Eikö teitä haittaa olla hiusten värjäyskierteessä?
Eikö ole aika inhottavaa joka kuukausi värjätä juurikasvu piiloon? Kallistakin se on etenkin kampaamoissa.
Kommentit (48)
Kyllä, juuri tänään ostin hiusvärin ja saas nähä minkälainen kierre tästä taas lähtee, tähän asti pystynyt olemaan värjäämättä 3kk.
Ei häiritse😃 Enemmän häiritsisi olla laimean väristen hiusten kanssa! Eikä ole kallistakaan kun kotona värjää.
Ei se silloin aikanaan haitannut, värjäsin itse ja oli sellainen ihan jees oma aika- ja kauneudenhoitorutiini. Värjäyksen jälkeen hiukset tuntuivat erityisen kauniilta. Nykyään kun en värjää ollenkaan niin en kyllä sitä kaipaakkaan, ihan kivaa sekin säästö toki on.
Haittaa. Erehdyin viime keväänä ostamaan L'Oreal Castingin kevytväriä, Pakkauksessa lukee, että se kestää 6-8 vk. Mutta se oli valetta, väri ei lähde itkemälläkään. Jäin siis värjäyskierteeseen jota en millään jaksaisi, inhoan sitä värjäämisen vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Haittaa. Erehdyin viime keväänä ostamaan L'Oreal Castingin kevytväriä, Pakkauksessa lukee, että se kestää 6-8 vk. Mutta se oli valetta, väri ei lähde itkemälläkään. Jäin siis värjäyskierteeseen jota en millään jaksaisi, inhoan sitä värjäämisen vaivaa.
Mullakin on kokemista kyseisestä väristä. Totta se voi jämähtää hiuksiin tiukastikin. Mulla se pysyi todella hyvin, varmaan yhtä hyvin kuin kestovärikin. Ja mikä pahinta kertyi latvoihin aina uuden värjäyksen myötä tehden hiukset lopulta todella tummiksi ja tyveen ei sitten kovin hyvin tarttunutkaan.
Nojaa, tällä hetkellä mieluummin värjään kuin kestän omanväristä tukkaani. Ehkä joskus myöhemmin mieli muuttuu, sitten kasvatellaan omaa väriä takaisin.
Tavallaan, tavallaan taas ei. Omat hiukseni ovat hiirenharmaat ja stä harmaata on paljon, eli hiukset ovat aivan karmean väriset ilman väriä. En todellakaan ole itse mikään hiirenharmaa ihminen ja koska olen asiakaspalvelussa töissä, niin haluan olla myös itseni näköinen. Löysin vuosi sitten vihdoinkin myös hyvän kampaajan, jonka jälki on laadukasta ja tasaista.
Tottakai se maksaa, mutta toisaalta rahani ovat itse tienattuja ja tällä tavoin saan niistä itselleni hyvää mieltä joka ikiseksi päiväksi. En katso sitä siis ollenkaan huonoksi sijoitukseksi, vähän sama kuin se, että perheelläni on kiva koti, päällä on kivat vaatteet ja autokin on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vaalea tyvikasvu mustissa hiuksissa on aika karmiva
Just! Ja yleensä ihmiselle ei sovi liian vahva "värinvaihto". Karmeaa ku näkee näitä jotka ovat oikeasti blondeja ja iholtaan ihan valkoisia, ja sitten on täysin tumma tai musta tukka. Näyttävät aaveilta ja aina luonnoton yhtälö. Ja samoin harva ihan tumma näyttää hyvältä blondina. Maantienväriset näyttävät hyvältä raidoitettuna tai blondina, tummat taas tummana.
Ei häirinnyt silloin kun olin eikä häiritse enää kun lopetin. Häiritsi vain siinä vaiheessa kun päätin lopettaa värjäämisen ja hiukset näytti vuoden ajan kamalilta
Joo, en meinaa tuohon kelkkaan nousta.
Nyt luulen, että harmaat saa tulla aikanaan ja en ala niitä värjäämään.
Nyt nautin bruneteista kutreista :)
Nythän juurten kasvatusefekti on trendikästä, eli ombre värjäys. Ärsyynnyin nuorempana kun kampaajat sanoi ettei saisi poiketa enemmän kuin 1-2 astetta omasta sävystä, mutta nyt uskon sillä sillä välttää värjäyskierteen ja hiuslaatu säilyy parempana.
