Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua vihreiden menestystä Helsingissä - Eihän helsinkiläiset ole edes lehmää nähneet

Vierailija
02.03.2017 |

Ja luonto on heille joku 2 km lumetettu latu.

"Vihreät pinnistämässä suurimmaksi puolueeksi Helsingissä"

http://www.iltalehti.fi/kuntavaalit-2017/201703022200079436_wa.shtml

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos asuu kaupungissa, niin ei voi olla kykyä arvostaa ja halua suojella luontoa?

Ai, onko vihreät joskus arvostaneet ja suojelleet luontoa? Nykyäänhän heillä on ihan muut aatteet, monikulttuurisuus ja seksuaalisuus jne.

mitä niin pahaa on seksuaalisuudesssa, että halusit sen tässä tuoda esille? Ja miten se edes liittyy vihreiden suosioon Helsingissä?

Vierailija
42/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ap:lla mennyt Vihreät ja Kepu sekaisin. Vihreät eivät haluakaan nähdä lehmiä missään, koska lehmät tuottavat kasvihuonekaasupäästöjä metaanin muodossa. Kepulaiset sen sijaan mielellään pitäisivät koko Suomen lehmitettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt lehmiä. Lapsuudessa meillä jopa oli itsellä 4 lehmää maaseudulla.

T: Ruotsista muuttanut

Vierailija
44/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että, hyvä idea. Täytyykin äänestää vihreitä! Kiitos vinkistä

Vierailija
45/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen Turkulainen ja näin kerran Tauskin.

Vihreillä menisi lehmä väärään kurkkuun, jos he näkisivät Tauskin uuden saastekoneen, aikamoinen menopeli on nykyään kyseisen miehen alla.

Se taitaa ollakin ainoa mikä on nykyään kyseisen miehen alla. Muut on hakattu osastolle.

Vierailija
46/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin kerran lehmän Helsingissä. Oli Viikissä.

Olikohan se kuitenkin sellainen kolikolla toimiva muovilehmä mcdonaldsissa ?

Viikissä ei tosin ole Mäkkäriä. :D

Vierailija
47/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nähnyt Miinan lehmät Skatassa. Olen kolmannen polven stadilainen.

Mä taas oon nähnyt ne Miinan peltilehmät Ruoholahdessa.

Miinan peltilehmiä on myös Hakaniemessä. Oikeita on sitten tullut nähtyä jo mainituissa Viikissä ja Haltialassa. Kyllä Helsinkiinkin oikeeta luontoa mahtuu!

Vierailija
48/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jos asuu kaupungissa, niin ei voi olla kykyä arvostaa ja halua suojella luontoa?

Ai, onko vihreät joskus arvostaneet ja suojelleet luontoa? Nykyäänhän heillä on ihan muut aatteet, monikulttuurisuus ja seksuaalisuus jne.

No mikä puolue enemmän ajaa luonnonsuojelua kuin vihreät ?

Vihreiden ajamat EU direktiivit siirtävät teollisuutta ulos Euroopasta ja Kiinassa sitten päästelläänkin päästöjä ilman rajoja... maapallo pelastuu... eiku 😂

Joo vihreäthän näistä EU direktiiveistä päättää, oisko muutama muukin puolue Suomen EU jäsenyyden taustalla/kannalla.

Vierailija
49/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkein mikä tahansa, ainakin jos laitetaan semmoinen perusvaatimus että niiden keinojen on myös toimittava.

Vierailija
50/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miinan peltilehmiä on myös Hakaniemessä. Oikeita on sitten tullut nähtyä jo mainituissa Viikissä ja Haltialassa. Kyllä Helsinkiinkin oikeeta luontoa mahtuu!

Ei lehmät ole luontoa! Mutta ketut, jänikset ja peurat täällä myös vilistävät.

Vierailija
51/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä todistetaan yksinkertaisesti vain se ehdoton tosiasia, että Helsingissä on uskomaton määrä mielisairaita vapaalla ja ilman tarvitsemaan hoitoa.

Hallituksen tulisi ensijassa ryhtyä toimiin uusien suljettujen hoitolaitosten rakentamiseen näille kiirreellisesti apua tarvitseville lähimmäisillemme.

Vierailija
52/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt Helsingissä tiikerin. Ja lumileopardin. Ja valkoposkihanhen.

Vierailija
53/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ne lehmätkin jotain luontoa vaatii, ei niitä asfaltin ja betonin keskellä pidetä. Mutta joo, olen minä ketunkin nähnyt, tosin ihan kantakaupungissa.

Vierailija
54/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patolassa taisin nähdä kerran ketun.

Vierailija
55/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden ajamat EU direktiivit siirtävät teollisuutta ulos Euroopasta ja Kiinassa sitten päästelläänkin päästöjä ilman rajoja... maapallo pelastuu... eiku 😂

Joo vihreäthän näistä EU direktiiveistä päättää, oisko muutama muukin puolue Suomen EU jäsenyyden taustalla/kannalla.

yritätkö sanoa että vihreät vastustavat niitä luonnonsuojelun nimissä säädettyjä direktiivejä? hirveästi ei yllättäisi koska logiikka ei ole tuon puolueen vahvimpia ominaisuuksia

Vierailija
56/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ne lehmätkin jotain luontoa vaatii, ei niitä asfaltin ja betonin keskellä pidetä. Mutta joo, olen minä ketunkin nähnyt, tosin ihan kantakaupungissa.

Eikö muka? Kunnon tehomaataloustiloilla lehmät ei pääse koskaan ulos vaan ovat betonilattialla karsinoissaan aina

Vierailija
57/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka? Kunnon tehomaataloustiloilla lehmät ei pääse koskaan ulos vaan ovat betonilattialla karsinoissaan aina

No juu, mutta ei niitä tiloja kuitenkaan keskustassa ole...😂

Vierailija
58/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Vihreät liittyvät luontoon?

Vihreäthän on kaupunkilaisten vasemmistolainen sateenkaaripuolue. Suuri osa kannattajista elää tukien varassa. Ne Vihreät jotka ovat töissä kannattavat vasemmistoliittoa.

Vierailija
59/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreäthän on kaupunkilaisten vasemmistolainen sateenkaaripuolue. Suuri osa kannattajista elää tukien varassa. Ne Vihreät jotka ovat töissä kannattavat vasemmistoliittoa.

Vähän ristiriitaista kyllä, koska iso osa vihreistä on tosi lähellä Kokoomusta " Kokoomuksen puutarhaosasto"

Vierailija
60/166 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden kannattajissa on isompi osa työssäkäyviä kuin millään muulla puolueella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme