Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaljuuntuminen pilaa täysin 20 vuotiaiden miesten naisten tapailut.

Vierailija
01.03.2017 |

Itse tästä kärsin jatkuvasti. Yksinäisyys ahdistaa ihan pirusti ja kun tietää että ei voi viehättää naisia enää varmaan koskaan seksuaalisesti. Nuoruus pitää kestää ainakin ilman naissuhteita mutta mikäli kyse on koko loppuelämästä, ei elämäniloa suoraan sanoen oikeasti ole. Kuka muka haluaisi näin masentavan kohtalon?

Kommentit (230)

Vierailija
81/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuuntuminen nuorena varmasti ahdistaa :/ Jos kuitenkin yhtään helpottaa, niin tunnen kaveripiirissäni kolme miestä, joilla näkyy selvää kaljuuntumista alle kolmikymppisinä, eräällä heistä aika näkyvää jo niinkin nuorena kuin 21-vuotiaana. Et ole yksin asian kanssa! (Ja mitä naisasioihin tulee, niin näistä miehistä kaksi on onnellisissa parisuhteissa, eli ei näytä kaljuuntuminen haitanneen ainakaan liikaa. Tyttöystävät ovat normaaleja nuoria naisia, eivät mitään Megan Foxeja mutta perusnättejä mukavia ihmisiä.)

Ulkonäön suhteen pyri käyttämään vahvuuksiasi: sinun ei ole kenties mahdollista saada tuuheaa leijonanharjaa, mutta ajele sen sijaan vaikka kokonaan kaljuksi/siiliksi! Vielä siihen päälle jos kasvatat miehekkään parran, niin a vot.

Millaisista piireistä yleensä etsit kumppania? Yökerhot ja Tinderit voi tosiaan hyvillä mielin unohtaa, jos meininki tuntuu niissä liian pinnalliselta. Itse ainakin suuntaisin silmäni ennemmin sellaisiin paikkoihin, joissa kävisin muutenkin: pienemmät, ehkä underground-henkisemmät baarit, harrastusseurat jne. Tällaisista paikoista löytänee helpommin paitsi vähemmän pinnallisia ihmisiä, ennen kaikkea sellaisia, joiden kanssa jututkin käyvät todennäköisemmin yksiin.

N23

Tuntuu että missään muualla ei nuoret enää käy kun Tinderissä tai yökerhoissa. Vaikeaa tästä tekee juuri se että olen muutenkin aika ruma, lyhyt mm. Ja siksi ei minulla olisi varaa menettää hiuksia ja kun tuo hiustenlähtö on jo edennyt koko päälaelle. Se on vaan niin kuvottavan näköistä että miten joku nainen voisi siitä muka viehättyä! Hyvä kun enään tunnistan itseni peilistä

Ap

Lopeta tuo. Sinulle on monet kerrat sanottu, että suurinta osaa naisista ei haittaa vaikka ei ole hiuksia. Eikä se todellakaan ole kuvottavan näköistä. Ihmisillä on suurempiakin ulkonäköhuolia. Tunnen miehen, jonka koko kasvojen iho on palanut. En sano häntäkään kuvottavan näköiseksi. Tai ajattele miehiä, jotka sairastuvat kivessyöpään ja menettävät toisen kiveksensä. Tai naisia jotka menettävät rintansa syövän seurauksena. 

Niin sinä et ehkä pidä. Mutta seurustelisitko sellaisen miehen kanssa jonka naama on palanut?

Jos et niin olet tekopyhä ihminen.

Suurin osa naisista ei todellakaan sellaisen kanssa seurustelisi.

Kun nykyään naiset jättävät pienistäkin syistä miehen niin tuollainen asia kuin naaman palaminen on totaallinen turn-off.

Suomessa kun täysin terveet miehetkin joutuvat tyytymään naisiin josta ei edes itse tykkää kun sellaiset naiset joista pitäisi suorastaan halveksivat heitä.

Kas, kas. Sieltähän se taas tuli: ei kelpaa meidän itsetunto-ongelmaiselle kaljupäälle tavisnainen vaan ongelma on, ettei saa fitnesskisua. No, ole huoleti, olen aika varma, ettei sinun tarvitse koskaan tyytyä kehenkään naiseen, tuolla ruikutuksellasi pidät siitä ihan itse huolen.

Vielä kurjempi kohtalo on fitnesskisuilla. Heitä on Suomessa paljon enemmän kuin komeita miehiä. Suurin osa fitnesskisuista joutuu tyytymään tavalliseen mieheen. Tai jäämään sinkuski kuten aloittajakin. 

Vierailija
82/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaljuuntuminen nuorena varmasti ahdistaa :/ Jos kuitenkin yhtään helpottaa, niin tunnen kaveripiirissäni kolme miestä, joilla näkyy selvää kaljuuntumista alle kolmikymppisinä, eräällä heistä aika näkyvää jo niinkin nuorena kuin 21-vuotiaana. Et ole yksin asian kanssa! (Ja mitä naisasioihin tulee, niin näistä miehistä kaksi on onnellisissa parisuhteissa, eli ei näytä kaljuuntuminen haitanneen ainakaan liikaa. Tyttöystävät ovat normaaleja nuoria naisia, eivät mitään Megan Foxeja mutta perusnättejä mukavia ihmisiä.)

Ulkonäön suhteen pyri käyttämään vahvuuksiasi: sinun ei ole kenties mahdollista saada tuuheaa leijonanharjaa, mutta ajele sen sijaan vaikka kokonaan kaljuksi/siiliksi! Vielä siihen päälle jos kasvatat miehekkään parran, niin a vot.

Millaisista piireistä yleensä etsit kumppania? Yökerhot ja Tinderit voi tosiaan hyvillä mielin unohtaa, jos meininki tuntuu niissä liian pinnalliselta. Itse ainakin suuntaisin silmäni ennemmin sellaisiin paikkoihin, joissa kävisin muutenkin: pienemmät, ehkä underground-henkisemmät baarit, harrastusseurat jne. Tällaisista paikoista löytänee helpommin paitsi vähemmän pinnallisia ihmisiä, ennen kaikkea sellaisia, joiden kanssa jututkin käyvät todennäköisemmin yksiin.

N23

Tuntuu että missään muualla ei nuoret enää käy kun Tinderissä tai yökerhoissa. Vaikeaa tästä tekee juuri se että olen muutenkin aika ruma, lyhyt mm. Ja siksi ei minulla olisi varaa menettää hiuksia ja kun tuo hiustenlähtö on jo edennyt koko päälaelle. Se on vaan niin kuvottavan näköistä että miten joku nainen voisi siitä muka viehättyä! Hyvä kun enään tunnistan itseni peilistä

Ap

Lopeta tuo. Sinulle on monet kerrat sanottu, että suurinta osaa naisista ei haittaa vaikka ei ole hiuksia. Eikä se todellakaan ole kuvottavan näköistä. Ihmisillä on suurempiakin ulkonäköhuolia. Tunnen miehen, jonka koko kasvojen iho on palanut. En sano häntäkään kuvottavan näköiseksi. Tai ajattele miehiä, jotka sairastuvat kivessyöpään ja menettävät toisen kiveksensä. Tai naisia jotka menettävät rintansa syövän seurauksena. 

Niin sinä et ehkä pidä. Mutta seurustelisitko sellaisen miehen kanssa jonka naama on palanut?

Kun nykyään naiset jättävät pienistäkin syistä miehen niin tuollainen asia kuin naaman palaminen on totaallinen turn-off.

Suomessa kun täysin terveet miehetkin joutuvat tyytymään naisiin josta ei edes itse tykkää kun sellaiset naiset joista pitäisi suorastaan halveksivat heitä.

Kas, kas. Sieltähän se taas tuli: ei kelpaa meidän itsetunto-ongelmaiselle kaljupäälle tavisnainen vaan ongelma on, ettei saa fitnesskisua. No, ole huoleti, olen aika varma, ettei sinun tarvitse koskaan tyytyä kehenkään naiseen, tuolla ruikutuksellasi pidät siitä ihan itse huolen.

Kyse ei ole mistään fitnesskisusta vaan siitä että erittäin suurella osalla miehistä on nainen josta he eivät edes ihmisenä tykkää.

Moni mies ottaa vaan jonkun jonka saa.

Hae ihan oikeasti ammattiapua. Ja ota tauko palstailusta, tältä ja muiltakin palstoilta, missä roikut jankuttamassa noita samoja asioita. Todellisuudentajusi on vääristynyt, et ole ihan realiteeteissa. En usko, että sinulla on edes miespuolisia ystäviä, joiden kanssa keskustelisit näistä asioista. Unohda naishaaveet toistaiseksi ja hae terapiaa.

Mitä sinä oikein selität?

Sinun uskomuksillasi ei ole mitään merkitystä.

Sinä et ole mies etkä tiedä mitä miehet ajattelee. Miksi luulet että miehet ei siellä kotona viihdy? Koska ne ei halua olla sen naisen kanssa. Jos ihminen pitäisi toisesta niin hän ei keksi syitä miksi ei mennä toisen luo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Ap

Kyse ei ole mistään fitnesskisusta vaan siitä että erittäin suurella osalla miehistä on nainen josta he eivät edes ihmisenä tykkää.

Moni mies ottaa vaan jonkun jonka saa.

Hae ihan oikeasti ammattiapua. Ja ota tauko palstailusta, tältä ja muiltakin palstoilta, missä roikut jankuttamassa noita samoja asioita. Todellisuudentajusi on vääristynyt, et ole ihan realiteeteissa. En usko, että sinulla on edes miespuolisia ystäviä, joiden kanssa keskustelisit näistä asioista. Unohda naishaaveet toistaiseksi ja hae terapiaa.

Tämä. Ap olet niin sekaisin että jo sen takia et saa naista. Sun on pakko palauttaa itsesi takaisin todellisuuteen jos ikinä haluat parisuhteeseen. Jos jatkat tätä se on sitte oikeasti loppuelämä tätä. Eikä siinä mitään jos tämän valitset, mutta ole edes rehellinen itsellesi. MINÄ ITSE valitsin typerimmät mahdolliset asiat kun olisi pitänyt toimia ihan toisin. Ainoa syyllinen jamaasi olet sinä itse.

Vierailija
84/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat terveen miehen. Jos nainen ei saa sellaista miestä kun haluaa niin hän on mielummin yksin.

Ainoastaan mielenterveyongelmaiset naiset ottavat sairaita miehiä kumppanikseen.

Miksi mielenterveysongelmainen nainen ei käy? Eihän tämä päivästä toiseen samasta aiheesta samalla kaavalla AV:lle postaaminenkaan tervepäisen ihmisen touhua ole.

Et voi olla tosissasi?

Miksi kukaan haluaisi mielenterveyspotilaan kanssa seurustella?

Miksei toinen mt-potilas vaikka haluaisikin? Ap:llä on selvästi sen luokan mielenterveysongelmia, että miksi ihmeessä ei mt-ongelmista kärsivä nainen kelpaisi?

Vierailija
85/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat terveen miehen. Jos nainen ei saa sellaista miestä kun haluaa niin hän on mielummin yksin.

Ainoastaan mielenterveyongelmaiset naiset ottavat sairaita miehiä kumppanikseen.

Miksi mielenterveysongelmainen nainen ei käy? Eihän tämä päivästä toiseen samasta aiheesta samalla kaavalla AV:lle postaaminenkaan tervepäisen ihmisen touhua ole.

Et voi olla tosissasi?

Miksei toinen mt-potilas vaikka haluaisikin? Ap:llä on selvästi sen luokan mielenterveysongelmia, että miksi ihmeessä ei mt-ongelmista kärsivä nainen kelpaisi?

Miksi kelpaisi? Miksi kukaan haluaa seurustella sekopään kanssa?

Vierailija
86/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies kaljuuntuu 20 vuotiaana? Onko se jokin geneettinen ongelma? Mieheni on 45 ja hänellä on paksut hiukset.

Ihan samasta syystä kuin jollain naisilla on ohuet hiukset koko ikänsä? Pääosin nimenomaan geeneistä kiinni. Itse en ehkä sanoisi on ongelmaksi, ennemminkin ominaisuudeksi. Myös testosteronin suuri määrä vaikuttaa hiusten lähtöön. Tosin korkeat testosteronitkin voi johtua perimästä.

Vierailija
87/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa mitään mahdotonta ongelmaa ole. Ajelet koko pään kaljuksi ja kasvatat miehekkään parran, mieluiten niin pitkän että sen saa palmikolle.

Silloin kun minä olin parikymppinen ja hiukset alkoi harventua kalju ei todellakaan ollut muodissa. Kaljuksi ajoivat lähinnä varusmiehet ja uusnatsit, joita kutsuttiinkin skinheadeiksi. Arvaa miksi kaljuksi ajaminen ei ollut minulle vaihtoehto.

Vierailija
88/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi?

Hyvä kysymys. Kuitenkin maailmassa on ihmisiä, jotka haluavat. Ottaen huomioon, että kaljuuntuminen on pienin aloittajan päähän liittyvistä ongelmista, olisi ehkä voinut ajatella ymmärrystä löytyvän muiden vastaavia ongelmia kohtaan. Mutta ei toki kukaan pakota, jos ei kelpaa.

Vierailija
89/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi?

Hyvä kysymys. Sitähän tässä on yritetty aloittajalle selittää, että vikana ei ole kaljuus, lyhyys eikä rumuus vaan sekopäivyys. 

Vierailija
90/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet kalju ja lihaksikas niin ei sulla tuu ikinä olemaan mitään ongelmia kumppanin löytämisessä. Sitähän on tutkittu että suuri osa naisista pitää eniten kaljuista miehistä ja miehet taas pitävät pitkistä hiuksista naisilla.

Vierailija
91/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi?

Hyvä kysymys. Sitähän tässä on yritetty aloittajalle selittää, että vikana ei ole kaljuus, lyhyys eikä rumuus vaan sekopäivyys. 

Ja tämä sama ilmeisesti joka Jumalan päivä. Eikä mene kaaliin millään.

92/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihmisen joka kaljuuntuu 30 vuotiaana ei edes pidä hankkia lapsia. Koska silloin jakaa sitä virheellistä geeniä eteenpäin ja myös omat pojat joutuvat kärsimään kaljuudesta.

Monilla nykyihmisillä on mennyt evoluution luoma halua löytää terve kumppani sekaisin. Otetaan kaiken maailman harvahampaisia, kaljuja ja surkea näköisiä ihmisiä kumppaneiksi ja vielä tehdään lapsia niiden kanssa.

Sitten ihmetellään kun terveydenhoitokulut kasvaa koko ajan. Kun ihmiset on jo 30 vuotiaana samassa kunnossa kuin ennen 60 vuotiaana.

Ei kyllä voi ymmärtää minkälaisen ongelman kaljuuntumisesta mies voi kehittää. Aivan käsittämätöntä. Minullakin on pienet ja rumat tissit ja aina heikko itsevarmuus niiden takia mutta eipä tulisi mieleenkään kehittää niiden takia tämän kokoluokan ongelmaa.

Koska pienet tissit eivät ole viehätyksen kannalta edes niin iso ongelma. Ne eivät esimerkiksi näy koko ajan kuten hiukset (tai siis kalju)

Vierailija
93/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ap tietenkään usko sitä kun itsekin sen kokee että ei flaksi käy. Kuinka uuno pitää edes olla että tajuaa että tottakai kaljuuntuminen,rumuus ja lyhyys ovat haittoja etenkin tapaillessa nuoria naisia. Miksi ap:n ikäluokkaan kuuluva nuori nainen siis haluaisi mielestään ruman miehen kun saa hyvän näköisiäkin? Minusta tuo ap^n ongelma on aika selvä juttu, en ymmärrä miksi joillekkin sitten ei vai mietitäänkö liikaa ap:n tunteita ja kiistetään ongelmat

Vierailija
94/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT

Aika yksipuolinen kuva mielenterveysonglemista tässä ketjussa. Ei mt-ongelmat tarkoita, että olisi automaattisesti sekopää. Tyttöystävälläni on sosiaalisten tilanteiden pelko, ihan diagnosoituna, mutta ei häntä kyllä sekopääksi voi luokitella.

Vierailija
95/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavallisella miehellä ole varaa menettää hiuksia. Ulkonäköllä kun niitä naisia hurmataan taviksena pelkästään jos ei ole mainetta tai rahaa. Paskempi homma ap:lle

Vierailija
96/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ihminen menestyy elämässä tai parisuhteessa tai käytännössä missä tahansa edellyttää sitä että hän osaa tulkita tilanteet edes suurin piirtein oikein ja pystyy sopeutumaan vallitseviin olosuhteisiin. Toki maailmasta löytyy muutama superlahjakas poikkeusyksilö joka voi olla ihan pihalla ja menestyy silti, mutta jos puhutaan meistä ihan taviksista, niin sitten todellisuuden oikea tulkinta ja todellisuuteen sopeutuminen ovat avainasemassa. Sanotaan vaikka että henkilöllä on paha ocd ja hän kokee että vuorokaudessa on siivottava kaikki hereilläoloaika että pystyy elämään, niin silloin tällainen henkilö ei tulkitse todellisuutta oikein ja sopeudu siihen, vaan on oman väärän tulkintansa ja joustamattomuutensa vankina asunnossaan. Tällainen henkilö voi joko tiedostaa ongelmansa tai sitten ei, mutta joka tapauksessa hän on muiden ihmisten hyväntahtoisuuden varassa joko loppuelämänsä tai kunnes pystyy jollain keinolla pääsemään eteenpäin kohti normaalia olosuhteisiin sopeutumista. Nyt sitten kun meillä on tämä kilttimies joka on työtön, kaveriton ja naiseton, niin jos hänellä olisi mitään järkeä hän toteaisi että kas, nyt vaikuttaa siltä että koska en kykene toimimaan ympäristössäni tarkotuksenmukaisella ja haluamallani tavalla, minulla on jonkinlaisia ongelmia realiteettien hahmottamisessa ja niihin sopeutumisessa. Mutta ei. Jos otetaan tuo ocd-siivoaja, niin kilttimiehen mentaliteetilla hän käyttäisi kaiken aikansa netissä yrittäen saada ihmiset käsittämään että 16 siivoamista päivässä on tarkoituksenmukaista ja hänellä on totuus, ja muitten vihamielinen tai kyllästynyt reaktio johtuu siitä että totuus sattuu.

Vierailija
97/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Kaljuilla miehillä on enemmän testosteronia. Näin sanottiin yhessä tanskalaisessa ohjelmassa.

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Vierailija
98/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
99/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljut on rumia. Piste

Vierailija
100/230 |
03.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise napanuora ja lähde maailmalle seikkailemaan vaikka jonnekinpäin Etelä-Amerikkaan. Unohda thaimaan ihmeet.