Ei haittaa. Paljon enemmän haittaa, kun honeycopperin alta alkaa tulla omaa väriäni eli tummanruskean ja valkoisen sekasotkua. Viime kuussa kävin kampaajallani latvojen trimmauksessa ja hänkin ihasteli, miten hyvän värin olen vihdoin itselleni löytänyt. Garnier Olian Honeycopper sopii todellakin ihonvärini ja hazel eyes -silmieni (pääväri vaaleanvihreä) kanssa hyvin yhteen. Olen tätä väriä käyttänyt sellaiset reilut pari vuotta, ja toivottavasti Garnier ei ota tätä pois tuotannosta moneen, moneen vuoteen.
Jännästi sitä muuten ihmisen hiusväri saattaa muuttua elämän aikana. Olen parin viime päivän aikana järjestellyt lapsuus- ja nuoruuskuviani albumiin, ja tuli taas huomattua, miten varhaislapsuuden hyvinkin vaaleanruskeista hiuksista tummuin teinivuosieni keskiruskeisiin ja aikuisiän tummanruskeisiin, ja sittemmin jo näin viisikymppisenä olen muuttunut suureksi osaksi valkoiseksi hiuksistani. Ihan vielä en oloani valkopäiseksi mummoksi kuitenkaan tunne, joten honeycopperpullot siirtyvät edelleenkin kaupanhyllystä ostoskoriini, jos Garnier sen minulle suo.
Vierailija kirjoitti:
Nythän juurten kasvatusefekti on trendikästä, eli ombre värjäys. Ärsyynnyin nuorempana kun kampaajat sanoi ettei saisi poiketa enemmän kuin 1-2 astetta omasta sävystä, mutta nyt uskon sillä sillä välttää värjäyskierteen ja hiuslaatu säilyy parempana.
Nyt on siis hyvä aika kasvattaa oma väri takaisin, kun saa olla samalla muodikaskin ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa. Paljon enemmän haittaa, kun honeycopperin alta alkaa tulla omaa väriäni eli tummanruskean ja valkoisen sekasotkua. Viime kuussa kävin kampaajallani latvojen trimmauksessa ja hänkin ihasteli, miten hyvän värin olen vihdoin itselleni löytänyt. Garnier Olian Honeycopper sopii todellakin ihonvärini ja hazel eyes -silmieni (pääväri vaaleanvihreä) kanssa hyvin yhteen. Olen tätä väriä käyttänyt sellaiset reilut pari vuotta, ja toivottavasti Garnier ei ota tätä pois tuotannosta moneen, moneen vuoteen.
Jännästi sitä muuten ihmisen hiusväri saattaa muuttua elämän aikana. Olen parin viime päivän aikana järjestellyt lapsuus- ja nuoruuskuviani albumiin, ja tuli taas huomattua, miten varhaislapsuuden hyvinkin vaaleanruskeista hiuksista tummuin teinivuosieni keskiruskeisiin ja aikuisiän tummanruskeisiin, ja sittemmin jo näin viisikymppisenä olen muuttunut suureksi osaksi valkoiseksi hiuksistani. Ihan vielä en oloani valkopäiseksi mummoksi kuitenkaan tunne, joten honeycopperpullot siirtyvät edelleenkin kaupanhyllystä ostoskoriini, jos Garnier sen minulle suo.
Tottakai kampaaja ihastelee, värjäilyhän on hänelle elinkeino!
Ei mua haittaa. Käyn muutenkin kerran kuussa kampaajalla, samallahan se värikin siellä hoidetaan. Tykkään että hiukset on aina kunnossa ja nätisti.
Ei haittaa. Samoin kuin 18, niin minäkin käyn kampaajalla noin kerran kuukaudessa leikkauttamassa hiukseni ettei tarvitse itse alkaa fiskarseilla niitä pätkimään, joten samalla menee värjäyskin. Kaikki maksaa ja rahani ovat omani.
Miksi miehetkin eivät värjää hiuksiaan, jos naisten kerta pitäisi?