Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta instagram seuraajaa sinulla on?

Vierailija
02.03.2017 |

Kerro myös ikäsi ja minkälaisia kuvia postaat :)

Itse olen 25v, seuraajia 1992 ja postaan kuvia reissuista, koirastani ja itsestäni :D

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
2/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt mielestäsi parempi ihminen kuin minä, jolla ei edes ole instagram-tiliä? Ihmiset seuraavat ja peukuttavat nykyään kaikenlaista, mutta ei se tarkoita juurikaan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200. Kuvaan pääasiassa sukkia ja koiranpaskaa kadulla. <3

Vierailija
4/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 100 seuraajaa. Kaikenlaista kaunista (tai mun silmään kaunista siis) ympärilläni kuvaan.

Vierailija
5/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 1000.

26v perheellinen kuvaan lähinnä sisustuspuolen juttuja.

Vierailija
6/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

65, laitan masema- ja kaupunkikuvia, kerran vuodessa selfien.

Vierailija
7/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 550 ja kuvat on lähinnä ruokaa ja jotain maisemia. Ei kuvia minusta itsestäni.

Vierailija
8/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki seuraajamäärät tässä ketjussa voi jakaa vähintään kymmenellä niin aletaan olla lähempänä totuutta.

Vierailija
9/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki seuraajamäärät tässä ketjussa voi jakaa vähintään kymmenellä niin aletaan olla lähempänä totuutta.

Niin meinaakko, että ihmiset valehtelee? Minulla on viitisen sataa seuraajaa, mutta ei mulla tykkäyksiä ole kuvissa koskaan kuin noin 100. Mutta se onkin ihan eri asia. Seuraajien määrää kysyttiin.

Vierailija
10/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateellinen? Minulla on 65 seuraajaa.

Vierailija
11/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 seuraajaa, postaan ainoastaan kuvia matkoiltani eli noin 2-4 x vuodessa. Mulla on niin tylsä elämä etten keksi mistä postaisin. Olen 28 v.  Miten teillä on noin paljon seuraajia??? Mulla on ollut enimmillään n. 25 seuraajaa ja olin ihan innoissani :D

Vierailija
12/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Nekin ehti tulla vain siksi että en ehtinyt laittaa käyttäjätili yksityiseksi. En postaa yhtään kuvaa, enkä ole edes omalla nimellä siellä. Loin tilin seuratakseni mielenkiintoisia ihmisiä ja julkimoita.

Vierailija
13/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämmönen leveilyketju taas.

Vierailija
14/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1500. Olen 26 ja postailen lähinnä asu- ja matkakuvia.

Kyllähän noita seuraajia saa helposti jos käyttää paljon englanninkielisiä hashtageja ja on aktiivinen instassa. Jossain vaiheessa rakensin systemaattisesti tiliäni ja näin paljon vaivaa seuraajien saamiseksi, mutta enää en kyllä jaksa.

Vierailija
15/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

17 seuraajaa, postaan ainoastaan kuvia matkoiltani eli noin 2-4 x vuodessa. Mulla on niin tylsä elämä etten keksi mistä postaisin. Olen 28 v.  Miten teillä on noin paljon seuraajia??? Mulla on ollut enimmillään n. 25 seuraajaa ja olin ihan innoissani :D

Minulla suurin osa on saman genren bloggareita. Sitä kautta tuttuja ihmisiä. Ei ole oikeastaan ollenkaan sellaisia minulle tuntemattomia ihmisiä. 

Vierailija
16/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 seuraajaa, kaks niistä on mun lapsia ja 2 kummilasta.

Syksyllä liityin instaan ja ikää mulla on 44 vuotta.

Mitäs siellä nyt on? Muutamia kuvia kukista, pari kuvaa lapsista ja joku maisemakuva.

Vierailija
17/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 650 seuraajaa. Luontokuvia pääasiassa, ei yhtään selfietä. Saan n. 250-300 tykkäystä kuvaa kohden ja seuraan itse lähinnä luontokuvaajia. Ikää 45.

Vierailija
18/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 500 seuraajaa. Kuvia on pelkästään koirastani ja kaikki nuo seuraajat on tullut kuukauden aikana, kun tein tilin. Omasta mielestäni aika paljon, en kuvitellut ihan noin paljon kiinnostusta

Vierailija
19/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla niitä ei instan mittapuun mukaan paljoa edes ole. Olen ollut nyt muistaakseni 3v siellä, joten hitaasti on seuraajamäärä kasvanut.

Suurin osa seuraajistani on ulkomaalaisia seuraajienkerääjiä. Yksi seuraa kolmella eri tilillä eli oikeasti seuraajia on vain 63. Lisäksi näistä ainakin pari on sellaista, jotka eivät varmaan enää edes käytä sitä tiliään.

Ei niin väliä, mutta onhan se vähän tylsää, kun laitat omasta mielestäsi hyvin onnistuneen ja hienon kuvan ja sitten siitä tykkää vain muutama ja seuraajiakaan ei oikein tule. Mä käytän siihen kuvaamiseen niin paljon aikaa, niin joskus sitten tuntuu vähän ankealta...

- 6.

Vierailija
20/34 |
02.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

70. Olen julkaissut huikeat 8 kuvaa, jotka ovat kaikki maisemakuvia. Seuraan Instassa lähinnä kavereitani, jotka asuu ympäri maailmaa ja reissaa paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme