Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiperä tilanne!

Vierailija
02.03.2017 |

Minua on kollegan toimesta savustettu ulos töistä jo jonkun aikaa. Kollega mitätöi kaikki tekemäni työt ja on riidoissa puolen talon väen kanssa - mutta väleissä juuri niiden oikeiden ihmisten kanssa. Olen viihtynyt työssäni tosi hyvin, nyt vaan on viime kk ollut tosi rankkaa ja aamuisin AHDISTAA mennä töihin. Pomo ei puutu tilanteeseen vaikka sen näkee.

Koska kollegani pitää huolen siitä että kaikki huomaavat että hän on sairaanakin töissä, sinnittelin itsekin aivan liian pitkään tapaturmassa vammautuneen selän kanssa ja tulos Tästä se että jouduin tosi pitkälle sairauslomalle ja selkä leikataan. Jos olisin jäänyt pois töistä kun lääkäri käski, ei tilanne olisi mennyt näin pitkälle. Olin typerys Kun sinnittelin töissä. Mutta Olin paniikissa mitä kollega tekee sillä aikaa jos olen poissa.
No, olen ollut nyt kk poissa ja kollega on saanut pomon käännettyä täysin minua vastaan. Työ sähköposti tulvii viestejä siitä kuinka kollega on ottanut kaikki työni hoitaakseen ja muuttanut KAIKKI tekemäni käytännöt. Paluu töihin tuntuu vastenmieliseltä ja inhottavalta.

Alkaisitteko suosiolla etsiä uutta työtä? Sairausloma voi kestää 3-6 kk. Tällä hetkellä stressaan työkuviosta enemmän kuin vakavasti sairaasta selästä enkä kykene keskittymään paranemiseen.
Olen pettynyt että pomo otti kollegan puolen asiassa, hänelle helpompi ratkaisu sillä kollega on itsepäinen eikä luovuta koskaan. Minä taas olen aivan liian kiltti ihminen ja näköjään poljettavissa jalkoihin kun työtapani ei miellytä (kollega on 58-v nainen jonka työtavat on suoraan 70-luvulta, minä 34-v nainen joka taas edustan täysin uudenlaista ajattelutapaa) kollega on savustanut talosta ainakin 3-4 edeltäjääni. Pomo sanoi joskus suoraan että on helpompaa myötäillä tälle kollegalle koska se ei vaan ikinä Anna periksi.
Mitä tehdä Tässä? Pyytää ehkä töistä jotain eropakettia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla