Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmekymppisten miesten vauvakuume

Vierailija
02.03.2017 |

Onko tämä miten yleinen ilmiö? Olen lähiaikoina huomannut kuinka kolmenkymmenen molemmilla puolilla olevat miehet ovat alkaneet puhua vauvoista tao suoraan sanoneet haluavansa sellaisen vaikka parisuhdetta ei olisi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Vierailija
2/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain huomannut sen että mies haluasi olla kotona lapsen kanssa. Ei vaan ole tajunnut että sitten pitäisi sitä kotiakin oikeesti hoitaa, ei vaan olla lapsen kaa kotona. Äiteet ne pyykkää ja tiskaa ja laittaa ruokaa kuitenkin, ja siivoilee siinä kotona ollessaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ihmisestä kiinni. Jotkut miehet ja naiset haluaa lapsia alle 30v, jotkut yli 30v ja jotkut eivät IKINÄ, ja pätee aivan samalla tavalla molempiin sukupuoliin. Ei ole olemassa mitään ''ilmiötä''.

Vierailija
4/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuten olen sanonut, syntyvyyden lasku oli joku ohimenevä vaihe. Nyt lähtee nousuun.

Vierailija
5/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena en ole itse kokenut vauvakuumetta. Siitä ehkä kumpuaa kummastelu miten vahvasti miehet aiheesta puhuvat.

Vierailija
6/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä miten yleinen ilmiö? Olen lähiaikoina huomannut kuinka kolmenkymmenen molemmilla puolilla olevat miehet ovat alkaneet puhua vauvoista tao suoraan sanoneet haluavansa sellaisen vaikka parisuhdetta ei olisi.

Varmaan jokin epätoivoinen yritys päästä penetroimaan airoa vadelmaveneeseen.

Vierailija
7/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Naisena en ole itse kokenut vauvakuumetta. Siitä ehkä kumpuaa kummastelu miten vahvasti miehet aiheesta puhuvat.

Samaa meillä kotona. Työssä miehen työkavereille syntyy vauvoja ( kolmekymppisiä) ja mies oireilee JÄLLEEN.. Mies saa sen myötää ja toivoa vauvaa, jos nainen näin tekee, hän on ääliö, idiootti, tossunalla, laiska, työtävälttelevä, persehedelmiä tuottava paskakasa ja kävelevä utare.

Et f u naiset vaan. Vihaan teitä.

Vierailija
8/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jokin epätoivoinen yritys päästä penetroimaan airoa vadelmaveneeseen.

Noup. Tiedän kahdella vauvahaaveilijalla olevan vientiä melkoisesti.

Vierailija
9/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Miehet haluaa lapsia ja elää normaalia elämää..

Naisille on ollut tärkeää tehdä " uraa" siwan kassalla

ja päästä " matkustelemaan" ( eli ruotsinlaivalle!!!

:D :D

Vierailija
10/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Samaa meillä kotona. Työssä miehen työkavereille syntyy vauvoja ( kolmekymppisiä) ja mies oireilee JÄLLEEN.. Mies saa sen myötää ja toivoa vauvaa, jos nainen näin tekee, hän on ääliö, idiootti, tossunalla, laiska, työtävälttelevä, persehedelmiä tuottava paskakasa ja kävelevä utare.

Tästäkö syystä kuulen vain miesten unelmista? Naiset ei uskalla puhua ettei leimata samantien?

Vierailija
11/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööööh mutku mun koirat on mun vauvoja ja niitä on ny 6 hevosenkokosta hauvelivauvelia ja ei tänne mahdu mut eihän mulla mitään emotionaalisia ongelmia ole!

Vierailija
12/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Tästäkö syystä kuulen vain miesten unelmista? Naiset ei uskalla puhua ettei leimata samantien?

Kyllä. Voit koittaa. Tee aloitus jossa sanot vaikka haaveilevasi lapsesta.. 100 hullua akkaa ja teiniakkaa hyökkää kuin varisparvi kimppuun.

Voit koittaa myös töissä. Kerro naispuoleisille työkavereille, ne katsoo sua kun hullua.

Ja kerro miespuoleiselle työkaverille, se kuuntelee ja on et okei.

Vierailija
13/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkä vuoksi tämä nauratti niin paljon.

Vierailija
15/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no mua naurattaa itsenäiset naiset, jotka ei halua lapsia pilaamaan uraansa tai matkusteluaan. Ja yleensä se ura on ihan haista paska hommmaa ja matkailu kun käydään virossa täyttämässä viinakaappi. Ja niiku voi olla villi ja vapaa kun rymyää taksilla kotiin kello 4.00 aamulla lähikapakasta.. Mut kaikki äidit on tietty tooosi luusereita kun ei oo töissä ikinä eikä matkustele eikä yhtään aattele mitään.

Vierailija
16/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissäni on kyllä yleistä. Useissa pariskunnissa nimenomaan mies on se joka haluaisi lapsen vaikka heti (monessa tapauksessa kuitenkin ehdottomasti vain ja ainoastaan poikalapsen, mikä kertonee aika paljon kypsyydestä siihen todelliseen vanhemmuuteen). 

Vierailija
17/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissäni on kyllä yleistä. Useissa pariskunnissa nimenomaan mies on se joka haluaisi lapsen vaikka heti (monessa tapauksessa kuitenkin ehdottomasti vain ja ainoastaan poikalapsen, mikä kertonee aika paljon kypsyydestä siihen todelliseen vanhemmuuteen). 

Jaa, no enpä ole kuullutkaan. Aika monelle tuli tyttöjä paljon jotka nuorempana teki ja joo, toivovat poikaa kumpikin.

Meille tuli poikia ja toivotaan tyttöä.

Kaikki kuitenkin toivoo eniten lasta.

Jännä juttu.

Vierailija
18/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no mua naurattaa itsenäiset naiset, jotka ei halua lapsia pilaamaan uraansa tai matkusteluaan. Ja yleensä se ura on ihan haista paska hommmaa ja matkailu kun käydään virossa täyttämässä viinakaappi. Ja niiku voi olla villi ja vapaa kun rymyää taksilla kotiin kello 4.00 aamulla lähikapakasta.. Mut kaikki äidit on tietty tooosi luusereita kun ei oo töissä ikinä eikä matkustele eikä yhtään aattele mitään.

Vau. Missä porukoissa sä liikut?

Vierailija
19/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei kukaan ole eritellyt kumman haluaa. Etenkin nämä sinkut kai pitävät sitä vielä kaukaisena haaveena ettei tohdi sen tarkemmin toivoa.

Vierailija
20/32 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. Missä porukoissa sä liikut?

No mitä nyt tätä palstaa lueskelee ja kuuntelee sinkkuja lapsettomia. Eiku joo hei, yks lähti Afrikkaan asti naimalomalle, sori mun moka.

Perheellisten ei yleensä tarvi kertoilla tuollaista tai kertoa kuinka täydellinen ässän kassan ura menis pilalle kauppiksen jälkeen, jos nyt sattus kortsupillerikeskeytettyyhdyntä- metodi pettämään suuseksissä laivareissulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme