisesta, mm. siitä kenellä on parhaimman näköinen muija. Ihastuin itseäni huomattavasti nuorempaan naikkoseen ja kun kerroin kavereilleni, niin ystävyys loppui. Eipä nuoren naikkosen kanssa tullut mitään, en edes p*llua saanut, joten jäin ilman muijaa ja ystäviä. Paska juttu!
Käydään tapahtumissa, leffassa, teatterissa, keikoilla. Urheillaan ja retkeillään, matkustetaan. Käydään syömässä ja juttelemassa ravintolassa.
Jauhetaan paskaa, jutellaan tärkeistä asioista, shoppailaan, käydään vihteellä, välillä kokkaillaan, pelaillaan lauta- tai konsolipelejä, käydään elokuvissa, katsotaan jonkun kotona elokuvia, istutaan iltaa ja juodaan ja nauretaan. Kesäisin käydään esim. mökkeilemässä, rannalla, huvipuistoissa tai muuten vaan istutaan auringossa ja nautitaan kesäpäivästä.
Tärkeintä kaikkien ystävieni kanssa on puhuminen. Melkein sama, missä se tehdään. Tällä viikolla tapasin hyvää ystääni ensin heillä ja menimme siitä sitten yhdessä syömään ja juttelemaan. Molemmilla oli vapaa-päivä. Toisen kanssa käytiin eka kuntosalilla ja mentiin siitä sitten vesijuoksemaan. Tänään olen menossa Tallinnaan kahdeksi yöksi kolmannen ystävän kanssa. Hän asuu Keski-Suomessa, minä Helsingissä. Yhteisellä reissulla ehtii vaihtaa kunnolla kuulumisia. Kävelemme kaupungilla, käymme niissä pikkkuputiikeissa ja gallerioissa, syömme hyvin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Ja ollaan kateellisia kaikesta mahdollisesta, mm. siitä kenellä on parhaimman näköinen muija. Ihastuin itseäni huomattavasti nuorempaan naikkoseen ja kun kerroin kavereilleni, niin ystävyys loppui. Eipä nuoren naikkosen kanssa tullut mitään, en edes p*llua saanut, joten jäin ilman muijaa ja ystäviä. Paska juttu!
Parempi onni seuraavan naikkosen kohdalla!
Tässä joitain juttuja mitä minä teen ystävieni kanssa (myös sellaisten joihin olen juuri tutustunut, koska näissä aktiviteeteissa on helppo syventää uutta tuttavuutta):
- käymme satunnaisesti joogassa ja muissa liikuntaharrastuksissa
- järkkäämme esim. nyyttäribrunssin, aamupalan tai viini-illan kerran kuukaudessa tai parissa (öh... viini-iltoja tulee ehkä järkättyä parikin kertaa kuukaudessa)
- käyn käsityöpajoilla (savi- tai kangastyöt) enemmän tai vähemmän säännöllisesti yhden kaverin kanssa
- käymme yhdessä leffassa
- käymme Museokortilla museoissa ja näyttelyissä; omastakin kaupungista löytyy tosi mielenkiintoisia näyttelyitä
- kesäisin esim. melomassa, piknikillä
- matkustelemme joko kahdestaan, porukalla tai pariskuntien kesken
- käymme kävelyillä, joko ihan lähialueella tai sitten vaikkapa luontopoluilla tai kansallispuistoissa
- joskus tulee tehtyä vähemmänkin "kivoja" juttuja, kuten auttelemme toisiamme remppajutuissa ym.
Mainittakoon että olemme pääasiallisesti lapsettomia, ikähaarukka 27-33 naisia ja miehiä. Mutta monet asioista mitä teemme ovat kyllä sellaisia mitä voisi ihan hyvin tehdä lapsienkin kanssa, ja on tehtykin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Ensin tein tuolle typykälle hauskoja piloja :D, josta se ei tykännyt. Sitten kehuskelin veljelleni, että saan siitä vielä vaimon tai ainakin yhden illan unohtumattoman panon, jos ei muuta. Mutta miten siinä kävikään.... En saanut mitään! Nyt nolottaa, kun olin niin itsevarma ja lörpöttelin. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Ensin tein tuolle typykälle hauskoja piloja :D, josta se ei tykännyt. Sitten kehuskelin veljelleni, että saan siitä vielä vaimon tai ainakin yhden illan unohtumattoman panon, jos ei muuta. Mutta miten siinä kävikään.... En saanut mitään! Nyt nolottaa, kun olin niin itsevarma ja lörpöttelin. :(
Hävettääkö Aki Lassukka? :D
Kahviteltu ja vaihdettu kuulumisia. Ei sen ihmeellisempää. Joskus käymme yhdessä esim. Taidenäyttelyissä tai leffassa. Shoppailemassa... Yleensä vain kyläillään toistemme luona ja vaihdetaan ne kuulumiset. N 40v.