Mitä epätavallisia, mutta toimivia ratkaisuja on kotisi sisustuksessa tai suunnittelussa?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yhtään valkoista. Missään.
Valokatkaisijat, pistokkeet?
Kuviollinen tapetti kaikissa huoneissa.
Keittiö on ihan eri puolella asuntoa kuin olohuone.
Vierailija kirjoitti:
Kuviollinen tapetti kaikissa huoneissa.
Sama, ja vielä jokaisessa seinässä. Vieläpä aika tummia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa laskea niitä sisustukseen tai suunitteluun kuuluviksi, kuten en myöskään ikkunan karmeja. Vittu, että vihaan valkoista.
puuhella 2010-luvulla rakennetussa talossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein osaa laskea niitä sisustukseen tai suunitteluun kuuluviksi, kuten en myöskään ikkunan karmeja. Vittu, että vihaan valkoista.
Mulle ne oli kyllä yksi osa sisustusta. En mitenkään voinut laittaa valkoista perus-Enstoa meidän 150-vuotta vanhaan hirsitaloon.
Meillä ei ole vaatekaappeja, kodinhoitohuone sen verran iso että siellä on kaikille vaatteille yms. säilytystilat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä listojen ja ikkunankarmienkaan ole pakko olla valkoisia. Niidenkin väri vaikuttaa tosi paljon sisustukseen ja tunnelmaan.
Tiskikone on sellaisella korkeudella, että sen voi täyttää ja tyhjentää kumartelematta kertaakaan. Paras keittiöratkaisu ikinä, mutta tosi harvoissa kodeissa olen nähnyt.
Ei mikroaaltouunia tai kahvinkeitintä. Ei sisäsaunaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ne oli kyllä yksi osa sisustusta. En mitenkään voinut laittaa valkoista perus-Enstoa meidän 150-vuotta vanhaan hirsitaloon.
Meilläkin on 150v vanha hirsitalo :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mustat. Ja sama, ei valkoista. Ei koneellista ilmastointia (okt), pihasauna. Ei tavallisia keittiökalusteita. Puolet talosta lämpenee pelkillä kakluuneilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin on 150v vanha hirsitalo :)
Vanha hrsitalo
Vierailija kirjoitti:
Tiskikone on sellaisella korkeudella, että sen voi täyttää ja tyhjentää kumartelematta kertaakaan. Paras keittiöratkaisu ikinä, mutta tosi harvoissa kodeissa olen nähnyt.
Minusta tää on taas aika yleistä.
Meillä on pyykkiteline katonrajassa. Voi laskea alas. Ja pyykkikone on keittiössä.
Kaikilla seinillä kuviotapetit. Jokainen huone on eri värinen, myös lattia.
Kuivakäymälä sisällä.