Olen järkyttynyt!, abortti...
Olen aina kuvitellut, että eihän kukaan minun tutuistani aborttia nyt tee. Mutta siskoni on menossa aborttiin. Järkytyin!
Mitä hänelle sanoa, hän ei haluaisi tehdä sitä, mutta ilmeisesti mies painostaa häntä siihen. Sisko oli muuttunut kylmäksi keskustellessaan puhelimessa. Hän kuitenkin sanoi, että ei sovi hänen elämäntilanteeseen!
Mieskin töissä, mielestäni sopisi hyvin.
Kommentit (9)
Jos sisko haluaa asiasta keskustella, pitäähän minun tukea ja antaa mielipiteitä hänen niitä pyytäessään.
Abortti ei ole vain kahden(mies ja nainen) kauppa. Siinä on kyse kuitenkin pienestä lapsesta ja häne oikeudestaan.
Eikö sinustakin olisi parempi jos lapsi syntyisi toivottuna ja haluttuna?
Älä sekaannu jyrkkine mielipiteinesi toisten asioihin.
Jos kysytään mielipidettä, pakko sanoa, mitä oikeasti itse ajattelee.
Mies painostaa häntä. Sen tiedän.
Olen edelleen järkyttynyt.
Tälläiset typerät kaikkitietävät ulkopuoliset on monta liittoa tuhonneet. Siskosi oli tyhmä, kun sinulle uskoutui.
Abortissa ei ole kyse mihen ja naisen välisestä asiasta. Abortti on aina naisen päätös. Suomen lakien mukaan miehellä ei ole oikeutta puuttua aborttipääätökseen (miehellä ei ole oikeuksia lapseen ennen kuin tämä on syntynyt).
Miksi pilata parin perheen elämä moisella?
Moralisoitsijat voivat pitää suunsa ummessa. Aborttipäätös (tai edes sen pohtiminen) on muutenkin raskasta.
t. abortin viime hetkellä perunut
Abortti on siskosi ja hänen miehensä välinen asia. Mutta voisit ehkä varovasti siskoltasi kysyä taustoja abortin syistä, jos sinusta heidän tilanteensa olisi sellainen, ettei lapsen tulo kaada koko elämää. Mutta älä herran tähden sekaannu liikaa!