Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bentsodiatsepiinit - kokemuksia?

Vierailija
02.03.2017 |

Kenelläkään palstalaisella kokemuksia?

Lääkkeen nimi?
Mg?
Käytön tarkoitus?
Toimiiko hyvin?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä lääke lääkärin ohjeen mukaan käytettynä. Auttaa ahdistukseen ja paniikkituntemuksiin. Itsellä pitänyt työkykyisenä ahdistuksen/paniikkihäiriön ollesa pahempana.

Vierailija
22/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joskus Opamoxia ahdistukseen ja satunnaisiin paniikkikohtauksiin. Rauhoitti ja toimi hyvin. Söin tarpeeseen mutta varoen, ettei toleranssi noussut eikä riippuvuutta päässyt syntymään. Olin tyytyväinen kun en enää tarvinnut niitä, vaikka hyvä ja toimiva lääke minulle olikin. Ei normaalielämästä tullut mitään, kun sellaisen naamariin nakkasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko imovane bentso? Toimii nukahtamiseen hyvin. Välillä taukoa,niin ei toleranssi kehity. Diapam on hyvä, jos ahdistaa ja hermostuttaa paljon.

Ei suoranaisesti bentso, vaan bentso johdannainnen. Mutta itse miellän sen kyllä bentsoksi, se on vaan "jalostettu' niin, että toimii nimenomaan nukahtamiseen.

Vierailija
24/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" ja unettomuuteen on parempaakin..

Kerro, mitä.

Vierailija
25/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä henki lähtee.

t. Aino

Vierailija
26/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaisia krapulalääkkeitä. 1mg xanor päähän ja krapulasta ei enää tietoakaan.

Vierailija
27/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt muutaman kuukauden imovane 7.5mg. Nostaako se teillä mielialaa ja lisää ruokahalua kun otatte sen. Tämä vaikutus tulee reilu puolen tunnin päästä lääkkeen otosta

Vierailija
28/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentopelkoon Diapam 10mg, hammaslääkärissä Dormicum(?) tunti ennen toimenpidettä. Toimii molemmat juuri niin kuin pitääkin.

Vierailija
29/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina kateus lukiessa näitä. Mulle vaan tyrkytetään paskaa, kuten Ketipinoria ja Mirtatsapiinia ja jotain typeriä mieliharjoituksia ahdistukseen.

Vierailija
30/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diapam 5mg tai 10mg ja Opamox 15mg. Eipä oikein mitään hyvää vaikutusta. Diapam ei tee mitään ja Opamoxista alkaa väsyttämään. Ahdistus on ja pysyy.

Vierailija
31/32 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diapam 5mg tai 10mg ja Opamox 15mg. Eipä oikein mitään hyvää vaikutusta. Diapam ei tee mitään ja Opamoxista alkaa väsyttämään. Ahdistus on ja pysyy.

Anna mulle, olisi käyttöä. Maksan vaikka sun yhden kuukauden tulojen verran rahaa, jospa saisit parempaa apua edes hetkeksi?

Vierailija
32/32 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon masennuslääke - https://tonzes.com/deprfi.htm Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi