Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Espoolainen,onko sulla "Espoo-look"?

Vierailija
01.03.2017 |

Pakko myöntää,että näin on päässyt käymään.Nyt jalassa tum.sin.farkut,laadukas ja klassinen tum.sin.villakangastakki,toffeen väriset saappaat ja vaalean beige merkkilaukku.Hillitty meikki,tumma suora tukka, vaalea geelilakkaus,hillityt ripsipidennykset sekä hillitysti itseruskettavaa.

Mites muilla?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: paikallinen kirjoitti:

Aito espoolainen eliittirouva ei missään tapauksessa käytä rakennekynsiä eikä ripsijatkeita. Eikä oransseja itseruskettavia.

Onneksi en oo eliittirouva.Espoo-look on n.30-40 v. riivaus.En tarkoittanut että mun vaatteet on juuri ne jotkut,esimerkki vaan.Mulla ei ole rakennekynsiä...ripset on lyhyet ja rusketusta ei edes huomaa (käytössä huom.vaalein meikkivoide).

Ap

Vierailija
22/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoolainen ja tarkemmin tapiolalainen olen ollut koko ikäni eli 35v. Mulla on tummansiniset farkut, ei muuta mainitsemistasi.

Mä en ole koko ikääni asunut Tapiolassa, muutin Helsingistä parikymmentä vuotta sitten. Mutta ainoastaan löytyy ne farkut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein yksi päivä olin hoitamassa veljen lapsia Espoossa ja vein hänen tyttären taitoluisteluharjoituksiin. Siellä jäähallilla näkyi näitä espootyylin omaavia rouvia. Hienoilla autoilla saapuivat ja tyttäretkin olivat vimpan päälle hienoissa luisteluasuissa.

Vierailija
24/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoo on Suomen SOLSIDAN! Eli Solsidan tv-sarjan blondin Mickanin tyyli on täyttä Espootyyliä :D

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/11/e6/1b/11e61be2744008213ecb…

http://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/11420431_9384…

Vierailija
25/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen ja vantaalainen kääntävät aina merkkivaatteen logot esiin mutta espoolainen piilottaa ne - jos mahdollista.

Vierailija
26/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkopuolisen mieleen tulee kaksi eri tyyliä. Eurooppalainen yläluokka ja sitten Beverly Hills-tyyli.

Vierailija
27/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että hillityt ja klassiset hämähäkkiripset, muovikynnet ja tekorusketus... Samaa sarjaa kuin hillitty ja klassinen krapularipuli pusikkoon. Miksi jossain Järvenpään lähiössä kasvanut merkonomi teeskentelee puoliaatelista purjeveneporvaria?

Vierailija
28/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aidon espoolaisen vaan erottaa huolitellummasta mutta luonnollisen kauniista ja tyylikkäästä lookista..

Vierailija
29/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on aina sellainen tyyli ettei sitä ole ajateltu liikaa, ei ole vedetty mitään överiksi. Siisti ja ylellinen.

Vierailija
30/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kuuluu tietynlainen itsevarmuus ja tietyt huolitellut yksityiskohdat.

Vierailija
31/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi varma tunnusmerkki: espoolaisnainen ei koskaan esittele hillittyä merkkilaukkuaan kyynärpää sivulle sojottaen, päinvastoin kuin bloggaajat ja muut sopulit jotka kantavat niitä merkkilaukkujaan kuin ne olisi maailman tärkeimpiä ja suurimpia aarteita.

Vierailija
32/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien Espoo on ollut millään tasolla "hienostunut"? Yhtä harmaata lähiötä ja perus okt-alueita? Tuli nyt uutena juttuna itselleni ainakin! :)

Terveisin Haukilahtelainen

Vierailija
33/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoolaiset erottuu edukseen täällä pääkaupunkiseudulla niinsanotusti vähiten eläimellisinä tapauksina :D Heillä on aina semmoinen porvariston hillitty charmi, ja minä olen oppinut tunnistamaan espoolaisen 15 metrin päähän sama missä olen ja kuljen.

Vierailija
34/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri muutti Pohjois-Suomesta Espooseen opiskelemaan vuosia sitten, ihmetteli että mikä ihmeen KATKARAPUTYYLI kaikilla paikaillisilla hienoilla naisilla on! :DDD

Sitten tajusin että mitä tarkoitti tuolla; kaikkien vaateväri näyttää joko raa'alta harmaanbeigeltä tai keitetyltä vaalean roosalta katkaravulta. Burberryn harmaanbeige trenssi, Gantin vaalea roosa paitapusero, joku vaalea beige laukku, vaalean beiget kengät, kaulassa vaalean roosa merkkivillahuivi jne! Katkarapu-lookki on valmis ;D

Vierailija
35/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinkiläinen ja vantaalainen kääntävät aina merkkivaatteen logot esiin mutta espoolainen piilottaa ne - jos mahdollista.

Vantaalla asutaan, koska ollaan vähän köyhiä juntteja.

Espoossa asutaan, koska ei haluta vaikuttaa köyhiltä junteilta.

Helsingissä asutaan, koska ei haluta asua Vantaalla eikä Espoossa.

Vierailija
36/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien Espoo on ollut millään tasolla "hienostunut"? Yhtä harmaata lähiötä ja perus okt-alueita? Tuli nyt uutena juttuna itselleni ainakin! :)

Terveisin Haukilahtelainen

Esim.siitä lähtien kun siellä asuu tilastollisesti Suomen rikkaimmat ja Espoossa on kaupunkina edelleen rahaa.Espoossa on eniten pääkonttoreita Suomessa ja tietysti se Aalto (joka siirtyy kokonaisuudessaan näille vehreämille laitumille).

Jos Haukilahti ei ole ökyalue...niin mikäs on.Ehkä jos rahaa on niin,että se keskivertohinta asunnosta on 800 000€,niin ei ehkä ole ihan kärryillä...

Vierailija
37/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä espoo-tyyli on ihana!:) Se vaan vaatii kantajaltaan paljon että näyttäisi oikeasti hyvältä eikä vain tylsältä ja harmaahiireltä. Lookki sopii urheilullisille tai terveen hoikille, pitää olla hyvät hampaat ja iho, peruspositiivinen asenne joka näkyy ulospäin, hyväkuntoiset luonnolliset hiikset ja mieluiten kauniit kasvonpiirteet. Jonkinlaista karismaa ja itsevarmuutta pitää olla

Vierailija
38/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikorvikset ja kiiltävän hyväkuntoiset hiukset.

Vierailija
39/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niittykummun mäkissä on maan terveimmän näköiset roskaruuansyöjät. Mutta niin on koko mäkkikin maan tervehenkisimmän näköiseksi naamioitu.

mb.cision.com/Public/MigratedWpy/82030/662962/abdfd0591800b658_800x800ar.jpg

mb.cision.com/Public/MigratedWpy/82030/662962/9ce1dca743771832_400x400ar.jpg

Vierailija
40/71 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on kyllä aivan erinomainen vitsi.... Joku jäkeläisten käsitys Espoosta? Hienostuneimmat ihmiset olen itse nähnyt kylläkin Helsingissä, Turussa ja Porvoon suunnilla (rannikolla paljon vanhaa rahaa). Espoossa lähinnä näkyy keskiluokkainen tunkkaisuus. t. oikea espoolainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän