Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppisten miesten vauvakuume

Vierailija
02.03.2017 |

Onko tämä miten yleinen ilmiö? Olen lähiaikoina huomannut kuinka kolmenkymmenen molemmilla puolilla olevat miehet ovat alkaneet puhua vauvoista tao suoraan sanoneet haluavansa sellaisen vaikka parisuhdetta ei olisi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Naisena en ole itse kokenut vauvakuumetta. Siitä ehkä kumpuaa kummastelu miten vahvasti miehet aiheesta puhuvat.

Samaa meillä kotona. Työssä miehen työkavereille syntyy vauvoja ( kolmekymppisiä) ja mies oireilee JÄLLEEN.. Mies saa sen myötää ja toivoa vauvaa, jos nainen näin tekee, hän on ääliö, idiootti, tossunalla, laiska, työtävälttelevä, persehedelmiä tuottava paskakasa ja kävelevä utare.

Et f u naiset vaan. Vihaan teitä.

Toivottavasti sinulla on jokin lääkitys ja se alkaisi tehota pian.

Vierailija
22/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Miehet haluaa lapsia ja elää normaalia elämää..

Naisille on ollut tärkeää tehdä " uraa" siwan kassalla

ja päästä " matkustelemaan" ( eli ruotsinlaivalle!!!

:D :D

En tiedä minkä vuoksi tämä nauratti niin paljon.

Jaa, no mua naurattaa itsenäiset naiset, jotka ei halua lapsia pilaamaan uraansa tai matkusteluaan. Ja yleensä se ura on ihan haista paska hommmaa ja matkailu kun käydään virossa täyttämässä viinakaappi. Ja niiku voi olla villi ja vapaa kun rymyää taksilla kotiin kello 4.00 aamulla lähikapakasta.. Mut kaikki äidit on tietty tooosi luusereita kun ei oo töissä ikinä eikä matkustele eikä yhtään aattele mitään.

Vau. Missä porukoissa sä liikut?

No mitä nyt tätä palstaa lueskelee ja kuuntelee sinkkuja lapsettomia. Eiku joo hei, yks lähti Afrikkaan asti naimalomalle, sori mun moka.

Perheellisten ei yleensä tarvi kertoilla tuollaista tai kertoa kuinka täydellinen ässän kassan ura menis pilalle kauppiksen jälkeen, jos nyt sattus kortsupillerikeskeytettyyhdyntä- metodi pettämään suuseksissä laivareissulla.

Kiitos nauruista :D en kiellä näiden olemassa oloa, ehkä kuitenkin enemmän marginaalissa. Nuoret naiset jotka julistavat haluavansa olla villejä ja vapaita " hyi yäk jotain lapsia" tyyppiset tykkäävät vain pitää meteliä omista valinnoistaan, siksi ehkä vaikuttaa että niitä olisi enemmän kuin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Naisena en ole itse kokenut vauvakuumetta. Siitä ehkä kumpuaa kummastelu miten vahvasti miehet aiheesta puhuvat.

Samaa meillä kotona. Työssä miehen työkavereille syntyy vauvoja ( kolmekymppisiä) ja mies oireilee JÄLLEEN.. Mies saa sen myötää ja toivoa vauvaa, jos nainen näin tekee, hän on ääliö, idiootti, tossunalla, laiska, työtävälttelevä, persehedelmiä tuottava paskakasa ja kävelevä utare.

Et f u naiset vaan. Vihaan teitä.

Toivottavasti sinulla on jokin lääkitys ja se alkaisi tehota pian.

Oih, olipa hyvin heitetty. Napsahtiko sulla joku kun tuota kehittelit?

Vierailija
24/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, joskus on sellaisia ajatuksia. Et, jos vain sopiva nainen löytyisi, niin ehkäisyn voisi jättää heti pois ja antaa tapahtua mitä tapahtuu. Järjestöntä ja tyhmää.... mutta onko tämä sitä sitten? Oli miten oli, tällaista joskus ajattelee, kun pitäisi ajatella ennemminkin sitä, että onko musta edes isäksi, ja pitäisihän se parisuhdekin ensin kunnolla laittaa toimimaan. Noh.. eipä näistä ajatuksista sinkkuna ole vaaraa. Ja näitä siis tulee vaikka olen täysin perillä MGTOW filosofioista, ei vain voi sille mitään, että eläin on eläin, mutta naimisiin en mene. ;)

Pitää olla rehellinen itselleen, olen heikkotahtoinen otus. Toisina päivinä on niin vahva ja itsetietoinen, ja toisina päivinä niin heikko ja ote lipsuva.

Vierailija
25/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no mua naurattaa itsenäiset naiset, jotka ei halua lapsia pilaamaan uraansa tai matkusteluaan. Ja yleensä se ura on ihan haista paska hommmaa ja matkailu kun käydään virossa täyttämässä viinakaappi. Ja niiku voi olla villi ja vapaa kun rymyää taksilla kotiin kello 4.00 aamulla lähikapakasta.. Mut kaikki äidit on tietty tooosi luusereita kun ei oo töissä ikinä eikä matkustele eikä yhtään aattele mitään.

No mitä nyt tätä palstaa lueskelee ja kuuntelee sinkkuja lapsettomia. Eiku joo hei, yks lähti Afrikkaan asti naimalomalle, sori mun moka.

Perheellisten ei yleensä tarvi kertoilla tuollaista tai kertoa kuinka täydellinen ässän kassan ura menis pilalle kauppiksen jälkeen, jos nyt sattus kortsupillerikeskeytettyyhdyntä- metodi pettämään suuseksissä laivareissulla.

Kiitos nauruista :D en kiellä näiden olemassa oloa, ehkä kuitenkin enemmän marginaalissa. Nuoret naiset jotka julistavat haluavansa olla villejä ja vapaita " hyi yäk jotain lapsia" tyyppiset tykkäävät vain pitää meteliä omista valinnoistaan, siksi ehkä vaikuttaa että niitä olisi enemmän kuin on.

.. Mä toivon kans. Anteeksi vaan mutta mää inhoon noita " yök lapsii äällöö"- naisia. ( yleensä vielä vanhoja kurppia.

Vierailija
26/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä haen ihan alkosta ja rymyän kotii esim viimeks puol kahdeksalta aamulla :) ura iha ok, 3000€ riittää ties mihin kun ei tarvitse miestä tai vauvvaa elättää ;)

Vierailija
27/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiäsHenkilö kirjoitti:

Kyllä, joskus on sellaisia ajatuksia. Et, jos vain sopiva nainen löytyisi, niin ehkäisyn voisi jättää heti pois ja antaa tapahtua mitä tapahtuu. Järjestöntä ja tyhmää.... mutta onko tämä sitä sitten? Oli miten oli, tällaista joskus ajattelee, kun pitäisi ajatella ennemminkin sitä, että onko musta edes isäksi, ja pitäisihän se parisuhdekin ensin kunnolla laittaa toimimaan. Noh.. eipä näistä ajatuksista sinkkuna ole vaaraa. Ja näitä siis tulee vaikka olen täysin perillä MGTOW filosofioista, ei vain voi sille mitään, että eläin on eläin, mutta naimisiin en mene. ;)

Pitää olla rehellinen itselleen, olen heikkotahtoinen otus. Toisina päivinä on niin vahva ja itsetietoinen, ja toisina päivinä niin heikko ja ote lipsuva.

Tätä juuri halusin, tietää onko tämä oikeasti yleistä. Eli onko minut vain kasvatettu sukupuolittuneessa ja seksistisessä ympäristössä kun pidän tätä outona.

Vierailija
28/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä haen ihan alkosta ja rymyän kotii esim viimeks puol kahdeksalta aamulla :) ura iha ok, 3000€ riittää ties mihin kun ei tarvitse miestä tai vauvvaa elättää ;)

Hyvä, sit kerrot tuon kaikille ja ihmettelet miksei kukaan ole sen ihmeemmin kiinnostunut.

Vierailija
29/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.. Mä toivon kans. Anteeksi vaan mutta mää inhoon noita " yök lapsii äällöö"- naisia. ( yleensä vielä vanhoja kurppia.

Tunsin joskus tälläinen naisen. Niistä pääsee eroon tekemällä omasta elämästä vakaata. Yksi kaveri alkoi seurustella, ei halunnut enää iskeä miehiä baarissa. Hyi yäk lapsia nainen katkaisi välit.

Toinen teki lapsen, selväähän on että piti välit katkaista, kuitenki puhuu vain vaipoista nykyään.

Nämä aiheesta meteliä pitävät elävät Peter pan unelmansa ja halveksivat muita.

Vierailija
30/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä saataisiin vauvakuumeiset naiset löytämään vauvakuumeiset miehet?

Vierailija
31/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunsin joskus tälläinen naisen. Niistä pääsee eroon tekemällä omasta elämästä vakaata. Yksi kaveri alkoi seurustella, ei halunnut enää iskeä miehiä baarissa. Hyi yäk lapsia nainen katkaisi välit.

Toinen teki lapsen, selväähän on että piti välit katkaista, kuitenki puhuu vain vaipoista nykyään.

Nämä aiheesta meteliä pitävät elävät Peter pan unelmansa ja halveksivat muita.

Juu, en minä ainakaan jaksanut enää kuunnella noita kohta nelikymppisen eukon kapakkajuttuja ja mistä oli herätty ja mikä aukko kipeänä, yleensä krapulassa mutta kuulemma tosi onnellinen kun ei tarvinnut kenellekään selitellä. Minua kauhisteli kun tuhlaan elämäni mieheen ja lapsiin..

Vierailija
32/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä saataisiin vauvakuumeiset naiset löytämään vauvakuumeiset miehet?

No siinäpä markkinarako! siementävakoon ja muijaa lakoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi