Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vika ei ole sinussa ja joku, joka sinut saa, on todella onnekas

Vierailija
02.03.2017 |

= et ole riittävän hyvä minulle

Taas kerran tuli kuultua tuo fraasi muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Viimeisten viiden vuoden aikana tuo oli kuudes kerta. Mikä minussa on vikana? Pidän itseäni fiksuna, olen korkeasti koulutettu mutten mikään älytön uraohjus, minulla on runsaasti ystäviä eli ainakin joidenkin mielestä olen ystävällinen ja mukava, en ole mustasukkainen takertuja, mutta tykkään viettää myös kahdestaan aikaa. Minut saa mukaan lenkkipolulle, teatteriin, matkoille, mutta ikinä en ole nillittänyt siitä, jos mies tapaa omia kavereitaan. Olen mielestäni kaunis, pukeudun siististi ja ihan muodikkaasti, vietän aikaa peilin edessä, mutta en itke jos joskus täytyy lähteä ulos laittautumatta. Olen oikeasti miellyttävä, mukava, fiksu ja rakastava nainen, enkä ymmärrä, miksi en ole koskaan riittävän hyvä kellekään. Olisi joskus virkistävää saada pakit mieheltä, jolla on munaa sanoa selkeät syyt, eikä vain noita kuluneita "vika ei ole sinussa vaan minussa" -fraaseja.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena huomasin seksuaalisen markkina-arvon. Nostin sitä. Enää en huomaa markkina-arvoasioita, mutta tiedostan niiden olemassaolon. Nainen pääsee helposti tapailemaan itseään huomattavasti tasokkaampaa miestä, mutta sitouttaminen ei onnistu. AP:n pitäisi alkaa katsella vähän rumempia ja lyhyempiä miehiä.

Vierailija
42/46 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en näkis asiaa noin, että "et ole riittävän hyvä minulle", vaan "et ole juuri oikea minulle". Ja jos sinulle ei riitä fraasit jotka saat, niin miksi et vaan suoraan kysy, että mikä on ongelma? Osaisit sitten jatkossa kiinnittää huomiota omaan toimintaasi, ja valita miehen jonka kanssa asiat kohtaa ainakin kyseisessä ominaisuudessa.

Itselleni on muutaman kerran sanottu syyksi tuo jonkun vastaajan mainitsema "Olet liian hyvä minulle." Ekalla kerralla tulikin fiilis että niin varmaan. Toisella kerralla ajattelin, että ei helvetti taas. Kolmannella kerralla tajusin, että näitä kaikkia kolmea miestä yhdisti huono(hko) itsetunto. Olin heille liian itsevarma ja pärjäävä. Sitten kohtasin mieheni, jonka kanssa kaikki kolahti paikalleen. Miehelläni ei ole itsetunto-ongelmia, joten häntä ei haitannut pärjäämiseni. Tai siis hän ei tuntenut itseään huonommaksi pärjäämiseni takia. Tuo "pärjääminen" on välillä ollut jopa itselleni ongelma, mutta mieheni on saanut minut hellittämään, ja hän on opettanut minulle, että on ihan ok välillä tukeutua toiseen ja vastaanottaa apua. Eikä kaikkea tarvitse tehdä itse. Hän vain osasi muotoilla asian oikein. Oli aika herättävää kun hän kerran sanoi: "Kyllä mä tiedän että sä osaat ja pystyt itsekin, mutta kun mä oikeasti HALUAN tehdä tämän, koska se helpottaa sun elämääs, ja siten mä voin näyttää että välitän susta."

Vähän meni ohikseks, mutta pointtina nyt kuitenkin, mieti onko "vika" miehissä joita valitset, ja kokeile erilaista. Tai kysy rohkeasti mikä ongelma oikeasti on. Ja itse sinun tilanteessasi kysyisin jo suhteen aikana, että sopiiko että jos tulee joku ongelma niin voisko siitä puhua ajoissa. Ja jos niin ikävästi käy että päätät lopettaa suhteen, niin voisitko ihan oikeasti kertoa syyn, eikä mitään tyhjiä fraaseja, vaikka se satuttaisikin?

Voin miehenä kertoa myös, että tämä sinun analyysisi ei pidä paikkaansa. Kukaan ei jätä itseään parempana pitämään naista vaan nimenomaan pitää kiinni sellaisesta kynsin ja hampain.

Et sinä tiedä, miten muut miehet ajattelevat, joten voit puhua vain itsestäsi. Miehetkin ovat yksilöitä. Ja löytyy myös huonoitsetuntoisia miehiä, joihin vetoaa sellaiset tyhmemmät 'hupsut' naiset, jotka eivät uhkaa huonoitsetuntoisen miehen asemaa. Sellaiset miehet eivät ihastu itseään fiksumpiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran erotessa sanonut vähän tohon tyyliin. Syy = en rakastunut. Nainen oli todella mukava mutta sitä tarvittavaa kipinää ei vain ollut.

Vierailija
44/46 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kerran erotessa sanonut vähän tohon tyyliin. Syy = en rakastunut. Nainen oli todella mukava mutta sitä tarvittavaa kipinää ei vain ollut.

Ymmärrän, että tämä on varmasti päällimmäisin syy, mutta miksi ihmeessä pitää uskotella sille toiselle osapuolelle niinkin pitkään, että kaikki on ihanasti ja antaa tämän rakastua? Esittää, että kesällä sitä lähdetään oikein superromanttiselle kaupunkilomalle ja parin päivän päästä siitä jättää? ap

Vierailija
45/46 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ap ongelmasi johtua siitä, että olet työtön?

Vierailija
46/46 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi kaveria, jotka ei onnistu pitämään miestä. Molemmat ovat huolehtivaisia, vähän liian miellyttämishaluisia. Sellainen ahdistaa helposti. Olen huomannut,että toinen näistä tyypeistä on liian myötäileväinen ja empaattinen ihan naispuolisen kaverin kanssa keskustellessa. Se herättää epäluottamusta - mistä voin tietää, mikä sen ihmisen oikea mielipide sitten on? Usein on varmaan oikeastikin samaa mieltä, mutta mitäs silloin kun ei ole? Patoaako todelliset ajatuksensa ja juoruaa myöhemmin jollekin muulle?

Toinen saattoi esimerkiksi valmistaa hienon iltapalan (panona) tapailemalleen miehelle. Tuollaiset edut kannattaisi jättää siihen, kun on jo vähän sitouduttu.

En tiedä onko ap:ssa samaa, se oli vain ehdotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme