Monta instagram seuraajaa sinulla on?
Kerro myös ikäsi ja minkälaisia kuvia postaat :)
Itse olen 25v, seuraajia 1992 ja postaan kuvia reissuista, koirastani ja itsestäni :D
Kommentit (34)
71 seuraajaa. Kuvaan pääasiassa maisemia, kissojani ja käsitöitä, viimeisin selfie on parin vuoden takaa. Ikää 34.
70 seuraajaa, kaikki omia kavereitani eli yksityinen profiili. Ikää 28, kuvia noin 300 ja ne menee "lifestyle" kategoriaan eli kuvia matkoilta, hauskoista jutuista, snapchatista, koirasta ja tilanteista. Selfieitä varmaan joka 15. Kuva ja nekin on snapin filttereillä tai niissä on joku muu idea esim. Esitellä uusia hiuksia.
Aika helpolla avoimella profiililla saa seuraajia, mutta mua yrittää ainakin jatkuvasti pyytää seuraajiksi ulkomaalaiset tilit tyyliin "sexy_girls_for_you" että en tosiaan haluaisi että kaikki tuollaiset pääsisivät seuraamaan minua ilman hyväksyntää.
Saako instasta rahaa jos on paljon seuraajia?
Reilu kuusikymmentä. Kuvia mistä milloinkin, matkoilta, lapsista, ruoista...
Profiilini on yksityinen ja tunnen yhtä lukuunottamatta kaikki seuraajaani. Tylsä käyttäjä siis.
Mielenkiintoista että ihmiset ei nykyään tajua kuinka sairasta on edes kysellä saati leveillä tällaisella asioilla.
Tekeekö IG seuraajat sinusta paremman ihmisen? Oletko automaattisesti suosittu jos sinulla on seuraajia?
Kaikki some-hypetys on ihan tyhjää kuplaa. Ole mieluummin mukava ja aito ihminen oikeille lähimmäisillesi.
22v nainen, 150 seuraajaa. Kaikki ovat ihmisiä joita tunnen, minulla on yksityinen tili. Minulla on selfieitä, kaverikuvia ja kuvia lapsesta.
25 seuraajaa. Jeeee! :D Julkaisen kuvia kaikesta maan ja taivaan välillä. Lähinnä siitä mitä tein, tapahtui, näin ja koin. Seuraajat ovat kavereita läheltä ja kaukaa. Läheskään kaikki mun kaverit eivät edes ole instassa.
Vierailija kirjoitti:
25 seuraajaa. Jeeee! :D Julkaisen kuvia kaikesta maan ja taivaan välillä. Lähinnä siitä mitä tein, tapahtui, näin ja koin. Seuraajat ovat kavereita läheltä ja kaukaa. Läheskään kaikki mun kaverit eivät edes ole instassa.
Ai niin ja tili on yksityinen.
Eikö ole muuta ajateltavaa kuin instagram...
Olen 25, seuraajia näyttäisi olevan 185. Postaan maisema-, leipomis- ja selfiekuvia. Suurinosa seuraajista on kavereitani eikä mitään höttöseuraajia(follow4follow). 🙄😂 Aika itsekeskeinen tarvitsee olla jos tarvitsee vähintään 25 tykkäystä kuvalleen, että pysyy hengissä 👏🏻
Jos elämä pyörii tykkäyksien ja seuraajien metsästämisestä niin hoh hoh
Eipä instagrammilla paljon rikastuta, jos on alle 10 000 seuraajaa
No ei rikastuta, mutta jo 1000 - 2000 seuraajalla voi saada kivasti ilmaista tavaraa ja pientä lisätuloa. Itse olen saanut puolen vuoden sisällä repun, lompakon yht. 169 e, aromadiffuuserin 90 e, 150 euron arvosta julistetauluja, n. 200 euron edestä kosmetiikkaa, laatikollisia erilaisia herkkuja, 2 uutuuskirjaa, laatikollisen uutuusjuomia ja olen jopa kieltäytynyt kerran yhdestä yhteistyöstä, josta olisin saanut rahaa 40 e, koska otan vain ne yhteistyöt, jotka oikeasti kiinnostavat tai, joista on minulle hyötyä.
Käyn itse kokopäivätyössä, jossa tienaan 2600 e käteen. Lisäksi treidailen ja säästän ahkerasti, joten on ihan kiva, jos saa pieniä lisätuloja tai ilmaisjuttuja ja olisikin hölmöä kieltäytyä siitä, mikä hyödyttää minua jotenkin.
Seuraajia minulla on 1800. En ole ajatellut, että rikastuisin tällä, tämä on harrastus, jolla voi tienata pientä lisätuloa - ehkä jonain päivänä vähän enemmänkin.
Reilut 700. Jaan kuvia lähinnä omasta elämästäni, eli vähän kaikesta :-D Matkoilta, ruoasta, joskus koulukirjoista, joulukuusesta, maisemakuvia jne jne jne. Ja välillä myös niitä selfieitä.
N18