Heräsin oudossa asunnossa
Lähdin eilen ryypylle, ja nyt on filmi poikki. Olen oudossa asunnossa, oksennan joten en voi vielä lähteä pois. Asunnossa ei ole ketään eikä oikein mitään minun lisäksi. Ei ole mittään mistä voisi päätellä kenen kämpille olen tullut. Kirjahyllyssä jotain vanhoja dekkareita ja yksi filosofian kirja. Jääkaapissa ketsuppi sinappi, ei muuta. Todella ankea ja vähäinen sisustus.
Löysin lompakostani taxikuitin tälle aamulle, 68,80€, joten luulen olevani vielä Helsingissä. Ei kai tuolla summalla kovin kauas pääse. Kurkkasin postiluukusta nimeä, ja siinä oli kaksi sukunimeä, toisesta vain puuttui suurinosa kirjaimista. Toinen nimi Ohtonen. Lähtisin mutta niin hirveä vapina ja yrjötys etten ihmistenilmoille vielä kehtaa mennä. Viimeinen muistikuva jostain Töölön pikkupubista.
Kommentit (14)
Nyt keräät tavarasi ja menet pois asunnosta!
Joku/jotku saattaa tulla vielä ja tehdä sinulle enemmän pahaa!
Ota paikasta kuvia kännykällä myös oven nimistä ja os.taulusta alhaalla.
Yrjötä,vapista,heikkoilla voit ulkonakin!
Onko rahaa taksiin?voiko joku tuttu tulla hakemaan?
Jos olet todella huonossa kunnossa soita itsellesi ambulanssi!sinut on luultavasti raiskattu,lääkärin hoitoa ja kokeita taudeista ja vaurioista tarvit kuitenkin!
Huumaaminen voi aiheuttaa monenlaista vakavaa asiaa,tarvit nyt lääkäriä!
Toimi nyt!
Tunnistin kuvauksesta. Asunto sijaitsee Porvoon keskustassa Trollhättanin kadulla. Mäkin oon herännyt tuolla monta kertaa.
Kiitti vinkistä, pää niin jäässä ettei toi kartta tullut mieleenkään. Navigaattorin mukaan olen Oulunkylässä, melko lähellä juna-asemaa. En pelkää ketään, ellei sitten tule aseen kanssa joku. Olen mies ja isokokoinen ja saan kyllä pari jätkää kuriin jos tarpeen. En usko että olen huumatuksi tullut, join eilen teguilaa paljon. Ehkä tässä muisti vielää palailee, kaverille soitin, muttei vastaa, hälyttää vain.
Kai tästä on pakko lähteä, täytyy jälkikäteen yrittää selvittää mikä tän homman nimi oli.
Taksi on ainaki vieny maisemareittiä kun hintaa tullut noin paljo ja vaan Oulunkylään asti oot päässy!
Vierailija kirjoitti:
Jos olet todella huonossa kunnossa soita itsellesi ambulanssi!sinut on luultavasti raiskattu,lääkärin hoitoa ja kokeita taudeista ja vaurioista tarvit kuitenkin!
Toimi nyt!
Jospa nyt hieman rauhoittuisit...
Vierailija kirjoitti:
Kiitti vinkistä, pää niin jäässä ettei toi kartta tullut mieleenkään. Navigaattorin mukaan olen Oulunkylässä, melko lähellä juna-asemaa. En pelkää ketään, ellei sitten tule aseen kanssa joku. Olen mies ja isokokoinen ja saan kyllä pari jätkää kuriin jos tarpeen. En usko että olen huumatuksi tullut, join eilen teguilaa paljon. Ehkä tässä muisti vielää palailee, kaverille soitin, muttei vastaa, hälyttää vain.
Kai tästä on pakko lähteä, täytyy jälkikäteen yrittää selvittää mikä tän homman nimi oli.
Kai sieltä nyt joku lehti tai kirjekuori löytyy, missä on tarkka osoite.
68€:lla olisi pitänyt päästä jo kehä3 ulkopuolelle,mistä landelta olet lähtöisin kun kirjoitat tuolleen?
Vierailija kirjoitti:
Toimi nyt!
Onko sulle joskus tapahtunut noin, vai ootko muuten vaan hysteerinen?
Keksitty juttu.. ei taxi Helsingin keskustasta Oulunkylään maksa noin paljon. Tuollahan pääsee helposti jo Keravalle asti.
Vierailija kirjoitti:
68€:lla olisi pitänyt päästä jo kehä3 ulkopuolelle,mistä landelta olet lähtöisin kun kirjoitat tuolleen?
Mistä sinä tiedät mitä reittiä ja mistä syystä taxi on ajellut? Itselläni ei ole ajokorttia, ja otin kerran taxin Espoosta Vihtiin. Laskuksi tuli lähemmäs sata euroa, ja mieheni ihmetteli mistä lasku niin isoksi tullut. Paikasta a paikkaan b pääsee ainakin kahta eri reittiä pitkin, ja taxi oli valinnut tottakait sen pisimmän, kun olin vielä vähän hiprakassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mitä reittiä ja mistä syystä taxi on ajellut? Itselläni ei ole ajokorttia, ja otin kerran taxin Espoosta Vihtiin. Laskuksi tuli lähemmäs sata euroa, ja mieheni ihmetteli mistä lasku niin isoksi tullut. Paikasta a paikkaan b pääsee ainakin kahta eri reittiä pitkin, ja taxi oli valinnut tottakait sen pisimmän, kun olin vielä vähän hiprakassakin.
Tässä vähän kyllä haiskahtaa se, että AP jo aloituksessa oletti olevansa Helsingissä, koska taksi maksoi tuon verran. AP on joko täysin pihalla taksin hinnoista tai sitte tämä on keksitty. Tai siis todennäköisesti sekä että.
Mäkin luulin tosta aloituksesta että kyseessä nainen.onneksi ei ollu.
No katsot kännykästäsi, että mihis tämä kartta nyt mut pointittaa....