Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi työkaveri aina myöhässä! Bussi jäi jumiin lumeen, meni väärää reittiä jne...

Vierailija
03.03.2017 |

Kas kun mulle ei oo koskaan käynyt noin. Tuunkin ajoissa bussilla että ehtisin vielä seuraavalla, ja jopa sitä seuraavalla nippanappa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähetä jo illalla, että ei nyt ainkaan töistä myöhästy koskaan =O Voi apua.

Vierailija
2/6 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa kun tossa yritetään sysätä vastuu muille. Bussikuskin/sään vika. Vittu lähde ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kun mulle ei oo koskaan käynyt noin. Tuunkin ajoissa bussilla että ehtisin vielä seuraavalla, ja jopa sitä seuraavalla nippanappa.

Tuo nyt riippuu vähän siitä, mistä päin tulee, onko kohtuullista olettaa tulevan kahta vuoroa aiemmalla bussilla. Jossain tapauksessa se saattaa tarkoittaa, että olet työpaikalla joka päivä 40 minuuttia etuajassa, paitsi sen kerran talvessa, kun bussi jää jumiin lumeen, jolloin olet tasalta töissä.

Toki on suotavaa seurata säätilaa ja lähteä aiemmin niinä päivinä, kun vuosikymmenenen lumimyräkkä on tukkinut tiet. Niin autoilijatkin tekevät.

Vierailija
4/6 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt riippuu vähän siitä, mistä päin tulee, onko kohtuullista olettaa tulevan kahta vuoroa aiemmalla bussilla. Jossain tapauksessa se saattaa tarkoittaa, että olet työpaikalla joka päivä 40 minuuttia etuajassa, paitsi sen kerran talvessa, kun bussi jää jumiin lumeen, jolloin olet tasalta töissä.

Toki on suotavaa seurata säätilaa ja lähteä aiemmin niinä päivinä, kun vuosikymmenenen lumimyräkkä on tukkinut tiet. Niin autoilijatkin tekevät.

Tämä myöhästelijä asuu kaupungin keskustassa jossa menee paremmin busseja kuin esim minulla joka asun kauempana keskustaa.

Ap

Vierailija
5/6 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pakko-oireinen häiriö , ja myöhästelen todella usein sen takia. Ja se hävettää todella paljon. Joskus en jaksa edes yrittää ,kun kotoa lähteminen on niin vaikeaa ,ja perun kaikki menot.

Nyt en ole töissä , kun en pysty.

Mutta jos joku myöhästelee jatkuvasti ,voi siihen olla syynä esim.pakko -oireinen häiriö. Eikä siitä halua kertoa kenellekkään.

Vierailija
6/6 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pakko-oireinen häiriö , ja myöhästelen todella usein sen takia. Ja se hävettää todella paljon. Joskus en jaksa edes yrittää ,kun kotoa lähteminen on niin vaikeaa ,ja perun kaikki menot.

Nyt en ole töissä , kun en pysty.

Mutta jos joku myöhästelee jatkuvasti ,voi siihen olla syynä esim.pakko -oireinen häiriö. Eikä siitä halua kertoa kenellekkään.

Voi vittu nyt :D ja todennäköisyys tuohon on mikä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä