Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä oli mielestäsi paras Unelmakämpän huone tänään?

Vierailija
19.03.2006 |

Minusta se Saritan ja Tanelin ratkasu oli ihan kauhea! Kuka nyt haluis ostaa sellasta kämppää jossa lilan värinen king kong seinä...? ismon ja sirpan oli hienoin. hennan ja timpankin oli hieno, mutta ehkä hieman turhan erikoinen kuitenkin..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hennan ja Timpan kämppä on hienoin. Tykkään tosi paljon siitä oranssista, vaikken itselle sellaista haluaisikaan. Muuten varmaan paras kämppä, mutta saunan osalta Alexin ja Harrin sauna vie voiton =)

Vierailija
2/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just yritin ylipuhua miestä, että saataisiin meille jotain samanlaista...ei oikein lämmennyt:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lila on aika ärhäkkä mutta toisaalta sopi ideaan.

Vierailija
4/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himoitsen itselle saunaan+kylppäriin semmoisia valoja! Ehkä vielä joskus...

Vierailija
5/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sängyn on oltava tosi hyvä. Itse en muuta kuin nuku makkarissa eli siis sängyssä (vaikka meillä kiva makkari onkin). Kyllä olohuone ja keittiö ja pesutilat on tärkeämmät kuin makkari.

Poikien tila oli ihan ok, monipuolinen. Hennan ja Timpan liian mahtipontinen mun makuun. Ja Tanelin ja Saritan taas lapsellinen ja rumat värit iso + kuitenkin heille tilanjako ideasta!

Vierailija
6/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna ja Timppa parina mun suosikki, mutta valot ja oranssisuus alkaa mennä hiukan yli. Alexin ja Harrin kaikki aikaansaannokset surkeimpia! Ei mitään yhtenäisyyttä jne.

Vierailija
7/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdä yks semmoinenkin, josta vois itsekkin ottaa mallia. Nyt moni aisa menee överiks pienten lasten äidin näkökulmasta

Vierailija
8/8 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuntaavat selkeästi asunnot hyviintoimeentuleville lapsettomille pareille...muatta muuttavatko selliset keroostaloon kauniaisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi